Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

@cypress97 når det kommer til valg av størrelse tror jeg du bare må stole på kirurgen rett og slett. Jeg sier «ikke velg for stort» andre sier «ikke velg for smått»... alle er ulik av personlighet og ulik i hva man ønsker- og ulik kropp. Jeg og en venninne har samme størrelse på implantatene, men hennes pupper ser større ut enn mine. Hun har High profile, hun hadde mer fra før, og har helt annen fasong på kroppen. Jeg så på bilder av andre for å finne noe jeg likte. «Motiva skandinavia» på Instagram for eks (eller Google) og viste kirurgen. Jeg opererte meg på Fornebu, og kirurgen har valgt en perfekt størrelse for meg og det jeg ville ha. 

@Million jeg har gått uten bh hjemme siden jeg kunne droppe Bh-en. Sover noen ganger med og noen ganger uten. 

Endret av Tamarari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, cypress97 skrev:

Vanskelig dette med valg av størrelse! Er det noen her med ca 400? Kan jeg i så fall spørre om dere er fornøyd, og om dere kunne tenkt dere litt mer som f eks 500cc? 

Når jeg ser på 3D bildene og sammenligner 400 og 500 er det jo ikke sånn veldig forskjell.

 Jeg har 400 og er veldig fornøyd :) Akkurat passe for meg. På min kropp vil jeg tro 500 hadde sett unaturlig ut, jeg var ute etter naturlig store pupper og det fikk jeg :)  Det er viktig å tenke over hva man er ute etter syns nå jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, VinterRose skrev:

@Nelli @Tamarari

Leit at dere dere ikke har support fra mammaen deres, selvsagt respekterer jeg også at det er delte meninger, men synes en mamma bør støtte sin datter! Håper dere har god støtte i mann/kjæreste/samboer.

 

Ja du sier noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har brystvortene mine blitt "såre" :roll: De blir jo trykt inn av denne stramme bh`n.Smører med purelan og bruker ammeinnlegg....funker faktisk, for de har vært bedre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nelli skrev:

Nå har brystvortene mine blitt "såre" :roll: De blir jo trykt inn av denne stramme bh`n.Smører med purelan og bruker ammeinnlegg....funker faktisk, for de har vært bedre i dag :)

Mine er også kjempe såre. Vært det i noen dager nå😤😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PiratKine skrev:

Mine er også kjempe såre. Vært det i noen dager nå😤😖

Da får du en forsmak på hvordan det er når man har begynt å amme :fnise::laugh: Bare å glede seg når den tid kommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, cypress97 skrev:

Vanskelig dette med valg av størrelse! Er det noen her med ca 400? Kan jeg i så fall spørre om dere er fornøyd, og om dere kunne tenkt dere litt mer som f eks 500cc? 

Når jeg ser på 3D bildene og sammenligner 400 og 500 er det jo ikke sånn veldig forskjell.

Jeg har 400 MP.. kunne egentlig tenkt meg HP men har for brede pupper til det. Kunne ikke tenkt meg noe større, da ville de være mye mer 'i veien ka  jeg tenke meg. Og upraktisk i forhold til trening. Var i utgangspunkt avtalt 375, men kirurgen mente 400 ble mye penere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@cypress97

Mine 440cc er akkurat passe, store nok men ikke vulgære på noen måte. Du kan jo ikke sammenligne direkte heller, kroppsstørrelse og fasong avgjør mye hvor fremtredende de blir.

Jeg er ganske liten i overkroppen (smal brystkasse), så de er godt synlige. Fyller jo en DD :)

Tja, skulle man gjort det en gang til ville jeg trolig valgt samme. Eller litt større... ikke mindre, det er jeg ganske sikker på. Man venner seg til størrelsen over tid som gjør det mer naturlig. Men det skal være sagt, jeg går ikke rundt og til daglig ønsker større heller. 
Vanskelig å gi deg råd når jeg ikke vet mer detaljer om deg, men ville kanskje gå for noe i øvre skikt størrelsesmessig, kjipt å angre etterpå. Selvsagt kan en angre motsatt vei også, men faktum er vel at langt de fleste som angrer på valg av størrelse, ønsker seg større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nelli skrev:

Da får du en forsmak på hvordan det er når man har begynt å amme :fnise::laugh: Bare å glede seg når den tid kommer :fnise:

:fnise: sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg er helt ny her :) Har operasjon på mandag (!!) og har begynt å grue meg. Får nesten ikke sovet om nettene. Er det noen som kan fortelle meg hvor forferdelig det er? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal forberede meg på når jeg våkner opp eller hva slags smerter det er snakk om. Hjelp? 

Skal ha ca. 240 under muskel. 

Takk for alle svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HanneKatrine78 skrev:

Hei jenter! Jeg er helt ny her :) Har operasjon på mandag (!!) og har begynt å grue meg. Får nesten ikke sovet om nettene. Er det noen som kan fortelle meg hvor forferdelig det er? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal forberede meg på når jeg våkner opp eller hva slags smerter det er snakk om. Hjelp? 

Skal ha ca. 240 under muskel. 

Takk for alle svar! 

Hei, velkommen!😊

Dag nr. 1 var ikke så ille i min mening. Bare en del press og sårhet. Var litt vondt å først våkne opp når jeg var litt «groggy», men så gikk det bedre når jeg våknet litt mer til og fikk litt smertestillende. Jeg opererte 12. April (2 uker siden) så du kan lese mer om min oppvåkning om du blar litt tilbake. For jeg husker det veldig dårlig nå🤔 Så er egnt de første dagene jeg kan svare dårligst på😅 

Edit: Ikke gru deg! Det gjør på en måte ikke noe godt av seg å bruke disse dagene på å grue seg! Det kommer til å gå helt fint, bare ta smertestillende så ofte du blir anbefalt så slipper du det verste.

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PiratKine skrev:

Hei, velkommen!😊

Dag nr. 1 var ikke så ille i min mening. Bare en del press og sårhet. Var litt vondt å først våkne opp når jeg var litt «groggy», men så gikk det bedre når jeg våknet litt mer til og fikk litt smertestillende. Jeg opererte 12. April (2 uker siden) så du kan lese mer om min oppvåkning om du blar litt tilbake. For jeg husker det veldig dårlig nå🤔 Så er egnt de første dagene jeg kan svare dårligst på😅 

Tusen takk for svar :) Fikk du morfin? Jeg vet at jeg kommer til å bli kvalm av det, tåler ingenting :P Jeg hentet en del respeter i dag og fikk blant annet en type tablett som skal ligge under tungen ved strerk kvalme, jeg håper denne er for etter operasjonen og at det ikke er slik at man er mye kvalm i tiden etter? Jeg gleder meg jo så, men gruer meg nesten enda mer nå :O Er så redd for at mandag skal komme og at jeg skal være livredd når de triller meg inn :O 

Endret av HanneKatrine78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HanneKatrine78 skrev:

Hei jenter! Jeg er helt ny her :) Har operasjon på mandag (!!) og har begynt å grue meg. Får nesten ikke sovet om nettene. Er det noen som kan fortelle meg hvor forferdelig det er? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal forberede meg på når jeg våkner opp eller hva slags smerter det er snakk om. Hjelp? 

Skal ha ca. 240 under muskel. 

Takk for alle svar! 

Heisann!:)

Jeg opererte for 11 dager siden, gruet meg noe forferdelig.. Da jeg våknet opp fra narkosen hadde jeg umiddelbart vondt i ene puppen, dette var jeg litt uforberedt på, da man som regel er ganske "bedøvd" etter narkosen. Jeg spurte med en gang etter smertestillende, og den funka etter 30 min. Kjøreturen hjem gikk veldig fint :)

Det føltes som en elefant satt på brystet mitt det første døgnet, veldig press på en måte. Ubehagelig ja, men helt overkommelig. Jeg vil vel si at det første døgnet var verst for meg, det er helt utrolig hvor fort man kommer seg :) Det er SÅÅÅÅ verdt det og jeg angrer ikke et sekund!!! Gled deg til fine pupper :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nelli skrev:

Heisann!:)

Jeg opererte for 11 dager siden, gruet meg noe forferdelig.. Da jeg våknet opp fra narkosen hadde jeg umiddelbart vondt i ene puppen, dette var jeg litt uforberedt på, da man som regel er ganske "bedøvd" etter narkosen. Jeg spurte med en gang etter smertestillende, og den funka etter 30 min. Kjøreturen hjem gikk veldig fint :)

Det føltes som en elefant satt på brystet mitt det første døgnet, veldig press på en måte. Ubehagelig ja, men helt overkommelig. Jeg vil vel si at det første døgnet var verst for meg, det er helt utrolig hvor fort man kommer seg :) Det er SÅÅÅÅ verdt det og jeg angrer ikke et sekund!!! Gled deg til fine pupper :laugh: 

Så fint å høre at det gikk bra! Jeg har en tur å kjøre hjem, så håper det går fint og at jeg ikke bare spyr og er redd i bilen. Det er ikke jeg som skal kjøre, altså. Kan presset sammenlignes med stølhet eller er det faktisk bokstavelig talt som en elefant sitter der? haha! når begynte du å føle deg ok igjen? det er ikke slik at jeg blir sengeliggende i flere uker liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HanneKatrine78 skrev:

Tusen takk for svar :) Fikk du morfin? Jeg vet at jeg kommer til å bli kvalm av det, tåler ingenting :P Jeg hentet en del respeter i dag og fikk blant annet en type tablett som skal ligge under tunge ved strek kvalme - jeg håper denne er for etter operasjonen og at det ikke er slik at man er mye kvalm i tiden etter? Jeg gleder meg jo så, men gruer meg nesten enda mer nå :O Er så redd for at mandag skal komme og at jeg skal være livredd når de triller meg inn :O 

Jeg fikk ikke morfin nei, fikk en oxynorm. For å være helt ærlig med deg, om du er en person som er veldig sensitiv til medikamenter så ville jeg holdt meg primært til paracet. Jeg sier bare dette fordi jeg er akkurat slik selv, og blir lett kvalm. Jeg hadde det egnt verst den første tiden pga alle medikamentene som gjorde meg kvalm og at jeg begynte å skjelve noe voldsomt. Når jeg byttet over til kun paracet så følte jeg meg så mye bedre, men jeg er VELDIG sensitiv. Så er ikke sikkert det er nødvendig for din del å kun ta paracet, men vær litt forsiktig😄 

Edit: Ble aldri spy kvalm. Bare litt sånn lett sjøsyk. Var skjelvingen som tok «knekken» på meg og gjorde meg utslitt. Men har ikke hørt at den type reaksjon har skjedd med noen andre. Så at du får det er veldig usannsynelig. Men du må nok forberede deg på å bli litt uvel her og der første uken, men ikke noe voldsomt. Jeg hadde 1t + bilkjøring hjem og det gikk helt fint.

Endret av PiratKine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HanneKatrine78 skrev:

Kan presset sammenlignes med stølhet eller er det faktisk bokstavelig talt som en elefant sitter der? haha! når begynte du å føle deg ok igjen? 

For min del hvertfall så begynte ikke «støl» følelsen før etter 1 uke. Var mer press som i litt vanskelig å trekke pusten helt inn å stå rett oppreist. Er mer «vondt» enn stølt den første uken, men med vondt mener jeg ikke uoverkommelig. Bare en slags lett «mensenkrampe» vondt, bare selvfølgelig ikke den følelsen:fnise: Er litt vanskelig å forklare. Mellom uke 1-2 (2 som jeg er i nå) er da jeg begynte å føle meg bedre og kunne sette meg opp i senga osv selv. Nå har jeg ikke vondt bare litt ubehagelige stikkinger, kløing og VELDIG såre brystvorter😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig med svar! Takk igjen! 

Hah, angående brystvortene: Da har jeg kanskje en fordel etter å ha ammet to barn :) 

Jeg har ikke så mye erfaring med medikamenter, men har brukt pinex forte en gang. Jeg ble så dårlig! Legen min sa at jeg mest sannsynlig ville reagerer på morfinen da, så jeg er forberedt på noen helt grusomme døgn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HanneKatrine78 skrev:

Så deilig med svar! Takk igjen! 

Hah, angående brystvortene: Da har jeg kanskje en fordel etter å ha ammet to barn :) 

Jeg har ikke så mye erfaring med medikamenter, men har brukt pinex forte en gang. Jeg ble så dårlig! Legen min sa at jeg mest sannsynlig ville reagerer på morfinen da, så jeg er forberedt på noen helt grusomme døgn! 

Jeg har ingen erfaring med pinex, men vet at moren min (som er veldig lik meg) reagerte veldig på pinex. Men jeg tok kun 1 oxy som jeg fikk av klinikken med engang jeg våknet, og ble ikke dårlig av den. Men fikk så mye antibiotika, kvalmestillende og noe annet smertestillende jeg ikke helt husker navnet på, og var nok en kombinasjon av alt dette + narkosen som gjorde meg så skjelvere og dårlig senere. Men jeg ville hvertfall holdt meg til paracet så langt det lar seg gjøre og evnt ta noe sterkere ved behov. Men som sagt jeg brukte kun paracet fra dag 3, så smertene var fult overkommelige. Du vil nok klare deg fint, men ja kjedelig med den morfinen hvis du vet du mest sannsynlig blir dårlig. Men det å være kvalm er det verste (syntes hvertfall jeg) så om du ikke må ta morfin ville jeg holdt meg unna. Smertene burde ikke være så ille at du trenger det!

Haha, ja du har kanskje en fordel ang at du har ammet, og kjenner til følelsen. Men du vil nok oppleve det etter 1 ukes tid du også:fnise: Men bedre med såre bryster enn vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, HanneKatrine78 skrev:

Så fint å høre at det gikk bra! Jeg har en tur å kjøre hjem, så håper det går fint og at jeg ikke bare spyr og er redd i bilen. Det er ikke jeg som skal kjøre, altså. Kan presset sammenlignes med stølhet eller er det faktisk bokstavelig talt som en elefant sitter der? haha! når begynte du å føle deg ok igjen? det er ikke slik at jeg blir sengeliggende i flere uker liksom? 

Det er et merkelig press på en måte, vondt å puste dypt :) Dag 3 var jeg helt fin igjen syns jeg, tok bare paracet. Jeg fikk også oxynorm, men jeg fikk bivirkninger av den, så jeg tok vel bare 2 stk. 

Nei-nei-nei sengeliggende blir du ikke :) Jeg er overrasket over hvor fort smerten gikk over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HanneKatrine78 skrev:

Så deilig med svar! Takk igjen! 

Hah, angående brystvortene: Da har jeg kanskje en fordel etter å ha ammet to barn :) 

Jeg har ikke så mye erfaring med medikamenter, men har brukt pinex forte en gang. Jeg ble så dårlig! Legen min sa at jeg mest sannsynlig ville reagerer på morfinen da, så jeg er forberedt på noen helt grusomme døgn! 

Jeg har ammet 3 barn, og kjenner igjen sårheten, selv om den var mye mer intens/vond med 1.mann :) Hold deg til paracet hvis du kan (smerten er faktisk "bedre" enn bivirkninger fra andre sterke medikamenter), jeg hadde alarmen på telefonen på hver 6.time hele døgnet etter tips som jeg fikk her. Det fungerte veldig bra! Slapp å oppleve "plutselige" smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...