VinterRose Skrevet 28. april 2018 #40001 Skrevet 28. april 2018 14 minutter siden, Nelli skrev: Jeg føler det står "jeg har tatt silikon" i panna mi når jeg går ut av huset om dagen ha ha ha Akkurat sånn føler jeg det og, og når jeg var på gymmen i dag med vanlig sports bh og topp, følte jeg meg virkelig på utstilling, men det er sikkert bare i hodet mitt. Dette er faktisk litt mer utfordrende enn jeg hadde trodd, og jeg er ikke spesielt blyg/skjenert ellers. 1
HanneKatrine78 Skrevet 28. april 2018 #40002 Skrevet 28. april 2018 6 timer siden, Tamarari skrev: Jeg har 265 under muskel. Jeg hadde ingen smerter da jeg våkna. Jeg hadde ikke noe jeg vil kalle «smerter» andre dager heller, var bare handikappa egentlig, og måtte avbryte noen bevegelser fordi jeg kjente det kunne bli vondt. Men altså, kjente at jeg hadde gjennomgått et inngrep, misforstå meg rett, og de første dagene var det mest behagelig p være i ro. Klarte meg selv fra dag 1 men måtte bruke beina til noen ting jeg vanligvis bruker hendene til; skylle ned, slå av vasken, åpne en tung dør osv. Kjente ubehag ved noen bevegelser i et par uker. Men alt i alt mye mindre vondt enn hva jeg var forberedt på og jeg brukte ikke noe av de sterke smertestillende. Bruke beina til å slå av vasken- haha :D unnskyld at jeg ler, fikk et fint bilde i hodet Dette var GODT å lese! Jeg er forberedt på sinnsyke smerter, men det er fint å vite at det også KAN gå en helt annen vei! Nå gleder jeg meg litt mer
Tamarari Skrevet 29. april 2018 #40003 Skrevet 29. april 2018 (endret) @HanneKatrine78 ja jeg lo av meg selv noen ganger også 🙈 Greit å være forberedt på smerter så kan man bli positivt overrasket. Jeg tror mye er gjort ved å ta smertestillende til riktig tid, ha enkelt mat lett tilgjengelig ved senga/sofa og drikke med sugerør. Ha på alarm både natt og dag når du skal ta smertestillende slik at de aldri går skikkelig ut av kroppen. Lykke til! Endret 29. april 2018 av Tamarari
MC84 Skrevet 29. april 2018 #40004 Skrevet 29. april 2018 Hei alle sammen Nå har jeg sittet å lest en del her inne og har endelig fått registrert meg Jeg har selv vært på konsultasjon for brystforstørrelse to steder og har nå bestilt time på Aleris Colosseum den 29.5 Har etter stor vektnedgang ikke så mye mer enn hud igjen, der det skulle vært pupper.... Skal ta anatomiske under musklen, siden det var anbefalingen fra kirurgen.. Håper på enda flere nyttige tips her inne underveis 1
Nelli Skrevet 29. april 2018 #40005 Skrevet 29. april 2018 9 timer siden, Tamarari skrev: @HanneKatrine78 ja jeg lo av meg selv noen ganger også 🙈 Greit å være forberedt på smerter så kan man bli positivt overrasket. Jeg tror mye er gjort ved å ta smertestillende til riktig tid, ha enkelt mat lett tilgjengelig ved senga/sofa og drikke med sugerør. Ha på alarm både natt og dag når du skal ta smertestillende slik at de aldri går skikkelig ut av kroppen. Lykke til! Er så enig i det du skriver
Nelli Skrevet 29. april 2018 #40006 Skrevet 29. april 2018 20 minutter siden, MC84 skrev: Hei alle sammen Nå har jeg sittet å lest en del her inne og har endelig fått registrert meg Jeg har selv vært på konsultasjon for brystforstørrelse to steder og har nå bestilt time på Aleris Colosseum den 29.5 Har etter stor vektnedgang ikke så mye mer enn hud igjen, der det skulle vært pupper.... Skal ta anatomiske under musklen, siden det var anbefalingen fra kirurgen.. Håper på enda flere nyttige tips her inne underveis Bare å glede deg, jeg er sååå glad for at jeg gjorde det
Nelli Skrevet 29. april 2018 #40007 Skrevet 29. april 2018 21 timer siden, VinterRose skrev: Akkurat sånn føler jeg det og, og når jeg var på gymmen i dag med vanlig sports bh og topp, følte jeg meg virkelig på utstilling, men det er sikkert bare i hodet mitt. Dette er faktisk litt mer utfordrende enn jeg hadde trodd, og jeg er ikke spesielt blyg/skjenert ellers. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var mann, må være godt å ikke ha 1000 tanker og problemstillinger i hodet 2
VinterRose Skrevet 29. april 2018 #40008 Skrevet 29. april 2018 (endret) @Nelli Ja, du sier noe der, "det enkle er ofte det beste" passer jo ganske godt av og til Endret 29. april 2018 av VinterRose 1
VinterRose Skrevet 29. april 2018 #40009 Skrevet 29. april 2018 @MC84 Som de andre sier, du kan glede deg til du får det gjort. Og gratulerer med å ha tatt avgjørelsen, det er jo en seier i seg selv! Opererte selv på Aleris Drammen for 3 uker siden, skal tilbake på jobb i morgen! Det har gått veldig fint, ingen komplikasjoner eller andre problemer, men en operasjon er uansett en belastning å komme seg gjennom. I Drammen var de kjempeflinke og hyggelige, sikkert veldig bra på Colosseum også! 2
Missfitness Skrevet 30. april 2018 #40010 Skrevet 30. april 2018 @HanneKatrine78 Tenker på deg og ønsker deg lykke til i dag 3
VinterRose Skrevet 30. april 2018 #40011 Skrevet 30. april 2018 Kort rapport fra første dag på jobb. Alt gikk fint til en kollega skulla hjelp av me til å henge opp noen saker på en vegg. Jeg sliter fortsatt med å løft (eller vil være forsiktig) og da spesielt høyt. Fant på en dårlig unnskyldning med noe med ryggen… Føltes teit men ser på det som en hvit løgn, pupp eller rygg, det må gå for det samme! Ingen sa eller bemerket noe men jeg synes det var noen blikk når vi hadde lunsj. Uansett, veldig godt å ha gjennomført en vanlig arbeidsdag igjen. Hadde på en stor og vid genser og jeans, følte meg ordentlig utilpass, liker ikke så romslige klær. Bruker ellers mest skjørt/kjole, tettere topp, jakke etc. Kanskje det var derfor kollegaene kikket.. 2
Nelli Skrevet 30. april 2018 #40012 Skrevet 30. april 2018 18 minutter siden, VinterRose skrev: Kort rapport fra første dag på jobb. Alt gikk fint til en kollega skulla hjelp av me til å henge opp noen saker på en vegg. Jeg sliter fortsatt med å løft (eller vil være forsiktig) og da spesielt høyt. Fant på en dårlig unnskyldning med noe med ryggen… Føltes teit men ser på det som en hvit løgn, pupp eller rygg, det må gå for det samme! Ingen sa eller bemerket noe men jeg synes det var noen blikk når vi hadde lunsj. Uansett, veldig godt å ha gjennomført en vanlig arbeidsdag igjen. Hadde på en stor og vid genser og jeans, følte meg ordentlig utilpass, liker ikke så romslige klær. Bruker ellers mest skjørt/kjole, tettere topp, jakke etc. Kanskje det var derfor kollegaene kikket.. Godt å høre, hvite løgner må da være lov He he du skal nå se at det kommer til å gå rykter om at du er gravid istedenfor spekulasjoner om nytt frontparti
VinterRose Skrevet 30. april 2018 #40013 Skrevet 30. april 2018 7 minutter siden, Nelli skrev: He he du skal nå se at det kommer til å gå rykter om at du er gravid istedenfor spekulasjoner om nytt frontparti Ja ikke sant! Tanken slo meg også. Her kommer hun som alltid har gått i rimelig stilige klær (ikke for å skryte altså) plutselig med en for stor genser og joggesko hehe
Nelli Skrevet 30. april 2018 #40014 Skrevet 30. april 2018 33 minutter siden, VinterRose skrev: Ja ikke sant! Tanken slo meg også. Her kommer hun som alltid har gått i rimelig stilige klær (ikke for å skryte altså) plutselig med en for stor genser og joggesko hehe 1
Nelli Skrevet 30. april 2018 #40015 Skrevet 30. april 2018 Dere som har brystbånd, hvor stramt har dere det? Nå etter 2 uker har jo puppene endret seg litt, syns det er så vanskelig å vite hvor stramt jeg skal ha det Jeg må ha det på i 2 uker til
cypress97 Skrevet 30. april 2018 #40016 Skrevet 30. april 2018 On 4/29/2018 at 7:35 PM, MC84 said: Hei alle sammen Nå har jeg sittet å lest en del her inne og har endelig fått registrert meg Jeg har selv vært på konsultasjon for brystforstørrelse to steder og har nå bestilt time på Aleris Colosseum den 29.5 Har etter stor vektnedgang ikke så mye mer enn hud igjen, der det skulle vært pupper.... Skal ta anatomiske under musklen, siden det var anbefalingen fra kirurgen.. Håper på enda flere nyttige tips her inne underveis Hei MC84! Jeg skal også opereres 29/5, skal på Fornebu! Har ikke endelig bestemt størrelse enda, men det blir noe i strørrelsesorden 420-500cc. Har vel egentlig bestemt meg, etter mye tenking gjennom helgen, og kommer til å gi beskjed i løpet av uken. Blir spennende å høre hvordan det går med deg, er veldig spent selv!
Missfitness Skrevet 30. april 2018 #40017 Skrevet 30. april 2018 @VinterRose Flott at det gikk fint på jobben. Etter hvert som selvtilliten kommer tilbake, vil du føle at du gradvis kan begynne å kle deg som før, dvs med de selvsagte justeringer da 1
Julie Sophie Skrevet 30. april 2018 #40018 Skrevet 30. april 2018 (endret) Hei, jenter! 💫 Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne. Det er nå 8 uker siden operasjonen min, og føler jeg har vært utrolig heldig gjennom hele denne prosessen! Har ikke hatt noen utfordringer eller smerter i tiden etter operasjonen 😊 Alt har vært utrolig bra, bortsett fra at jeg er ganske misfornøyd med størrelsen. (Jeg la inn 295 cc anatomiske proteser over muskel på klinikken Aleris Bergen. Helt ærlig kunne jeg tenke meg 400-500 cc.) Jeg trodde i starten at misnøyen min hadde noe med at jeg var størrelsesblind. Etter hvert som ukene har gått har jeg bare innsett at jeg faktisk ikke er størrelsesblind på dem. Jeg skulle virkelig ønske de var større... Jeg ønsket et naturlig resultat i den form av at de ikke skulle bli to store fotballer plassert midt på brystet, men ønsket gjerne størrelse 😊 Jeg føler jeg kun må gå i trange klær for at det skal vises, og det er veldig synd... Når jeg ser meg i speilet, tenker jeg virkelig ikke på noe annet enn at de gjerne skulle vært større. Jeg har absolutt ikke noe problem i å gjennomføre en ny operasjon, men ettersom jeg er student, så er alt avhengig av pris. Er det noen der ute som har erfaring rundt dette? Eventuelt hvordan jeg skal gå frem? Skal på ny kontroll i juni, men burde jeg ta kontakt tidligere? Tusen takk for svar 😊 Legger også ved bilder for dem som vil se resultatet mitt 🌟 Endret 30. april 2018 av Julie Sophie
VinterRose Skrevet 30. april 2018 #40019 Skrevet 30. april 2018 @Julie Sophie De ser da kjempefine ut! Synd du ikke er fornøyd, men jeg synes ikke de ser små ut.
Nelli Skrevet 1. mai 2018 #40020 Skrevet 1. mai 2018 @Julie Sophie Jeg syns de ser veldig fine ut til deg, og på ingen måte små. Men, det viktigste er at du er fornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå