Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Maldo skrev:

Wohooo så fantastisk 😍 vi skal på første samtale på riksen imorgen 😱🙉  hva gikk man igjennom på den første timen? Var det ny ul og spermprøve? Fant ikke noe info på det 😄

Masse lykke til😃🙌🏼 Ser ut som du fikk svar lengre opp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.10.2018 den 17.51, Butter skrev:

Ja, håper bare jeg kommer så langt. Hvor mye jeg bekymrer meg varierer fra dag til dag og avhenger mye av hvor mye symptomer jeg kjenner. Har i løpet av litt over en uke tatt to tester med ukeindikator som har vist 3+, den siste sier jo på en måte ikke mer enn at alt må være greit en stund tilbake hvertfall, mtp at et evt høyt fallende HCG-nivå tar litt tid for å komme ned igjen. Symptomene varierer en del, og det stresser meg når jeg føler de blir svakere. Jeg vet at det er vanlig med svigninger, men jeg vet jo aldri der og da om de er på vei bort for alltid, eller om de kommer igjen. Jeg har aldri blitt ordentlig dårlig, men mandag kg tirsdag var jeg småkvalm nesten hele dagen, i dag mindre kvalm både i styrke og varighet, samt at puppene plutselig var mindre ømme. Torsdag forrige uke var jeg ganske dårlig, men så helt fin fredag og lørdag. Jeg prøver å berolige meg med at jeg enda ikke har sett en dråpe blod og at alt da mest sannsynlig er bra, men er ikke alltid så lett. En uke igjen til TUL......

Dette kommer til å gå kjempe bra😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Butter skrev:

Takk i like måte, slenger meg på @Håper mamma i 2018 og sier at «nå er det vår tur» ❤️

Ja virkelig🙏🏼 Nå skal jeg være positiv og nyte tiden fremover❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering! 

Fantastiske Fertilitetssenteret! For en behandling og oppfølging og støtte! 

Hadde mye smerter på venstre side, ringte inn og fikk time på dagen! 

Alt var fint, babyen har vokst seg dobbelt så stor og vi er nå i uke 10! Vi kunne se fine hjerteslag og skikkelsen av babyen. Babyen var vanskelig å ta bilde av fordi den bevegde seg voldsomt der inne, kjempe kjekt å se! 

Lykke til videre jenter ❤️👏🏼 

2BE1022C-4591-4BE1-A165-F3BA62F0183D.jpeg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 8 og kunne ikke dy meg.. kom opp strek men den ble borte etter en stund hva tror dere? 

Snapchat-1305986068.jpg

Anonymkode: 02330...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Hope25 skrev:

Liten oppdatering! 

Fantastiske Fertilitetssenteret! For en behandling og oppfølging og støtte! 

Hadde mye smerter på venstre side, ringte inn og fikk time på dagen! 

Alt var fint, babyen har vokst seg dobbelt så stor og vi er nå i uke 10! Vi kunne se fine hjerteslag og skikkelsen av babyen. Babyen var vanskelig å ta bilde av fordi den bevegde seg voldsomt der inne, kjempe kjekt å se! 

Lykke til videre jenter ❤️👏🏼 

2BE1022C-4591-4BE1-A165-F3BA62F0183D.jpeg

Ohhhhh så koselig😍 herlig at det har gått så bra❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ohhhhh så koselig😍 herlig at det har gått så bra❤️

Åååå så hyggelig å se 😍 gratulerer så mye ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på rugedag 8 og kunne ikke dy meg.. kom opp strek men den ble borte etter en stund hva tror dere? 

Snapchat-1305986068.jpg

Ser bare en jeg.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat-1305986068.jpg

Det gjorde på meg også, men var på Dpo 8, og Dpo 9 så var skreken der. Så kan være at det er tidlig. 

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Av dere som er gravide. Har dere opplevd at nesten alt av crinone kommer ut igjen 🙂 

Ja. Denne gangen har jeg hatt mye utflod. Må gå med bind. En tegn som jeg aldri hatt tidligere på det nivået:) Nå fikk jeg beskjed i går om å slutte med Crinone. Siden jeg hadde blitt gravid i naturlig syklus, så kunne jeg slutte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ja. Denne gangen har jeg hatt mye utflod. Må gå med bind. En tegn som jeg aldri hatt tidligere på det nivået:) Nå fikk jeg beskjed i går om å slutte med Crinone. Siden jeg hadde blitt gravid i naturlig syklus, så kunne jeg slutte. 

Skal gå på crinone til uke 10 jeg og er bare 7 uker 😫😫😫😫 og må gå med bind går ikke uten bind 🤣 egentlig litt slitsomt for føles ut som mens 😂😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare to dager igjen med sprøyter så er det inn til hausken for ultralyd, veldig spent på om det har skjedd noe. Håper virkelig det, så jeg slipper å gå på de sprøytene lenger. Hadde så vondt i dag at mamma måtte komme å hjelpe til med husvasken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd sen overstimulering. Rugedag 6. Første ivf forsøk. Hadde milde magesmerter i går. I går kveld og på morgenen i dag var det en stølhetsfølelse. Så ble det etterhvert en følelse av å være full i underlivet. Så kom smertene igjen og varte noen timer og nå er de borte. De kommer sikkert tilbake igjen. Magen er oppblåst. 

Er dette noe å bekymre seg over? Jeg ble først veldig glad fordi jeg tenkte kanskje dette er første tegn på at egget har festet seg. Men det er nok ikke det. 

Anonymkode: f9eb1...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 11.48, AnonymBruker skrev:

Snapchat-1305986068.jpg

Hvordan gikk det? Ble streken sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så vanskelig å ta bilder av de svake strekene men jeg ser tydelig 3 svaake rosa streker i dag rugedag 11.. har en god følelse skal ta blodprøve i morgen 😊

20181029_061608.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så vanskelig å ta bilder av de svake strekene men jeg ser tydelig 3 svaake rosa streker i dag rugedag 11.. har en god følelse skal ta blodprøve i morgen 😊

20181029_061608.jpg

Ser strekene med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd sen overstimulering. Rugedag 6. Første ivf forsøk. Hadde milde magesmerter i går. I går kveld og på morgenen i dag var det en stølhetsfølelse. Så ble det etterhvert en følelse av å være full i underlivet. Så kom smertene igjen og varte noen timer og nå er de borte. De kommer sikkert tilbake igjen. Magen er oppblåst. 

Er dette noe å bekymre seg over? Jeg ble først veldig glad fordi jeg tenkte kanskje dette er første tegn på at egget har festet seg. Men det er nok ikke det. 

Anonymkode: f9eb1...08d

Jeg tenker dette kan være sene overstimuleringssymptomer pga festet egg. Fikk det samme på samme rugedag, var da gravid. Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Jeg skal søke Helfo om støtte og lurer på om crinone også inngår i denne summen på rundt 17000? Eller må man betale den selv? 

Anonymkode: 944fd...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...