Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, Beccy87 skrev:

Hurra for vår, sommer og et underliv uten åpne sår! :yvonne:

:ler: signerer denne!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herreguuud, kanskje det er det som feiler meg også! :daane: Har hatt det sånn som du beskriver i 2 1/2 måned nå, har også trodd at det er sopp, men behandling funker ikke :snurt:

Googlet, og det virker jo veeeldig likt :sjenert: Men jeg vil ikke til gyn :grine:

Men mæææn, så deilig at du endelig har funnet grunnen og en løsning på dette her!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være innmari godt å få svar på noe sånt da! Og vite at det finnes behandling, og at behandlingen heller ikke er så alt for ille. Tommel opp for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Beccy87 skrev:

Hurra for vår, sommer og et underliv uten åpne sår! :yvonne:

:hoho::hoho: Jaa, hurraaa! 

11 timer siden, Diddles skrev:

:ler: signerer denne!! 

:ler: Det er en fin ting å signere på!

10 timer siden, Leopanter skrev:

Åh, herreguuud, kanskje det er det som feiler meg også! :daane: Har hatt det sånn som du beskriver i 2 1/2 måned nå, har også trodd at det er sopp, men behandling funker ikke :snurt:

Googlet, og det virker jo veeeldig likt :sjenert: Men jeg vil ikke til gyn :grine:

Men mæææn, så deilig at du endelig har funnet grunnen og en løsning på dette her!!! :klemmer:

ALL min medfølelse, det er noe skikkelig dritt! Jeg tror kanskje jeg ville tatt en tur til gyn selv om du ikke vil altså ... Hvis det er det du har går det ikke over av seg selv, det kommer bare tilbake igjen og igjen. 

10 timer siden, Marimba skrev:

Det må jo være innmari godt å få svar på noe sånt da! Og vite at det finnes behandling, og at behandlingen heller ikke er så alt for ille. Tommel opp for det! 

Ja, det var helt fantastisk! :nigo: Jeg smører og smører! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk gud for at vi bor i norge:engel: Tenk hvordan kvinner i andre land har det. Huff nei spring til gynekolog de som kan! :link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2018 den 7.47, Sille4 skrev:

Så utrolig deilig å få svar og kunne starte en behandling :) håper på rask bedring :hjerte:

Takk!

På 4.2.2018 den 11.13, Sjokoladepiken skrev:

Takk gud for at vi bor i norge:engel: Tenk hvordan kvinner i andre land har det. Huff nei spring til gynekolog de som kan! :link:

Grøss, ikke sant!!

På 4.2.2018 den 13.26, Poppsilopp skrev:

Så godt du fant ut av det! Ikke noe godt med sånne problemer der nede.

Nei, det er jo ikke et område man har så lyst til å gå rundt og ha vondt i akkurat heller. Særlig ikke i prøveperioden! :hoho:

16 timer siden, kaffemor skrev:

Uff det hørtes skikkelig vondt ut :sjokk: Bra du fant ut av det!! 

Ja, takk!

 

--

Jaja. EL nærmer seg vel tror jeg, uten at jeg er helt sikker på dato. I følge app vil EL være allerede i morgen, men det kjennes ikke sånn ut, Jeg vil tippe nærmere helgen, men jeg tester hver kveld for å være på den sikre siden! Gleder meg til EL er overstått og jeg kan rusle inn i galskapens DPO-land igjen! :nigo: 

Av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg at det klaffer denne måneden, og prøvepsykosen har lagt seg litt. Ofte glemmer jeg at vi faktisk har et babyprosjekt på gang også, og det er litt deilig må jeg innrømme! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville ikke vært den første som skrev her på forumet at "denne måneden klaffer det ikke", også får man to blå når man lurer på hvor tanta er hen. :fnise: 

Er uansett deilig å kunne glemme det vekk litt i blant, er så fort gjort at det er alt man tenker på. Det er faktisk en ganske slitsom fulltidsjobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra hyggelig å gå en helg i møte med el da, blir liksom litt ekstra kos :nigo: Og så deilig det må være glemme babyprosjektet innimellom, det er jo veldig sltsomt å hele tiden skulle tenke på prøving. Jeg merket at jeg ble gaaal under prøvingen vår, så heldigvis ble det bare en pp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tonio skrev:

Du ville ikke vært den første som skrev her på forumet at "denne måneden klaffer det ikke", også får man to blå når man lurer på hvor tanta er hen. :fnise: 

Er uansett deilig å kunne glemme det vekk litt i blant, er så fort gjort at det er alt man tenker på. Det er faktisk en ganske slitsom fulltidsjobb!

Haha, nei, det er vel ganske typisk egentlig! Men jeg må nok innrømme at når vi nærmer oss IKM er jeg sannsynligvis ikke fullt så avslappet som nå ... :fnise:

19 timer siden, plastfolien skrev:

Ekstra hyggelig å gå en helg i møte med el da, blir liksom litt ekstra kos :nigo: Og så deilig det må være glemme babyprosjektet innimellom, det er jo veldig sltsomt å hele tiden skulle tenke på prøving. Jeg merket at jeg ble gaaal under prøvingen vår, så heldigvis ble det bare en pp :fnise:

Det er absolutt muligheter for ekstra kos ja! :lur: Og ja, det er lett å bli gal!

 

Torsdag. Grått. Februar. Altså. Jeg trenger litt vår nå! Kan det ikke bare skyndte seg litt? Jeg vil ha lys, bare veier, fuglesang og allergitett nese! Dessuten har jeg veldig lyst på kokosboller. 

Sånn prøvemessig klarte jeg å glemme å teste for EL i går kveld. Jeg var litt irritert på meg selv for det, for nå som vi nærmer oss hadde det vært greit å vite. Vi har lagt inn masse aksjer hittil, men jeg vil jo gjerne legge inn når vi får positiv EL-test og, så alt kan være rigget og klart til egget slippes! :ler: Mannen er vanligvis aldri noen motstander av litt happy humping, men jeg merker at selv han synes det blir litt mye nå. Vi er småbarnsforeldre, vi er ikke vant til sånt lenger! 

Symptommessig kjenner jeg antydninger til stikninger på høyre side. Samme side som sist! Men da lurer jeg på om det rett og slett kan ha vært noe annet enn EL jeg kjente, for da var det altså så vondt. Da jeg var hos gyn forrige uke så hun at det ville bli eggløsning på høyre side denne måneden i alle fall, og det kjennes riktig ut nå. Det er så rart og uvirkelig å tenke på at vi holder på med prøving igjen!

 

 

Kokosbolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp kokosboller. Det er lenge til bikinisesongen. Kjøp på trippel trumf, da kan du kalle deg skikkelig økonomisk som valgte å kjøpe dem akkurat i dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosboller er alltid lov, det er nemlig ikke like mye kalorier i som en sjokoladeplate eller iskrem. 
Eller noe i den duren. 
Uansett, alltid lov! :opplyser:

Endret av Beccy87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lille_frosk skrev:

Haha, nei, det er vel ganske typisk egentlig! Men jeg må nok innrømme at når vi nærmer oss IKM er jeg sannsynligvis ikke fullt så avslappet som nå ... :fnise:

Det er absolutt muligheter for ekstra kos ja! :lur: Og ja, det er lett å bli gal!

 

Torsdag. Grått. Februar. Altså. Jeg trenger litt vår nå! Kan det ikke bare skyndte seg litt? Jeg vil ha lys, bare veier, fuglesang og allergitett nese! Dessuten har jeg veldig lyst på kokosboller. 

Sånn prøvemessig klarte jeg å glemme å teste for EL i går kveld. Jeg var litt irritert på meg selv for det, for nå som vi nærmer oss hadde det vært greit å vite. Vi har lagt inn masse aksjer hittil, men jeg vil jo gjerne legge inn når vi får positiv EL-test og, så alt kan være rigget og klart til egget slippes! :ler: Mannen er vanligvis aldri noen motstander av litt happy humping, men jeg merker at selv han synes det blir litt mye nå. Vi er småbarnsforeldre, vi er ikke vant til sånt lenger! 

Symptommessig kjenner jeg antydninger til stikninger på høyre side. Samme side som sist! Men da lurer jeg på om det rett og slett kan ha vært noe annet enn EL jeg kjente, for da var det altså så vondt. Da jeg var hos gyn forrige uke så hun at det ville bli eggløsning på høyre side denne måneden i alle fall, og det kjennes riktig ut nå. Det er så rart og uvirkelig å tenke på at vi holder på med prøving igjen!

 

 

Kokosbolle

Jeg elsker at slutten på dette innlegget innholdet ett ord sånn litt lengre ned for resten av teksten; kokosbolle :hoho: Litt keen på kokosboller eller? :fnise: 

Ellers er jeg veldig enig med deg. Våren kan godt komme nå. Helst i går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Zoey skrev:

Kjøp kokosboller. Det er lenge til bikinisesongen. Kjøp på trippel trumf, da kan du kalle deg skikkelig økonomisk som valgte å kjøpe dem akkurat i dag. :P

Jeg klarte å skrape sammen litt selvdisiplin fra ett eller annet sted og kjøpte ikke. For å være helt ærlig hadde det nok mest med timen hos kiropraktor i dag - en kiropraktor som er kjempekjekk, like gammel som meg, supertrent og som jeg må ta av meg genseren hos. Følte liksom ikke for å se helt ut som en vandrende kokosbolle da ...

12 timer siden, Beccy87 skrev:

Kokosboller er alltid lov, det er nemlig ikke like mye kalorier i som en sjokoladeplate eller iskrem. 
Eller noe i den duren. 
Uansett, alltid lov! :opplyser:

Jeg ELSKER kokosboller! :nigo: De har så mange gode egenskaper!

11 timer siden, kaffemor skrev:

Jeg elsker at slutten på dette innlegget innholdet ett ord sånn litt lengre ned for resten av teksten; kokosbolle :hoho: Litt keen på kokosboller eller? :fnise: 

Ellers er jeg veldig enig med deg. Våren kan godt komme nå. Helst i går! 

:ler: Altså, en gang spiste jeg tolv kokosboller på to dager. Kokosboller in my :hjerte: 

Og jepp, jeg er helt enig. Dessverre virker det ikke akkurat sånn på værmeldingen ...

 

 

I går kveld kom L inn til oss allerede halv elleve på kvelden. Vi praktiserer en utilitaristisk tilnærming til søvn i vår familie, der prinsippet er mest mulig søvn til flest mulig, og derfor la mannen seg på sofaen så jeg og L kunne breie oss i den store sengen. Hun lå som hun liker best - på tvers - og jeg lå behagelig selv og. Hvis vi er flere i sengen skal hun alltid ligge helt inntil, helst inne i øret kjennes det ut som, mens hun koooooser på mamma (les: kiler, klyper, stryker og klapper i fjeset), men når vi har bedre plass sover vi bedre. Verre for mannen som delte stue med den gærne kattungen. Frykten for at føtter stikker ut fra dynen har fått en HELT ny mening etter at vi fikk kattunge i hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefrosk, noen ganger lurer jeg på om vi egentlig er samme person altså, jeg blir i hvertfall litt forvirra til tider :hoho: Jeg har også superkjekk kiropraktor på min egen alder. Veldig rart og ta av seg til BHen og bli tatt på av han synes jeg :ler: Men han er jo flink, oog holder til nærme jobben. Så vil ikke bytte heller. 

Samsoving er så koselig :hjerte: Her sover som oftest ungen i sengen sin nå, men kommer inn på morgningen slik at vi har en times tid i skje, eventuelt at han ligger oppå ansiktet mitt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 20.29, kaffemor skrev:

Lillefrosk, noen ganger lurer jeg på om vi egentlig er samme person altså, jeg blir i hvertfall litt forvirra til tider :hoho: Jeg har også superkjekk kiropraktor på min egen alder. Veldig rart og ta av seg til BHen og bli tatt på av han synes jeg :ler: Men han er jo flink, oog holder til nærme jobben. Så vil ikke bytte heller. 

Samsoving er så koselig :hjerte: Her sover som oftest ungen i sengen sin nå, men kommer inn på morgningen slik at vi har en times tid i skje, eventuelt at han ligger oppå ansiktet mitt :ler: 

:hoho: Parallelle liv!

 

Jeg skjønner ikke denne kroppen! Jeg har testet for el hver kveld bortsett fra en forrige uke (den kvelden den skulle ha vært positiv ut fra beregning og app), men jeg har ikke fått positiv test enda. I dag har jeg hatt skikkelig el-smerter, og nesten/kanskje positiv test. I så fall er syklusen ganske ute å kjøre ... Blir spennende å se fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...