Gå til innhold

Far til barnet er muslim, og nå er det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De mente altså at det var for vagt fra min side det far har sagt

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper  det ordner seg og far ikke gjør alvor på trussel!

Lykke til med alt!!!

Anonymkode: 2ff38...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mor selv mener jeg at om man ikke klarer å tenke så kjapt selv så bør det stilles spørsmål ved mors vurderingevne..

 

Anonymkode: 17153...efe

Mange mødre er naive, og jeg kan forstå det. Moren i Tunisia-saken sendte tilogmed datteren på ferie med faren. Og så trenerte han hjemreisen, til hun til slutt ikke kom hjem. Denne faren har noen utestående dommer på seg, som moren ikke visste om.

De færreste tror faktisk at en mann de elsket og fikk barn med kan kidnappe barnet. Å sjekke om det er grunn for bekymring er jo ikke så rart, jeg hadde nok ikke ringt politiet hysterisk selv, for det er vanskelig å tro. Men hun sjekket jo ut, fikk svar og handlet deretter. Det syns jeg vitner om absolutt god omsorg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, faktisk. Føler meg helt tom og hjelpesløs. Jeg ringte som sagt politiet og fortalte de om hendelsen. De mente at jeg måtte dokumentere at far har truet meg med å ta med sønnen vår til Tyrkia?! Hvordan i alle dager skal jeg gå fram nå da? Er det andre jeg kan kontakte? Kan jeg ringe politiet igjen og få snakket med noen andre? De mente også at han måtte få lov til å ta med sønnen vår til Oslo. Det gir jo mening, det er ikke ulovlig å ta han med til Oslo! Men hva om noe skjer? Hva om de tar et fly i morgen eller på lørdag når de skal hjem? Han sa hjem, hva om det er hjem til Tyrkia? Jeg skal på jobb tidlig i morgen og klarer virkelig ikke sove. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg helt hjelpesløs. Hva i h*** skal jeg gjøre? Griner og griner og sitter på dumme kg fordi jeg ikke har noen andre å prate med.. 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

da følger du etter. dokumenter og følg barnet ditt.

Anonymkode: 17153...efe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De mente altså at det var for vagt fra min side det far har sagt

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Er det sant? Har du det skriftlig?

Send PM om du ønsker! Kan gi deg noen råd:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De mente altså at det var for vagt fra min side det far har sagt

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Da har du ikke formidlet bekymringen godt nok - det burde absolutt være nok for at de tar grep! Ring barneverns vakta og få råd av dem. 

 

Anonymkode: 2ff38...fc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

da følger du etter. dokumenter og følg barnet ditt.

Anonymkode: 17153...efe

Helt sinnsvakt gjort av politiet, men ja, kanskje dette er best?

Ts, vi er mange som er her for deg, selv om det "bare" er på kg <3

Anonymkode: ead2a...58b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ts, de er nødt til å ta deg på alvor, dette er en alvorlig situasjon, de kan ikke bare feie det bort og håpe at ingenting skjer, for faen! Da kan vi sitte her sammen ts, jeg kommer ikke til å få sove nå, kjenner dette går hardt innpå meg. Kanskje du kan kontakte kommunens kriseteam eller noe? Eller kanskje du kan ringe barnevernet?

Anonymkode: 27b8a...8ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, duplexx skrev:

Er det sant? Har du det skriftlig?

Send PM om du ønsker! Kan gi deg noen råd:)

Nei, har ingenting fra bf skriftlig at han vil ta med seg sønnen til Tyrkia.. Dette sa han kun face to face...

Anonymkode: 9a4c6...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

da følger du etter. dokumenter og følg barnet ditt.

Anonymkode: 17153...efe

Om du er oppriktig redd hadde jeg nok fulgt etter ja. Om du tror han er i stand til det. Evnt kontakt en privatetterforsker som kan finne han i Oslo og spane på han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, duplexx skrev:

Er det sant? Har du det skriftlig?

Send PM om du ønsker! Kan gi deg noen råd:)

Takk for at du hjelper ts! :hug:

Anonymkode: ead2a...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, kjenner du noen som bor i oslo som kan dra til gardermoen å se etter dem? Ennå bedre er det om du kjenner noen som jobber på gardermoen, det er vakter der 24/7 og de kan ta seg inn overalt der. 

Anonymkode: 1e737...087

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, duplexx skrev:

Om du er oppriktig redd hadde jeg nok fulgt etter ja. Om du tror han er i stand til det. Evnt kontakt en privatetterforsker som kan finne han i Oslo og spane på han. 

har vært i samme situasjon selv(ikke muslims far, men europeisk). Jeg meldte dog saken inn for politi og barnvern noen uker før fordi jeg ante ugler i mosen og var livredd. Ingen kunne nekte meg i å følge samme rute. Fikk stoppet det hele på en flyplass i Sverige.

Anonymkode: 17153...efe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, om du viste han var muslim så var du jo klar over retten av barnet falt til han over et eventuelt brudd i forholdet.

Anonymkode: b5508...ba6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt unna oslo bor du?

Anonymkode: 2ff38...fc7

Bor i Ålesund, så er for langt å kjøre.. Vurderer å bestille flybillett for å ta flyet til Oslo i morgen tidlig klokken 06:55. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg kommer dit.. Aner ikke hvilket hotell de sover på og hvordan fly de har tenkt til å ta HVIS de reiser. 

Anonymkode: 9a4c6...a8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmm, om du viste han var muslim så var du jo klar over retten av barnet falt til han over et eventuelt brudd i forholdet.

Anonymkode: b5508...ba6

Det er noe jeg overhodet ikke har tenkt skulle bli en virkelighet. Jeg var naiv og trodde det beste om min mann. Veldig lett for deg å si da..

Anonymkode: 9a4c6...a8f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, om du viste han var muslim så var du jo klar over retten av barnet falt til han over et eventuelt brudd i forholdet.

Anonymkode: b5508...ba6

Og dette syns du passer å komme med i denne tråden ? Virkelig ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...