Wiley Skrevet 7. februar 2018 #581 Del Skrevet 7. februar 2018 40 minutter siden, Håper mamma i 2018 said: Ligger og venter på operasjon. De tror det er eggstokk vridning 😐😐 Uff, håper det løser seg nå uansett hva problemet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 7. februar 2018 #582 Del Skrevet 7. februar 2018 12 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Krysser fingre for at det ikke er men de vet ikke det føre de har åpnet og sett. Oppdaterer så fort jeg orker etter operasjonen:-) Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 7. februar 2018 #583 Del Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Ligger og venter på operasjon. De tror det er eggstokk vridning 😐😐 Uff, håper det ikke er det, men lykke til uansett ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 7. februar 2018 #584 Del Skrevet 7. februar 2018 Akkurat hjemme etter innsett av blastocyst. Fikk i tillegg fem blastocyster på frys + to til som de følger med på for kanskje å havne på frys. Nå blir det to spennende (og uutholdelige) uker fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 7. februar 2018 #585 Del Skrevet 7. februar 2018 5 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Ligger og venter på operasjon. De tror det er eggstokk vridning 😐😐 Masse lykke til😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 7. februar 2018 #586 Del Skrevet 7. februar 2018 6 timer siden, Livi skrev: HCG var uendret i dag, så det lover ikke godt, pluss at jeg har fått mensen. Må ta ny blodprøve på mandag for å sjekke for sikkerhetsskyld. Så nå er det vel bare å begynne å se fram til frys forsøk Uff, så utrolig kjedelig. Sender deg mange gode tanker❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 8. februar 2018 #587 Del Skrevet 8. februar 2018 Da er jeg ferdig med operasjonen. Var ikke vridd eggstokk men blødning i buken/tarmen. De tror det har kommet etter utakk altså at de har fått stikk feil :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezoar86 Skrevet 8. februar 2018 #588 Del Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Da er jeg ferdig med operasjonen. Var ikke vridd eggstokk men blødning i buken/tarmen. De tror det har kommet etter utakk altså at de har fått stikk feil :-) Så ingen konsekvenser for fruktbarheten din? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 8. februar 2018 #589 Del Skrevet 8. februar 2018 16 minutter siden, Bezoar86 skrev: Så ingen konsekvenser for fruktbarheten din? 😁 Nei 😊😊 og heller ikke noe snakk om at jeg mistet 😊❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezoar86 Skrevet 8. februar 2018 #590 Del Skrevet 8. februar 2018 21 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Nei 😊😊 og heller ikke noe snakk om at jeg mistet 😊❤ Hurra!!! 😁😁🎈🎈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 8. februar 2018 #591 Del Skrevet 8. februar 2018 6 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Da er jeg ferdig med operasjonen. Var ikke vridd eggstokk men blødning i buken/tarmen. De tror det har kommet etter utakk altså at de har fått stikk feil :-) Godt å høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 8. februar 2018 #592 Del Skrevet 8. februar 2018 Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezoar86 Skrevet 8. februar 2018 #593 Del Skrevet 8. februar 2018 4 minutter siden, Tingelling skrev: Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 Gratulerer!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 8. februar 2018 #594 Del Skrevet 8. februar 2018 42 minutter siden, Bezoar86 skrev: Gratulerer!!! Takk,jeg tror det nesten ikke selv. Men da skjønner jeg hvorfor jeg har hatt så hodepine,ufattelig trøtt og ikke i slaget denne uka.Trodde det var lutinusen som lekte med meg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 8. februar 2018 #595 Del Skrevet 8. februar 2018 1 time siden, Tingelling skrev: Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 Gratulerer så mye👶🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 8. februar 2018 #596 Del Skrevet 8. februar 2018 4 timer siden, Tingelling skrev: Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 Gratulerer🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. februar 2018 #597 Del Skrevet 8. februar 2018 7 timer siden, Tingelling skrev: Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 Hurra! Gratulerer! 👏👏😊😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 8. februar 2018 #598 Del Skrevet 8. februar 2018 8 hours ago, Tingelling said: Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 Gratulerer!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 8. februar 2018 #599 Del Skrevet 8. februar 2018 8 timer siden, Tingelling skrev: Positiv graviditetstest på oss idag!trudde nesten ikke på testen etter så mange negative svar.Endelig blir familien vår komplettt👏🏻 Gratulerer, så utrolig stas. Når sjekket du deg? Akkurat på den 14 dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 8. februar 2018 #600 Del Skrevet 8. februar 2018 22 minutter siden, Hollymolly skrev: Gratulerer, så utrolig stas. Når sjekket du deg? Akkurat på den 14 dagen? Testet 11 dager etter innsett av 3 dagers 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå