Gå til innhold

Far til barnet er muslim, og nå er det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når var første gangen han sa at han ønsket å ta med sønnen til Tyrkia? 

Anonymkode: ef175...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde barn måtte ha underskrift fra begge foreldrene når de skal reise utenlands? 

Om han har kidnappet barnet deres håper jeg virkelig du får hjelpen du trenger for å få han hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan de ha kommet seg fra Oslo til Tyrkia på den tiden? 

Anonymkode: ebb4d...ddf

Fordi ts troller 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var nok ikke i Olso da ts ringte.

Anonymkode: dc29a...fd4

men var noen her som skrev tidene flyene går , og det stemmer ikke. Kanskje han sier det for å skremme eller fordi han skal reise i dag? 

Anonymkode: ebb4d...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og eksmannen har en sønn sammen, og eksmannen min er muslim. Nå vil han ta med seg ungen til Tyrkia og få omsorgsretten. Jeg er helt i fra meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lest flere historier på nettet hvor muslimfaren tar med seg barnet sitt til hjemlandet og ikke kommer tilbake.

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Han har ikke rett til det ifølge islamsk lov, hva som gjelder i Tyrkia er en annen sak, men dere må forholde dere til norske lover siden det er her dere har adresse.

Anonymkode: d8c04...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og eksmannen har en sønn sammen, og eksmannen min er muslim. Nå vil han ta med seg ungen til Tyrkia og få omsorgsretten. Jeg er helt i fra meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har lest flere historier på nettet hvor muslimfaren tar med seg barnet sitt til hjemlandet og ikke kommer tilbake.

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har tenkt å snakke med politiet.. Det er ganske nylig at far til barnet vårt sa at han ville ta med seg han til Tyrkia. Jeg er bare redd han plutselig tar han med seg og reiser. De historiene jeg har lest er så fæle.. Noen har ikke kommet tilbake, og andre har ikke kommer før etter mange mange måneder. Sønnen vår er 5 år til deg som lurte @Juniper

Far har passet hans, jeg har det ikke. Har overhodet ikke tenkt på det. Jeg er utrolig redd, vet ikke hvor jeg skal starte engang. Eksmannen min har ikke skrevet dette på melding, men sa det til meg personlig.. Så jeg har ingen beviser.

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var vel for godtroende.. Aldri så jeg for meg at mannen min kunne tenke seg å si noe sånn til meg! Han har bare slått meg en gang, og jeg tilga han for det. Men det aller verste var da han truet med å ta sønnen vår til Tyrkia. Jeg er helt i fra meg nå, og orker ikke tenke på at "jeg har skylden". Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre hvis han tar han med til Tyrkia i morgen/natt for eksempel. Hva i all verden gjør jeg hvis det er for sent? 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

8 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud. Jeg har sånn panikk. Jeg kjørte forbi huset til bf. Det var mørkt inne(såklart, det er natt), men bilen var ikke der. Prøvde å ringe han, ikke noe svar. Men så ringte han meg opp igjen. Jeg måtte spørre om hvor de var og hva de gjør, og han virket veldig rar. Vet ikke hvordan rar, vanskelig å forklare, men jeg hørte det i stemmen hans. Så sier han plutselig at nei, de dro til Oslo i går(vi bor i Ålesund) på langweekend. Bf har aldri pleid å være i Oslo, han har heller tatt seg noen turer til Stavanger eller Trondheim. ALDRI Oslo. Han sier de reiser hjem på lørdag. Kan jeg stole på dette? Er jeg bare superparanoid nå? Han har jo allerede truet med at han vil ta med seg sønnen til Tyrkia. Hva om han egentlig har tenkt til å reise til Tyrkia fra Oslo i natt eller i morgen?? Hva om det er for seint?

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har absolutt ringt politiet! Må bare roe meg ned før jeg skriver noe mer. Er helt ifra meg og veldig redd for sønnen min. Vil ikke miste han.

Javel, du får tro hva du vil. Jeg la faktisk merke til den tråden rett etter at jeg hadde publisert denne, men nei, jeg er ikke et troll. Jeg er en bekymret mor.

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri skrevet at jeg ikke har kontaktet politiet. Det har jeg gjort for en stund siden. Må bare få roet meg ned litt før jeg skriver noe mer.

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, faktisk. Føler meg helt tom og hjelpesløs. Jeg ringte som sagt politiet og fortalte de om hendelsen. De mente at jeg måtte dokumentere at far har truet meg med å ta med sønnen vår til Tyrkia?! Hvordan i alle dager skal jeg gå fram nå da? Er det andre jeg kan kontakte? Kan jeg ringe politiet igjen og få snakket med noen andre? De mente også at han måtte få lov til å ta med sønnen vår til Oslo. Det gir jo mening, det er ikke ulovlig å ta han med til Oslo! Men hva om noe skjer? Hva om de tar et fly i morgen eller på lørdag når de skal hjem? Han sa hjem, hva om det er hjem til Tyrkia? Jeg skal på jobb tidlig i morgen og klarer virkelig ikke sove. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt hjelpesløs. Hva i h*** skal jeg gjøre? Griner og griner og sitter på dumme kg fordi jeg ikke har noen andre å prate med.. 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Bor i Ålesund, så er for langt å kjøre.. Vurderer å bestille flybillett for å ta flyet til Oslo i morgen tidlig klokken 06:55. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg kommer dit.. Aner ikke hvilket hotell de sover på og hvordan fly de har tenkt til å ta HVIS de reiser. 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

 

58 minutter siden, AnonymBruker said:

De har dratt, de var i Tyrkia da jeg ringte bf i natt. Jeg vil reise nedover, men vet ikke hvor det er han bor. Jeg har ikke peiling. 

 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Jeg tok og samlet flesteparten av ts' innlegg for å få litt oversikt.

Anonymkode: dc29a...fd4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, FrodeF skrev:

Fordi ts troller 

Ikke nødvendigvis. Barnefar kan ha dratt direkte til Tyrkia etter å ha hentet sønnen. Det tar ikke så lang tid.

 

Endret av yeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var han i Tyrkia da han sa Han var i Oslo vil det være +47 foran nr hans? 

Anonymkode: ebb4d...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du skriver at du bor i Ålesund og det samme gjør jeg. Det kan hende han lyger om hvor de er for å skremme deg? Det tar jo mange timer å kjøre her i fra til Oslo også ta fly til Tyrkia? 

Uansett ville jeg nok ringt politiet igjen og fortalt at faren har tatt med sønnen til Tyrkia. Og ringt til en advokat så du har noen som kan hjelpe deg videre, både i dialog med politi og med rettighetene dine. 

Anonymkode: b76c1...d3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var han i Tyrkia da han sa Han var i Oslo vil det være +47 foran nr hans? 

Anonymkode: ebb4d...ddf

Det er alltid +47 foran et norskregistrert telefonnummer, uansett hvor i verden man befinner seg. 

Anonymkode: 14296...a64

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen ts, ta kontakt med advokat og alt mulig. Er så lei meg for dette.

Anonymkode: 27b8a...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid +47 foran et norskregistrert telefonnummer, uansett hvor i verden man befinner seg. 

Anonymkode: 14296...a64

Så rart , da mannen min ringer fra jobb ( Sverige) står det +47 95***** , men da han ringer fra Norge står det bare 95****.

Anonymkode: ebb4d...ddf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart , da mannen min ringer fra jobb ( Sverige) står det +47 95***** , men da han ringer fra Norge står det bare 95****.

Anonymkode: ebb4d...ddf

når når når når når når når når.

Den gang da, HVER gang når. Dessuten skal "da" kun brukes i fortids-form, og aldri i nåtid, som her. :bond: 

Anonymkode: 4fd44...dbc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når når når når når når når når.

Den gang da, HVER gang når. Dessuten skal "da" kun brukes i fortids-form, og aldri i nåtid, som her. :bond: 

Anonymkode: 4fd44...dbc

Beklager, håper du får sove i natt pga dette.  

Anonymkode: ebb4d...ddf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når når når når når når når når.

Den gang da, HVER gang når. Dessuten skal "da" kun brukes i fortids-form, og aldri i nåtid, som her. :bond: 

Anonymkode: 4fd44...dbc

Godt du tar tak i viktige ting i tråden

 :ironi:

Anonymkode: ef175...ef4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter et eksempel på naive norske kvinner som finner seg en muslim,selv om media har hatt saker i mange år om lignende tilfeller.Takk deg selv for situasjonen du er i. Lær for all del ikke,og finn deg en ny muslim etter dette er over. 

Anonymkode: 3b3f9...b98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Atter et eksempel på naive norske kvinner som finner seg en muslim,selv om media har hatt saker i mange år om lignende tilfeller.Takk deg selv for situasjonen du er i. Lær for all del ikke,og finn deg en ny muslim etter dette er over. 

Anonymkode: 3b3f9...b98

Takk for gode råd. Dette løste alle problemene til Ts! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Atter et eksempel på naive norske kvinner som finner seg en muslim,selv om media har hatt saker i mange år om lignende tilfeller.Takk deg selv for situasjonen du er i. Lær for all del ikke,og finn deg en ny muslim etter dette er over. 

Anonymkode: 3b3f9...b98

Det er ikke de naive kvinnene som driter seg ut her. Det er mennene som innbiller seg at de kan gjøre hva som helst og tro at de slipper så lett unna med det som er de virkelig naive.

For om faren er i Tyrkia nå så har han skapt en masse problemer for seg selv. Både med tanke på jobb, økonomi, helse, forsikring, gyldige dokumenter og mange års kostnader med å oppdra barnet pluss evt nye barn med en ny kone.

Det er en ren mannlig versjon av Cinderella for denne gutten nå. Og barnet? Det vil hate han den dagen han skjønner hvilken fremtid faren har tatt ifra han. Et trygt og godt liv i Norge med familie som var glad i han og ville gjort alt for han.

En tapt barndom i Tyrkia er visst ikke bare bare å leve med...

Endret av yeans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har dratt, de var i Tyrkia da jeg ringte bf i natt. Jeg vil reise nedover, men vet ikke hvor det er han bor. Jeg har ikke peiling. 

 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Å nei!! Hvordan fann du ut av dette?

Anonymkode: 21d4b...b28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...