Sokkar Skrevet 31. juli 2019 #41941 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Iwwll skrev: De kommenterer det ja - og har til og med anbefalt meg silikon ETTER jeg tok silikon, uten at de vet at jeg har det.. tok 325g høyprofil over muskel. De er helt vanlig størrelse når jeg har på bikini feks (samme str som folk med naturlige pupper) men med klær på ser jeg helt flat ut.. ville heller ha for mye enn for lite, og ville at de skulle «vises»/at jeg skulle se litt forskjell når jeg først brukte så mye penger på det. Gikk med en stram, helt tettsittende hvit T-skjorte og null bh under når ene venninna mi kommenterte hvor flat jeg var, og at hun syntes jeg er «heldig» som er så flat. Unnskyld, men hvor store bryst har venninnene dine? Og hvor stor er resten av kroppen deres? Det er ikke normalt å ha gigantiske pupper, men en kropp som elles er rippa for fett. At silikonpupper ikke ser like store ut i klær har jeg hørt før. Men jeg synes det høres spesielt ut at du ser flat ut. Kan du ikke legge ut et bilde? Du kan jo ha fått et litt forvridd syn av venninnene dine. Hvor gammel er du og venninnene dine?
MyNewBoobs Skrevet 31. juli 2019 #41942 Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, Iwwll skrev: De kommenterer det ja - og har til og med anbefalt meg silikon ETTER jeg tok silikon, uten at de vet at jeg har det.. tok 325g høyprofil over muskel. De er helt vanlig størrelse når jeg har på bikini feks (samme str som folk med naturlige pupper) men med klær på ser jeg helt flat ut.. ville heller ha for mye enn for lite, og ville at de skulle «vises»/at jeg skulle se litt forskjell når jeg først brukte så mye penger på det. Gikk med en stram, helt tettsittende hvit T-skjorte og null bh under når ene venninna mi kommenterte hvor flat jeg var, og at hun syntes jeg er «heldig» som er så flat. Så frekt å si!! Jeg kan bare ikke skjønne at 325cc høy profil over muskel ser flatt ut?? Hva mener de med flat? Jeg har 300cc høy profil under muskel og jeg er langt fra flat nå 😂 Faktisk, så er det nesten så jeg syns det har vært litt ubehagelig å gå i bikini i sommer fordi de er ganske store for kroppen min. Mens med enkelte plagg forsvinner dem nesten helt.... Hvor stor er du ellers? Hvilken bhstørrelse bruker du? 1
Spøkelse Skrevet 31. juli 2019 #41943 Skrevet 31. juli 2019 Fy, så frekt?! 😮 jeg kan heller ikke skjønne at man ser flat ut med over 300!! Det er ikke bare de som har et skrudd syn på det da?
Bb1995 Skrevet 1. august 2019 #41944 Skrevet 1. august 2019 Er det noen som vil skrive litt om hvordan dere finansierte operasjonen? Jeg har veldig lyst å ta brystforstørrelse i Stavanger, hvor jeg bor. Problemet er at jeg ikke har pengene til det. Tilbyr noen klinikker finansiering? 1
millo Skrevet 1. august 2019 #41945 Skrevet 1. august 2019 Hei alle sammen. Er det noen fra Bergensområdet som har en klinikk å anbefale der?
Missfitness Skrevet 1. august 2019 #41946 Skrevet 1. august 2019 3 timer siden, Bb1995 skrev: Er det noen som vil skrive litt om hvordan dere finansierte operasjonen? Jeg har hatt 2 operasjoner. Til første hadde jeg penger. Andre gang lånte jeg ca 2/3 av beløpet, hadde ikke tid til å spare opp. Ikke at jeg nødvendigvis vil anbefale forbrukslån, men jeg kunne betjene det så det var en grei (men dyr) løsning for meg. 2
Gjest Skogrose Skrevet 1. august 2019 #41947 Skrevet 1. august 2019 5 timer siden, Bb1995 skrev: Er det noen som vil skrive litt om hvordan dere finansierte operasjonen? Flere klinikker tilbyr finansiering, men har ikke lov å reklamere for det (slik jeg har forstått det). Det er ikke å anbefale, ettersom det totalt sett blir dyrere. Har vurdert det, men heldigvis slått fra meg tanken. Er i aggressiv sparemodus for tida, og har forhåpentligvis spart opp ca. halvparten innen et par måneder. Har hatt et ønske om operasjon i over 10 år, men ikke prioritert sparing til dette før nå. Håper å få gjennomført i 2020!☺
Bb1995 Skrevet 2. august 2019 #41948 Skrevet 2. august 2019 Takk for svar. Det beste er jo selvsagt å ha pengene spart opp på konto, men sånn er det ikke alltid 😅 jeg skal forhøre meg litt rundt med klinikkene. Har selv hatt lyst til dette i mange år
Bb1995 Skrevet 2. august 2019 #41949 Skrevet 2. august 2019 Da har jeg bestilt meg konsultasjonstime hos Aleris Colosseum i Stavanger. Æææ! Jeg er spent. Noen som har vært her tidligere, og vil dele erfaringer? Dama i telefonen sa at det var viktig å kutte ut snusen 4 uker før operasjon. Noen snusavhengige som klarte dette? 😬 1
Gjest Skogrose Skrevet 2. august 2019 #41950 Skrevet 2. august 2019 1 time siden, Bb1995 skrev: Da har jeg bestilt meg konsultasjonstime hos Aleris Colosseum i Stavanger. Æææ! Jeg er spent. Noen som har vært her tidligere, og vil dele erfaringer? Dama i telefonen sa at det var viktig å kutte ut snusen 4 uker før operasjon. Noen snusavhengige som klarte dette? 😬 Så spennende! 😊 Bekymrer meg litt for dette med snus selv... Men jeg tenker at operasjonen er motivasjon i seg selv. Vil nødig ta noen sjanser, så det handler vel egentlig bare om å bestemme seg🙈. Helst burde jeg ha slutta i dag, for å kunne spare resten kjappere😅.
Spøkelse Skrevet 4. august 2019 #41951 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 7.37, Bb1995 skrev: Takk for svar. Det beste er jo selvsagt å ha pengene spart opp på konto, men sånn er det ikke alltid 😅 jeg skal forhøre meg litt rundt med klinikkene. Har selv hatt lyst til dette i mange år Håper du har stabil inntekt og en plan for nedbetaling! Forbrukslån er noe mange brenner seg på. Jeg var heldig og fikk låne halvparten av familie i stedet for banken. Skjønner at det frister og gjør operasjon mulig tidligere, men. Hvis du sparer noen måneder og opererer i eksempelvis desember, så er puppene "klare" til sommeren. Da trenger du ikke låne alt.
Bb1995 Skrevet 5. august 2019 #41952 Skrevet 5. august 2019 Ingen andre som skal opereres i nærmeste fremtid? 😁
Gjest Skogrose Skrevet 5. august 2019 #41953 Skrevet 5. august 2019 Veldig lite futt her for tida synes jeg😆. Tråden var mye mer aktiv før. Synd! Er så spennende å følge med i "ventetida"😅.
VinterRose Skrevet 5. august 2019 #41954 Skrevet 5. august 2019 57 minutter siden, Skogrose skrev: Veldig lite futt her for tida synes jeg😆. Tråden var mye mer aktiv før. Synd! Er så spennende å følge med i "ventetida"😅. Det går litt i bølger, litt stille nå for tiden ja.. 1
Spøkelse Skrevet 6. august 2019 #41955 Skrevet 6. august 2019 (endret) Det er vel ingen som er "rett rundt hjørnet" eller fersk fra operasjon. Men jeg kjenner følelsen, håpet hele tiden at det skulle komme nye innlegg her før operasjonen og rett etter! Er ikke så mye å skrive om dem for tiden (7,5 mnd gamle). Det står bra til! Har blitt fan av nipple covers for å slippe bh, tar gjerne imot tips til gode. Bilder i spoiler, fjerner senere i dag så ikke quote dem . *fjernet* Endret 7. august 2019 av Spøkelse
Bb1995 Skrevet 6. august 2019 #41956 Skrevet 6. august 2019 Så flotte bryster, @Spøkelse 😁 jeg skal på konsultasjonstime i morgen, da de fikk en avbestilling. Er så spent! Jeg kunne med stor sannsynlighet få operert allerede på fredag, så krysser fingrene. Vil ikke vente lenger enn jeg må, vil få det overstått.
Gjest Skogrose Skrevet 6. august 2019 #41957 Skrevet 6. august 2019 For et fantastisk resultat du har fått, Spøkelse! Bittelitt misunnelig bare🤩.
MyNewBoobs Skrevet 7. august 2019 #41958 Skrevet 7. august 2019 På 6.8.2019 den 8.41, Spøkelse skrev: Det er vel ingen som er "rett rundt hjørnet" eller fersk fra operasjon. Men jeg kjenner følelsen, håpet hele tiden at det skulle komme nye innlegg her før operasjonen og rett etter! Er ikke så mye å skrive om dem for tiden (7,5 mnd gamle). Det står bra til! Har blitt fan av nipple covers for å slippe bh, tar gjerne imot tips til gode. Bilder i spoiler, fjerner senere i dag så ikke quote dem . *fjernet* Henger meg på denne. Skulle gjerne hatt tips til gode nipple covers. Kjøpte noen på eBay og de var ikke bra 🙈
Bb1995 Skrevet 7. august 2019 #41959 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, MyNewBoobs skrev: Henger meg på denne. Skulle gjerne hatt tips til gode nipple covers. Kjøpte noen på eBay og de var ikke bra 🙈 Har du prøvd BikBok sine?
Spøkelse Skrevet 7. august 2019 #41960 Skrevet 7. august 2019 Jeg bare kjøpte med noen fra nelly.com som impulskjøp, de ser ut som en metallic blomst. Dekker selve brystvorten bra og sitter godt, men det blir en synlig kant rundt "kanten" for å si det sånn. Da er jo poenget litt borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå