Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Betyr det det jeg tror det betyr? :popcorn: Det er altfor lenge siden jeg har sett en graviditetstest nå. *google* 

Jaaa. Google sier til meg at du er gravid! Gratulerer! :strix::nordvesta: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så fantastisk frosken! :strix: Gratulerer så mye! :strix: Da ligger du bare 21 uker bak meg jo :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2018 den 7.25, ^^Belle^^ skrev:

Betyr det det jeg tror det betyr? :popcorn: Det er altfor lenge siden jeg har sett en graviditetstest nå. *google* 

Jaaa. Google sier til meg at du er gravid! Gratulerer! :strix::nordvesta: 

Hoho, google har alltid rett vet du! Tusen takk!

På 22.3.2018 den 8.15, A4-livet skrev:

Åååå, gratulerer! :strix: 

Tuusen takk!

På 22.3.2018 den 9.02, Aryamili skrev:

Må jo bare gratulere her inne også, så fantastisk! :yvonne::hjerte::lillesky:

Tuusen takk!

På 22.3.2018 den 9.08, Leviora skrev:

Gratulerer! :strix: 

Tusen takk! :nigo:

På 22.3.2018 den 10.05, Pjusk skrev:

:strix: Gratulerer så mye frosken :strix:

Tusen takk Pjusjken :strix:

På 22.3.2018 den 10.09, blomst12 skrev:

Så gøy :) gratulerer så masse :blomst:

Tusen takk, kjempegøy! Og spennende! :fnise:

På 22.3.2018 den 10.15, Verdande skrev:

Åååh, så gøy! :strix::hoppendeglad::nordvesta:

Tusen takk! :nigo:

På 22.3.2018 den 10.33, Diddles skrev:

Åh :grine::strix::danser: Der satt jo spira allerede jo :ler: Gratulerer!!! 

 

Jaaa, hurra! 

På 22.3.2018 den 12.27, Leopanter skrev:

Oioioi! :strix:

Det var min reaksjon og! :fnise:

På 22.3.2018 den 13.22, juliane skrev:

:strix::bolledeig: Hurra!

Tuusen takk!

På 23.3.2018 den 12.14, Favole skrev:

:bolledeig: gratulerer så masse! :strix::hjerte: 

Tusen takk kjære Favole :hjerte:

På 23.3.2018 den 12.18, satttaan skrev:

Gratulerer :tommelopp:

Tusen takk (du fremmede menneske som aldri har vært i dagboken før? :fnise: Uansett - tusen takk!)

På 23.3.2018 den 13.46, Weebs skrev:

Ser man det! Gratulerer :strix:

Hihi, takk! :nigo:

På 23.3.2018 den 14.45, Tyah skrev:

Det gikk fort! Gratulerer så masse 😊

Tusen takk Tyah! 

På 23.3.2018 den 20.55, LilleMy1989 skrev:

Shitpomfritt! 

GRATULERER!! :hoppendeglad:

:rodmer:

 

Shitpomfritt ja :bond::strix:

På 24.3.2018 den 6.44, Marimba skrev:

Yes! Konge :nigo: 

Jaa :nigo:

På 24.3.2018 den 16.26, Poppsilopp skrev:

Så fantastisk frosken! :strix: Gratulerer så mye! :strix: Da ligger du bare 21 uker bak meg jo :nigo: 

Tusen takk Poppsi! Bare 21 uker :hoho: Jeg er glad jeg ikke er helt der du er enda. 

 

--

Altså. Er det mulig å reagere mer forskjellig på to graviditeter? Forrige gang fikk jeg nesten angst-sammenbrudd et par dager etter positiv test. Jeg var så redd for å ikke bli en god nok mamma, for at ikke barnet skulle få et godt liv, for alt mulig katastrofeaktig som kunne skje. Denne gangen føler jeg meg så utrolig zen! Hittil altså. Jeg ser på ingen måte bort fra at dette kan endre seg! :fnise:

Jeg har liksom bare en god følelse av at dette er sånn det skal være, at det er riktig og fint og selvfølgelig og bra. Ikke at jeg tenker at det blir rosenrødt og enkelt (jeg tenker jo ofte "hva faen har vi gjort nå??"), men det føles så riktig likevel. To barn. Det er det jeg skal ha, liksom. Hvis alt går bra så klart, dette kan jo gå alle veier, og det er jo fryktelig tidlig til å være så optimistisk. Men det føles utrolig godt å ikke være panisk! 

Jeg lurer forøvrig også på om jeg har et synsk barn. L er ikke spesielt opptatt av babyer, det er ikke noe hun går rundt og snakker om til vanlig liksom. Men den dagen jeg fikk positiv test pekte hun på meg og sa "mamma bære baby". Og i går sa hun "mamma, pappa, L og baby ut på tur!". Hun vet ingenting, hun kan ikke ha snappet det opp, og det er en smule creepy hele greia! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og for en fin aldersforskjell det blir! 

Nå er jo alle unger forskjellige, men med mine så var 3 år helt perfekt. Treåringen var interessert i å hjelpe, forstod at hun måtte vente litt, ville kose og kunne kle på seg selv egen pysj og hente ting til en ammende mamma. Strøk babyen på kinnet mens den lå ved babygym på gulvet og var god. 

Da jeg hadde 1,5 år mellom fikk babyen leker dæljende I hodet, hadde et eldre søsken som ville dytte babyen bort for å ha fanget for seg selv, ville ha flaska og maten til babyen, stjal sokkene til babyen og ville kle på seg selv... Også var da 1,5 åringen like avhengig av meg som babyen nesten. 

Tre år er så gull som det kan bli. Dette blir nok helt fantastisk for dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...