Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, VinterRose skrev:

Blir dere mer ømme og stive om ettermiddagen og kvelden? Synes jeg blir det, lurer på om jeg er for aktiv om dagen.. 

Nesten mer om morgenen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også er jeg så glad for dette forumet her, for jeg hadde muligens fått litt sjokk av puppene mine nå når de sitter så høyt og er harde :P Er glad jeg vet om "drop&fluff" og viktigheten med å ta bilde :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PiratKine skrev:

Ja, mine er mer ømme på kvelden🤔 Den «brenne/stikke» følelsen er også verst da.

@Nelli @PiratKine Tydelivis litt forskjell her. Prøver jo å være så forsiktig som mulig, samboeren sier stadig vekk ikke gjør ditt og ikke gjør datt, men jeg synes ikke jeg er spesielt aktiv. Er jo tross alt på 12 siden nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nelli skrev:

Også er jeg så glad for dette forumet her, for jeg hadde muligens fått litt sjokk av puppene mine nå når de sitter så høyt og er harde :P Er glad jeg vet om "drop&fluff" og viktigheten med å ta bilde :laugh:

Ja, og at det er normalt at den ene er større enn den andre. Den ene min er også litt hardere og høyere enn den andre. Ikke så mye, men nok til at jeg hadde fundert over det hvis det ikke hadde vært for forumet:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, VinterRose skrev:

@Nelli @PiratKine Tydelivis litt forskjell her. Prøver jo å være så forsiktig som mulig, samboeren sier stadig vekk ikke gjør ditt og ikke gjør datt, men jeg synes ikke jeg er spesielt aktiv. Er jo tross alt på 12 siden nå. 

Mine er verst på morgenen og kvelden føles det ut som. Men det om kvelden kan også være «psykisk» for min del. At jeg er mye opptatt og distrahert på dagen slik at jeg ikke merker det så mye før jeg roer meg ned på kvelden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@nellii Dette forumet er fint, men forsøkte meg en periode på nevnte justbreastimplants.com og der synes jeg det var i overkant mye informasjon! Ikke misforstå, jeg ser selvsagt at det utrolig mange med erfaring og mye kunnskap der, men det kan bli litt i overkant mye for en som skal forsøke å ta noen avgjørelser. Noen mener 300cc er for mye mens andre mener 600cc er for lite, sånn for å sette det litt på spissen. 

Endret av VinterRose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@PiratKine Ja, du er trolig inne på noe der, man tenker nok mindre på det om dagen, men når man setter seg ned på kvelden legger man bedre merke til det. 

Skal tilbake på jobb på onsdag. Noen av dere som har gjort dere tanker om hvordan det blir å møte kollegaer igjen. Jeg mener, vil de legge merke til forandringen (jeg tror mange vil på meg) og tror dere evt dere vil få noen kommentarer? Har ikke sagt noe

Endret av VinterRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, VinterRose skrev:

@PiratKine Ja, du er trolig inne på noe der, man tenker nok mindre på det om dagen, men når man setter seg ned på kvelden legger man bedre merke til det. 

Skal tilbake på jobb på onsdag. Noen av dere som har gjort dere tanker om hvordan det blir å møte kollegaer igjen. Jeg mener, vil de legge merke til forandringen (jeg tror mange vil på meg) og tror dere evt dere vil få noen kommentarer? Har ikke sagt noe

Jeg har tenkt litt på det. Men jeg tok ikke så store (275), altså det er en stor forskjell på meg når jeg er naken. Men med klær så ser jeg ut som jeg gjorde med bh før (brukte padding). Så tviler på at noen vil merke det på meg med mindre jeg har utringning. Nå vet jeg ikke hvor mye du tok, men om du går med en vanlig genser og sportsbh i starten, så folk venner seg til det før du liksom «viser de frem» så vil nok ikke så mange se store forskjellen. Jeg tror man kan skjule det ganske godt om man ønsker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@PiratKine Tok 520cc, så blitt en markant forskjell (vært skuffa ellers da!). Har lest meg opp på hva som er best å kle seg i, blir nok en stor genser etc. Evt bruke noe med en jakke utenpå. Bare det ikke blir tropevarme fremover.. Og ja, sports bh blir nok min beste venn en lang stund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PiratKine skrev:

Jeg har tenkt litt på det. Men jeg tok ikke så store (275), altså det er en stor forskjell på meg når jeg er naken. Men med klær så ser jeg ut som jeg gjorde med bh før (brukte padding). Så tviler på at noen vil merke det på meg med mindre jeg har utringning. Nå vet jeg ikke hvor mye du tok, men om du går med en vanlig genser og sportsbh i starten, så folk venner seg til det før du liksom «viser de frem» så vil nok ikke så mange se store forskjellen. Jeg tror man kan skjule det ganske godt om man ønsker!

 

Samme her, jeg tok 400 (som høres mye ut) men jeg brukte kun bh med sinnsyk padding før, så er knapt noe forskjell nå med sportsbh...(med klær på vel og merke :))

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er straks 9 uker siden min operasjon, og i de fleste av disse ukene har jeg kjent at venstre pupp var noe større enn høyre pupp. Nå, etter 9 uker, har dette jevnet seg ut og nå kjenner jeg overhodet ingen forskjell. Høyre er i hvert fall ikke mindre lenger. De er jevne.

Jeg la inn 250 cc over muskel på mandag i uke 8, så om to dager er det altså 9 uker siden.

I starten var det megamerkelig å gå rundt med sine nye pupper. Bare det å reise seg fra stolen gjorde meg svært oppmerksom på at jeg hadde to tunge fremmedlegemer foran på brystkassa som ikke hørte hjemme der. Når jeg reiste meg fra lenestolen i stua, måtte jeg holde i hver pupp med hendene (selv om jeg hadde sports-bh på) for å hindre dem i å røre seg eller "trekke mot gulvet". Tyngdekraften dro så fælt i dem så jeg var hele tiden oppmerksom på hva jeg hadde fått for noe nytt foran. Dette var spesielt merkbart de første to ukene. Første uken skjønte jeg ærlig talt ikke hvordan jeg noensinne skulle kunne gå over gulvet uten å holde fast  på puppene! :fnise:

Sånn er det absolutt ikke lenger. Nå kjenner jeg ingenting, og glemmer at det er gjort noe der. Kjennes helt ut som "meg selv". Ingenting som "trekker mot gulvet", selv om jeg går uten bh hjemme, og alt kjennes naturlig ut.

Jeg er veldig glad jeg gjorde det jeg gjorde, tok operasjonen altså, og angrer ikke i det hele tatt. Mine ble ikke spesielt store, men jeg kjenner jeg er lettet over det, fordi de kan passere som mine egne. De er ikke unaturlig store til meg å være, liksom.

 

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vide topper, store gensere etc og unngå alt tettsittende selvsagt, så er vel mye gjort.

Det sagt så har jeg aldri vært redd for hva andre skal mene/tro/tenke om puppene mine. Har dog full forståelse for at det er avhengig av jobbsituasjon og den slags! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke "annonsert" min operasjon, kun et fåtall som vet det, men er det noen som spør så skal jeg være ærlig å si det som det er. Skammer meg ikke over å ha fiksa litt på "mammakroppen" min :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, må på en eller annen måte ha ligget feil i natt, vondt på siden av høyre nå. Håper det går seg til i løpet av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, VinterRose skrev:

Huff, må på en eller annen måte ha ligget feil i natt, vondt på siden av høyre nå. Håper det går seg til i løpet av dagen. 

Gikk det seg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, VinterRose skrev:

Håper det, mye bedre nå i hvert fall :) 

Så bra! Det er fort gjort å strekke en nerve eller slikt. Det går som regel fort over heldigvis!

8 timer siden, Jaktenka skrev:

Nå først 3 mndr etter så klør arrene.. Why??? 🤔😝

Nei, si det🤔 Mine har klødd siden dag 5 eller noe slikt. Det gror nok litt i hytt og pine tenker jeg😄

Skal bytte teip for første gang senere i dag, blir spennende å se hvordan arrene faktisk ser ut!😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...