Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Tamarari skrev:

 

@PiratKine, ingen fare!! Når jeg ser de første bildene av meg sitter mine veldig lavt i forhold til resten av puppene. Sykt rart å se nå. Hoveddelen av puppene var liksom over niplene🙊 Formen har forandret seg veldig, og de er mye rundere under så nå virker brystvortene mye høyere 👌🏻 Det merkelige er at jeg syntes de var kjempe fine fra begynnelsen, men ser at de er såå mye bedre nå. Forandrer seg hele tiden. I går så jeg plutselig forandring igjen- i uke 10 :) 

Det var godt å høre!! Må bare smøre seg med god tålmodighet🙈😄 Kjenner meg igjen i «hoveddelen av puppene er over niplene» hehe. Men er bedre nå enn de var for noen dager siden, så blir nok bare bedre herfra!🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Tamarari Tusen takk! Du vet, man legger merke til alle slags detaljer og tankene begynner å spinne.. men ja, jeg stoler på kirurgen, har jo vist seg å være bra hittil :) 

Endret av VinterRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@LeneXCII Tusen takk, er som sagt veldig fornøyd! Jeg har sikkert bekymret meg for mye for brystvortene, blir nok bra! Var så godt som helt flat i utgangspunktet, så sånn sett er det jo en enorm forandring. 

Enig i at litt sideboob kan være greit, men bare ikke for mye. Da blir det fort vel mye pupp synes jeg. 

Litt tidlig sommerbrun, men får forsøke å "vedlikeholde" best mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine pupper @VinterRose :) 

Da har jeg bestilt time til konsultasjon hos Barstad ved Fornebuklinikken! 
Blir 28. mai. Det virker som en evighet, men kommer sikkert til å gå fort!

Kan jeg spørre dere om dere fikk sånn 3D scanning? Og hvordan så det ut i forhold til resultatet etter operasjonen? Forstår at det vil avvike litt, og det tar jo også litt tid før man ser det endelige resultatet fra operasjonen :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Bloodflowers skrev:

Fine pupper @VinterRose :) 

Da har jeg bestilt time til konsultasjon hos Barstad ved Fornebuklinikken! 
Blir 28. mai. Det virker som en evighet, men kommer sikkert til å gå fort!

Kan jeg spørre dere om dere fikk sånn 3D scanning? Og hvordan så det ut i forhold til resultatet etter operasjonen? Forstår at det vil avvike litt, og det tar jo også litt tid før man ser det endelige resultatet fra operasjonen :) 

Jeg fikk 3D scanning. Ble tilbudt det med engang jeg gikk inn døra, for Schistad liker tydeligvis å bruke det. Vet ikke åssen det er med Barstad, men regner med du blir tilbudt det, eller så får du bare spørre:)

Er litt tidlig for meg å si noe enda om scanningen og resultatet, fordi på mitt bildet så hadde de «slippet» brystkassa mi. Foreløpig holder muskelen brystene veldig stramt. Noe som gjør at de så større og mer  fyldige ut på bildet, men det kan fortsatt endre seg til å bli slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bloodflowers skrev:

Fine pupper @VinterRose :) 

Da har jeg bestilt time til konsultasjon hos Barstad ved Fornebuklinikken! 
Blir 28. mai. Det virker som en evighet, men kommer sikkert til å gå fort!

Kan jeg spørre dere om dere fikk sånn 3D scanning? Og hvordan så det ut i forhold til resultatet etter operasjonen? Forstår at det vil avvike litt, og det tar jo også litt tid før man ser det endelige resultatet fra operasjonen :) 

 

Jeg fikk ikke tilbudet da jeg var hos Jørgen, så det virker som om de gjør litt forskjell der :) Jeg glemte helt å spørre, hadde jeg spurt så hadde jeg sikkert fått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw @Tamarari du har ikke noe bilde fra tidlig op til nå? I forhold til nippel plassering og hvordan puppene droppet? Hadde satt veldig pris på noe å sammenligne med😄🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@VinterRose

Gratulerer! Så bra de ser ut allerede, du må være glad for et så flott resultat! Kommer til å bli supert dette :) 

Har selv 560gr og du kommer nok til å bli fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PiratKine skrev:

Btw @Tamarari du har ikke noe bilde fra tidlig op til nå? I forhold til nippel plassering og hvordan puppene droppet? Hadde satt veldig pris på noe å sammenligne med😄🙈

 

Signerer denne! gleder meg til mine kommer litt opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nelli skrev:

 

Signerer denne! gleder meg til mine kommer litt opp :fnise:

Har du å litt lave nipler?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bloodflowers skrev:

Fine pupper @VinterRose :) 

Da har jeg bestilt time til konsultasjon hos Barstad ved Fornebuklinikken! 
Blir 28. mai. Det virker som en evighet, men kommer sikkert til å gå fort!

Kan jeg spørre dere om dere fikk sånn 3D scanning? Og hvordan så det ut i forhold til resultatet etter operasjonen? Forstår at det vil avvike litt, og det tar jo også litt tid før man ser det endelige resultatet fra operasjonen :) 

Jeg ble operert av Barstad 13. April. 

Fikk 3D bilde uten å nevne det på konsultasjonen. Syns ikke 3D bildene ligner litt engang, ble mye bedre i virkeligheten 😊

Jeg er veldig fornøyd med at jeg valgte Barstad. Han virker som en veldig dyktig og seriøs kirurg. 🙂 verdt ventetiden! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Bloodflowers Tusen takk :) 

Så bra at du har fått time! Jeg er sikker på at tiden kommer til å gå kjempefort, det er jo bare litt over en mnd til. 

Ja, vi bruke Vectra 3D og lekte oss med forskjellige størrelser. Absolutt ok, men man kan jo nesten risikere å bli enda mer i tvil da det var spennende å legge inn forskjellige størrelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest her en stund men ikke registrert meg før nå, på tide kanskje.. Veldig interessert i å ta silikon, har tenkt på det lenge. Er snart 21, noen vil kanskje mene det er tidlig, men vil absolutt få gjort det tidligst mulig så jeg kan "nyte" de mens jeg er ung.

Vurderer sterkt Fornebu, virker som de fleste e fornøyd der?! 

@VinterRose når jeg så bildet av dine så lurer jeg bare på en ting, hvorfor har jeg ikke gjort det allerede? Fy søren så flotte! Og bare den fargen da, utrolig lekkert! 

Har dere vært til konsultasjon på mer enn et sted? Eller stoler dere på at første stedet vurderer korrekt? Jeg mener, det blir jo uansett til en viss grad en personlig vurdering av legen, i tillegg til det rent medisinske aspektet. Ønsker ikke å komme utfor en som er altfor konservativ heller. 

Hvordan har dere finansiert operasjonen deres? Har oppspart noe mer enn det jeg trenger, men vurderer et lite lån for å beholde en liten reserve. Har noen av klinikkene finansieringsløsninger? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PiratKine skrev:

Har du å litt lave nipler?:fnise:

Ja de peker litt ned :fnise:  Men som jeg har forstått så er det veldig vanlig før de dropper :)

Endret av Nelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Nelli skrev:

Ja de peker litt ned :fnise: 

Godt det ikke bare er meg da:fnise: Mine er ikke så langt nede som de var, heldigvis. Men vil gjerne de beveger seg oppover litt til🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cypress97 skrev:

Har lest her en stund men ikke registrert meg før nå, på tide kanskje.. Veldig interessert i å ta silikon, har tenkt på det lenge. Er snart 21, noen vil kanskje mene det er tidlig, men vil absolutt få gjort det tidligst mulig så jeg kan "nyte" de mens jeg er ung.

Vurderer sterkt Fornebu, virker som de fleste e fornøyd der?! 

@VinterRose når jeg så bildet av dine så lurer jeg bare på en ting, hvorfor har jeg ikke gjort det allerede? Fy søren så flotte! Og bare den fargen da, utrolig lekkert! 

Har dere vært til konsultasjon på mer enn et sted? Eller stoler dere på at første stedet vurderer korrekt? Jeg mener, det blir jo uansett til en viss grad en personlig vurdering av legen, i tillegg til det rent medisinske aspektet. Ønsker ikke å komme utfor en som er altfor konservativ heller. 

Hvordan har dere finansiert operasjonen deres? Har oppspart noe mer enn det jeg trenger, men vurderer et lite lån for å beholde en liten reserve. Har noen av klinikkene finansieringsløsninger? 

 

 

Jeg var bare på fornebuklinikken, da jeg hadde hørt mest positivt om det stedet:) Jeg er super fornøyd!

 Jeg hadde pengene, men mener dama i resepsjonen sa at de hadde en avtale så man kunne låne pengene...Kanskje noen andre her som kan svare deg bedre :)

Endret av Nelli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PiratKine skrev:

Godt det ikke bare er meg da:fnise: Mine er ikke så langt nede som de var, heldigvis. Men vil gjerne de beveger seg oppover litt til🙈

Det er ikke ille, men jeg legger merke til det :fnise: Studerer de jo flere ganger daglig :fnise: GØY med pupper :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cypress97 skrev:

Er snart 21

Vurderer sterkt Fornebu, virker som de fleste e fornøyd der?! 

Har dere vært til konsultasjon på mer enn et sted? 

Har noen av klinikkene finansieringsløsninger? 

 

Jeg er også ung (22), og skjønner deg godt. Vet man er anbefalt å vente til etter barn, men for meg er det en del år til. Og vil ikke vente så lenge. Flere som blir mer fornøyd etter unger også, og i krise situasjon så får jeg vell bare operere igjen😊

Jeg har op på fornebu! Anbefaler det virkelig.

Jeg var på kons 2 steder, og valget falt på fornebu da kirurgen der ga meg mest trygghet. Han var også villig til å putte i mer enn han andre, ikke at det er derfor jeg valgte han. Men det hjalp at vi var enig.

Fornebu har finansiering. Tror det også er 6-9 mnd rentefritt om jeg ikke husker feil. Spurte ikke så mye om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...