Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har over muskelen som måtte ha nedpressbånd/brystbånd? Har lest at kun de med under muskel trenger nedpressbånd - men jeg ble operert over muskel og har fått beskjed om å ha på dette båndet, er det feil?

står også at jeg skal fjerne bandasje på dag 2 - men hvilken bandasje? Jeg har ikke på bandasje, kun to litt større plaster over sårene. Er det disse plasterne de mener jeg skal fjerne på dag 2? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Iwwll Gratulerer med gjennomført! Håper hjemreisen gikk fint og at du får en problemfri rekonvalesenstid :) 

Skrevet
On 6/23/2019 at 10:39 AM, HEB1234 said:

Jeg skal gjøre det på torsdag! Har ikke begynt å grue meg før nå😅

Skal du ta over eller under muskel?

Jeg er ca helt flat, så skal ta 295 cc under muskel. Hørt at det er vondere og lenger tilhelingstid.

Jeg har kontorjobb, og tenker at jeg skal på jobb på mandagen (op. torsdag) allerede - er det for ambisiøst?

Hvordan gikk operasjonen? Og hvordan er formen nå?🥰

Skrevet
På 26.6.2019 den 18.11, Iwwll skrev:

Da er jeg ferdig operert, ble motiva runde implants, over muskelen, høy profil 335 cc. Var enige om 355 men han fant ut under operasjonen at det ikke var plass, så da ble det 335 istedenfor. Er så langt veldig fornøyd - men veeldig sliten. Ingen smerter akkurat nå. Skal fly hjem om 2 timer så håper det går fint, og at jeg ikke får smerter på vei hjem

Gratulerer :)

Hvordan går det med deg?

Skrevet
22 minutter siden, MyNewBoobs said:

Gratulerer :)

Hvordan går det med deg?

Det går faktisk overraskende bra 😍 flyturen hjem gikk bra, har hatt minimalt med smerter.. kjennes bare ut som jeg har hatt en veldig hard treningsøkt og er litt stiv og støl i bryst området. Det eneste som gjør vondt/svir er brystbåndet 😳 

• 2 uker senere...
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her inne, men gøy å plutselig komme tilbake og lese litt igjen. Husker tiden da jeg var innom flere ganger om dagen.. 😁 1,5 år siden jeg opererte. 

@Pixxl jeg er 163 og veier et par kg mer enn deg men er veldig smal i overkroppen. Ikke er gram fett til overs der. Kirurgen foreslo motiva 265 til meg. Jeg ville ha naturlig størrelse som passer kroppen min. Jeg er veldig glad for at jeg ikke tok større! Hadde jeg valgt igjen hadde jeg tatt litt mindre, men er veldig fornøyd med str. Jeg har den mykeste silikonen på markedet, og den ene kjennes veldig naturlig ut. Likevel vil de alltid være fastere enn naturlige når man er slank og ikke har mye naturlig fett over. Dette gjør at de strutter mer enn naturlige pupper og virker «større» enn en jentene med samme bh-størrelse naturlig når man er naken eller går i bh uten støtte/ push. Jeg hadde ikke vært redd for å «bare» ta 200. Men min personlige mening er at det er finest med pupper som ikke er for store, så andre vil være uenig. Be kirurgen vise deg før/etter bilder av andre som har små innlegg under muskel. Da kan man få et visst inntrykk av hvor mye større de blir. Jeg kan evt sende deg før/ etter av mine hvis du vil. 

@Iwwll jeg tok under og hadde ikke brystbånd:)

Skrevet

Tid for en liten oppdatering. Morsomt hvis flere vil oppdatere litt 😊 

Nå har jeg levd med de nye puppene i et år og dette er første sommeren jeg kan leve ordentlig med nye pupper. I fjor fikk jeg hverken badet eller gått med bikini siden jeg opererte meg i sommerferien 😓 men nok om det! Jeg kan virkelig ikke få beskrevet hvor godt jeg trives med dette! Jeg kan gå i bikini uten å tenke på de flate puppene som ikke passet i noen bikinier. Jeg kan gå uten bh under kjoler 😱 Det har jo aldri skjedd før i hele mitt liv!  

Når jeg ser med naken tenker jeg at de er akkurat passe til min kropp, men med klær føler jeg de er for små. Jeg tror nok man blir litt blind, for når mannen min tok bilde av meg i bikini på stranden her om dagen, så jeg hvor store de er 😅 Greit med en slik oppvåkning innimellom. 

Håper alle sammen har en fin sommer 🌞 

Forresten er jeg 165 cm, 55 kg og har 300cc under muskel. Ikke så lett å huske alt om alle her inne. Selvom vi har skrevet det mange ganger. 

• Liker 2
Skrevet

Hei! 

Jeg lurte på om det er noen som har byttet implantatene sine til mindre størrelse enn de tok første gang? 

Jeg fikk utført brystforstørrelse i 2011 og syns de er for store. Har følt på det i flere år nå og har nesten bestemt meg for å gjøre en endring, men redd jeg ikke skal bli fornøyd da heller.. noen som har gjort dette som kan fortelle om sin erfaring?

• Liker 1
Skrevet

@MyNewBoobs

Herlig at du er så fornøyd og føler på det sånn! Det er jo amazing 😍 

Det er nå 2mnd siden min, og jeg føler samme som deg, at de passer min kropp uten klær, men ser litt for lite ut med klær. Hadde en liten oppvåkning igår da jeg var på shopping etter bikini og ikke fikk hele puppen inn i D-cups da.😅. Skjerpings. Man blir blind, ja. :fnise:

Men er fortsatt usikker på om jeg synes de er store nok. Er 174, 70kg og fikk lagt inn 375cc under muskel. 🙊. Men har lest at muskelen kan være tight enda også. 

• Liker 2
Skrevet

Rett over 5 mnd siden jeg opererte 😉 Er veldig fornøyd 😊😊 Kan endelig som dere andre gå i bikini uten å skjems, og mye lettere finne klær som ser greit ut på meg. Kunne imidlertid hatt en anelse mindre, men kirurgen mente jeg måtte ha løft i tillegg da da det var så mye hud og lite fyll. 

Jeg er 159 cm, 61 kilo og fikk 330 under muskel. 

Heldigvis hadde jeg ikke lest meg opp på hvor vondt under muskel kunne gjøre i etterkant av operasjonen 😂😂 Da hadde jeg nok prøvd alt jeg kunne å få over, slik som to venninner har. De hadde nesten ingen smerter, mens jeg følte meg mer død enn levende de 10 første dagene 🤪 Men veldig verdt det nå da 😉

• Liker 2
Skrevet
På 19.7.2019 den 23.10, MyNewBoobs skrev:

Tid for en liten oppdatering. Morsomt hvis flere vil oppdatere litt 😊 

Her følger en liten oppdatering fra meg også. 

Opererte meg i april 2018 på Aleris i Drammen. (Skriver ikke så mye om selve prosessen om valg av str etc samt tiden etter operasjonen nå, interesserte kan evt se tilbake her i tråden til april i fjor.)

Fikk altså 520 høy profil under muskel. I utgangspunktet ganske store vil sikkert mange synes, men har ikke angret etterpå . Selv om jeg driver med mye trening føler jeg ikke at de er i veien særlig ofte. Dette er selvsagt en sak som har med innstilling å gjøre, jeg ville jo ha ca denne størrelsen, og da er jeg jo villig til å ta konsekvensene. For det er klart, å gå fra nesten helt flat til 520 bokstavelig talt over natten, var en kjempestor forandring! Størrelsesmessig er jeg nå en full D til DD. 

Var veldig spent på hvordan størrelsen skule virke. Også med tanke på jobb siden jeg jobber som lærer. Fikk noen lange blikk fra noen kollegaer i starten men det har alt i alt gått veldig fint! 

Har ikke opplevd noen komplikasjoner, bortsett fra at jeg synes det tok veldig lang tid før de liksom begynte å "sette seg". Gikk vel et halvt år før jeg ikke følte de bare sto rett ut ha ha. Hvis jeg skal si noe, må det være at jeg synes kanskje de er litt fastere enn jeg hadde trodd. Ikke noe problem altså :) Kanskje de fortsatt blir mykere?!

• Liker 1
Skrevet

Mine er 6 måneder nå, og jeg er veldig fornøyd. Glemte å bestille 3-månederskontroll så jeg har ikke vært på noen etterkontroll, men har heller ikke opplevd noen "rare" saker med dem og de blir bare mer og mer en del av meg. Det tok ganske lang tid før jeg kunne sove på siden, rundt fem måneder tror jeg før det gikk uten ubehag og smerter. Jeg hadde mye vondt i starten og ba om ekstra morfintabletter fra klinikken, brukte vel kanskje tre dager ekstra med dette. 

Som @VinterRosetenker jeg også at de er ganske faste, samtidig som myke. Jeg liker de kanskje minst når jeg ligger flatt på ryggen for da blir huden veldig stram og det blir veldig runde silikonpupper for å si det sånn 😛 . Men bedre enn det var! Hadde ikke så mye egen pupp i utgangspunktet så det har jo mye å si for resultatet og hvor mykt det blir.
Er glad for at jeg leste veldig mye om hele opplegget før jeg gjennomførte, det har gjort at jeg har hatt is i magen i ettertid med tanker på smerter, hva man kan gjøre og ikke etc..

Kjøpte min første pushup-BH forrige uke og haha, jeg må si det gjør susen, spesielt i kjoler. Har også prøvd nipple covers for første gang i mitt liv og gått hele dagen i singlet uten bh, DIGG! 

Jeg er 167, 67kg og har 340cc under muskel. Jeg kommer såvidt inn i 75D på type Lindex og H&M.

• Liker 1
Skrevet

Opererte meg for 4 mnd siden. Var skikkelig rart å ta dei første svømmetakene i sommer, men det gikk seg veldig fort til. Var ikke mange svømmetakene som skulle til, før jeg ikke merker dem lenger. 

Jeg tok 250,skulle egentlig ta 295. Men avtalen med kirurgen var at han måtte avgjøre, og at jeg heller ville ha forlite enn for mye. Synes størrelsen er perfekt. Kan gå i akkurat det jeg ønsker, og selv med litt utringning føler jeg ikke det blir vulgært. Dameklær sitter så utrolig mye bedre på, og jeg ser ut som en dame i badedrakt 👌😁 synes plutselig undertøy er gøy, fordi det sitter fint på🥰 bruker str 65D, 70C, men føler 75B sitter rart. Selv om det skal være samme størrelse. 

Men jeg prøvde en pushup bh, og det såg rart ut. Puppene la seg ikke i bhen, det ble som at jeg bare satte en bh på puppene... Men siden puppene sto fra før av så ble det litt snålt 😜 Men har jo lagt min elsk på spileløse bher, og elsker at jeg slipper å bruke innlegg 😁

Her er puppane mine i badedrakt liksom 🥰

IMG_20190708_213630_1.jpg

• Liker 3
Skrevet

Opplever dere at brystene er myke en dag, og knallharde den neste? Eller senere på dag? Føler liksom dei veksler så veldig mellom myk-fast. Hvor lenge vil det vedvare, og hva er grunnen? 

Skrevet
På 20.7.2019 den 18.36, Tillea skrev:

Hei! 

Jeg lurte på om det er noen som har byttet implantatene sine til mindre størrelse enn de tok første gang? 

Jeg fikk utført brystforstørrelse i 2011 og syns de er for store. Har følt på det i flere år nå og har nesten bestemt meg for å gjøre en endring, men redd jeg ikke skal bli fornøyd da heller.. noen som har gjort dette som kan fortelle om sin erfaring?

Henger meg på denne, dette lurer jeg også på!:-) 

Skrevet
På 24.7.2019 den 0.22, Sokkar skrev:

Opplever dere at brystene er myke en dag, og knallharde den neste? Eller senere på dag? Føler liksom dei veksler så veldig mellom myk-fast. Hvor lenge vil det vedvare, og hva er grunnen? 

Ja, faktisk! Nå som du sier det.. 

Har ikke det noe med syklusen å gjøre da? Hormonelt? Vi er jo proppfulle av de.🙄

Skrevet

Når jeg opererte var det ikke plass til mer, og kirurgen måtte derfor legge inn nesten 100g mindre enn planlagt:( ser helt flat ut om jeg har på klær, (tettsittende klær til og med) og flere venninner har kommentert hvor flat jeg er (de vet ikke at jeg har silikon)

lurer derfor på om noen vet om det går an å legge inn mer etter en stund? Utvider brystene seg slik at det er plass til litt mer - eller kan jeg aldri operere inn mer enn det jeg har nå?

Skrevet
2 timer siden, Iwwll skrev:

Når jeg opererte var det ikke plass til mer, og kirurgen måtte derfor legge inn nesten 100g mindre enn planlagt:( ser helt flat ut om jeg har på klær, (tettsittende klær til og med) og flere venninner har kommentert hvor flat jeg er (de vet ikke at jeg har silikon)

lurer derfor på om noen vet om det går an å legge inn mer etter en stund? Utvider brystene seg slik at det er plass til litt mer - eller kan jeg aldri operere inn mer enn det jeg har nå?

Kommenterer venninnene dine at du er flstbrystet? Så frekt! Uavhengig av operasjon. 

Hvor mye la du inn, og hvilken protese? 

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Sillicious skrev:

Ja, faktisk! Nå som du sier det.. 

Har ikke det noe med syklusen å gjøre da? Hormonelt? Vi er jo proppfulle av de.🙄

Det kan hende, men brystene mine har aldri latt seg påvirke så voldsomt av hormonene før 😜

Skrevet
8 hours ago, Sokkar said:

Kommenterer venninnene dine at du er flstbrystet? Så frekt! Uavhengig av operasjon. 

Hvor mye la du inn, og hvilken protese? 

De kommenterer det ja - og har til og med anbefalt meg silikon ETTER jeg tok silikon, uten at de vet at jeg har det..

tok 325g høyprofil over muskel. De er helt vanlig størrelse når jeg har på bikini feks (samme str som folk med naturlige pupper) men med klær på ser jeg helt flat ut.. ville heller ha for mye enn for lite, og ville at de skulle «vises»/at jeg skulle se litt forskjell når jeg først brukte så mye penger på det. Gikk med en stram, helt tettsittende hvit T-skjorte og null bh under når ene venninna mi kommenterte hvor flat jeg var, og at hun syntes jeg er «heldig» som er så flat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...