Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, -Mala- skrev:

Wææ, her var det enklere å se :alice: Dette blir spennende! :yvonne:

Jaa! Vil legge meg tidlig for å våkne imorgen til forhåpentligvis sterkere test 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg våknet i dag tenkte jeg at uannsett hva utfallet er på testene så er jeg nok gravid. De stikningene som kom i går har jeg bare kjent en gang tidligere. Gleden var stor da jeg kunne skimte strek på begge testene jeg tok. Så ser jeg ned på papiret jeg nettopp har tørket meg med: blod!! 🙁 Jeg hadde ikke noe feste blødning forrige gang, og dette minner alt for mye om mens for min del. PP2 er over. Mens kom isåfall til rett tid og syklusen er værtfall stabil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk altså positive tester + blod på papiret? Har lest litt om de som får litt blødning når mensen skal være, men likevel er gravide. Skal ikke bygge opp nye forhåpninger ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en følsom dag. Jeg er bare i PP2, men jeg er rett og slett så lei meg over at det ikke klaffet denne PP. Gråt litt i bilen på vei til jobb 😭 Kjenner jeg har en frykt for at det aldri klaffer, og at jeg aldri skulle ha tatt abort, for det var min eneste sjanse for å bli mamma..... 

Jeg har håpt i hele dag at det er en festeblødning. Det kan stemme om det jeg kjente i går var festesmerter. Men jeg tror det er TR, siden jeg venter TR i morgen.. Skal oppdatere dere ❤️ men det ser ut som det blir værtfall en PP til på meg.

Neste PP så skal jeg verken bestille EL tester eller graviditetstester. Skal bare ha masse sex, og skjer det så skjer det. Tester ikke før noen dager etter IKM (23. Mars). Så jeg kommer nok til å være litt fraværende både i andres dagbøker og min egen nå fremover. 

God helg ❤️

Jeg skal trøstespise smågodt i dag, så kan jeg værtfall se gravid ut :fnise:😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tyah skrev:

For en følsom dag. Jeg er bare i PP2, men jeg er rett og slett så lei meg over at det ikke klaffet denne PP. Gråt litt i bilen på vei til jobb 😭 Kjenner jeg har en frykt for at det aldri klaffer, og at jeg aldri skulle ha tatt abort, for det var min eneste sjanse for å bli mamma..... 

Jeg har håpt i hele dag at det er en festeblødning. Det kan stemme om det jeg kjente i går var festesmerter. Men jeg tror det er TR, siden jeg venter TR i morgen.. Skal oppdatere dere ❤️ men det ser ut som det blir værtfall en PP til på meg.

Neste PP så skal jeg verken bestille EL tester eller graviditetstester. Skal bare ha masse sex, og skjer det så skjer det. Tester ikke før noen dager etter IKM (23. Mars). Så jeg kommer nok til å være litt fraværende både i andres dagbøker og min egen nå fremover. 

God helg ❤️

Jeg skal trøstespise smågodt i dag, så kan jeg værtfall se gravid ut :fnise:😭

Legg ut bilde av testene! Er det strek, er du gravid mest sannsynlig! :)

Det er normalt å blø litt rundt menstider selv om man er gravid, og det er også normalt og blø litt uten grunn også. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️

Alle god ting er tre! Jeg tuller ikke. Det er bare 20-25% sjanse for å bli gravid hver eggløsning, så i følge statistikken er det helt normalt å ikke blir gravid innen de to første. Jeg ble gravid i tredje PP, mens jeg har et søskenbarn som ble gravid på første forsøk etter ppille-stopp. 

Det er helt jævlig tungt når man vil det så gjerne. Ei på jobben prøvde i ett år før de måtte til med ivf, og ble da gravide på første forsøk. Hun sa at "alt er glemt". Alle de negative testene, alle tårene og all skuffelsen. Du kommer til å bli gravid, og når du blir det er forhåpentligvis alt glemt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kjemisk? Jeg opplevde det to ganger og ble skikkelig lei meg.. positiv test og deretter blod. Ble både forvirret og kjempetrist. Man får jo skikkelig forhåpninger! 

Men plutselig sitter det og hele prøvetiden blir glemt, I promise :) 

Ja, snikleser her forresten! :goodbye: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gravid2018 skrev:

Legg ut bilde av testene! Er det strek, er du gravid mest sannsynlig! :)

Det er normalt å blø litt rundt menstider selv om man er gravid, og det er også normalt og blø litt uten grunn også. ❤️ 

Jeg blør mye nå og strekene kunne jeg skimte om jeg studerte testene. Tok ingen bilder. Så det er nok TR som har kommet. Men takk ❤️

31 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

❤️❤️

Alle god ting er tre! Jeg tuller ikke. Det er bare 20-25% sjanse for å bli gravid hver eggløsning, så i følge statistikken er det helt normalt å ikke blir gravid innen de to første. Jeg ble gravid i tredje PP, mens jeg har et søskenbarn som ble gravid på første forsøk etter ppille-stopp. 

Det er helt jævlig tungt når man vil det så gjerne. Ei på jobben prøvde i ett år før de måtte til med ivf, og ble da gravide på første forsøk. Hun sa at "alt er glemt". Alle de negative testene, alle tårene og all skuffelsen. Du kommer til å bli gravid, og når du blir det er forhåpentligvis alt glemt ❤️

Tusen takk gode deg! Så ble det en PP til på oss begge ❤️ Håper det klaffer for oss nå neste gang🤞🏽🤞🏽

21 minutter siden, tweet skrev:

Kanskje kjemisk? Jeg opplevde det to ganger og ble skikkelig lei meg.. positiv test og deretter blod. Ble både forvirret og kjempetrist. Man får jo skikkelig forhåpninger! 

Men plutselig sitter det og hele prøvetiden blir glemt, I promise :) 

Ja, snikleser her forresten! :goodbye: Hehe

Hei du! Snikleser jeg også 🙊 Gratulerer med den lille 😊 Det kan ha vært kjemisk ja.. at den så vidt festet seg for å så slippe igjen.. veldig trist! Krysser fingrene for at den sitter snart 🤞🏽

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde to kjemiske på rad før det klaffet på ordentlig. Legen sa at det er et godt tegn 😊. 

Veldig frustrerende er det, og du, la fortid forbli fortid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig :( håper det blir neste pp på dere! Skal du hoppe over mars eller kjører dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, Gakkepus skrev:

Jeg hadde to kjemiske på rad før det klaffet på ordentlig. Legen sa at det er et godt tegn 😊. 

Veldig frustrerende er det, og du, la fortid forbli fortid. 

Håper det er ett godt tegn! Ja, fortid er fortid, og valget var riktig på tidspunktet 😊

5 timer siden, plastfolien skrev:

Æsj så kjedelig :( håper det blir neste pp på dere! Skal du hoppe over mars eller kjører dere på?

Vi kjører på! 😄

4 timer siden, -Mala- skrev:

Så kjedelig! Sender deg en stooor klem :klem:

Da håper vi at neste pp blir bedre ❤️

Stor klem tilbake ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...