Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Håper mamma i 2018 skrev:

Hvorfor så mange dager ? 😀😀 bra antall da 🙂🙂 jeg venter spendt på tlf. 

Det sa de ikke noe om, men jeg ble fortalt at de da kan være mer sikre på kvaliteten på det de setter inn. Og med såpass mange befruktet har de mye å gå på med eventuelle frafall så tror de prøver å gamble på kvalitet, noe jeg for så vidt er glad for 😁.

ja, lykke til med telefonen. Hadde min med meg hele tiden i dag morges. Tror aldri jeg har besvart en telefon fortere 😂. Lykke til både med telefon, i morgen og fremover 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Butter skrev:

Det sa de ikke noe om, men jeg ble fortalt at de da kan være mer sikre på kvaliteten på det de setter inn. Og med såpass mange befruktet har de mye å gå på med eventuelle frafall så tror de prøver å gamble på kvalitet, noe jeg for så vidt er glad for 😁.

ja, lykke til med telefonen. Hadde min med meg hele tiden i dag morges. Tror aldri jeg har besvart en telefon fortere 😂. Lykke til både med telefon, i morgen og fremover 🙂

Aha😀 ja tlf skal ikke være langt unna meg frem til kl 12. Er såååå mange timer også da ;-( så blir en lang dag frem til kl 12 😂 

Masse lykke til pp onsdag til deg også;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Da blir det insett i morgen. 8 av 17 ble befruktet:-) 

Så bra 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med så mange innsett :-) og kjedelig med negative tester..

Jeg satt inn et fryst embryo i januar, det ble negativt :-(

Men er i gang igjen, så på mandag er det kontroll, så blir det vel å sette inn et nytt fryst embryo om ca en uke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hollymolly skrev:

Det var veldig trist å høre. Du har lov å være lei deg en stund. Men Så går det greit og før du vet ordet av det er du på neste forsøk🙏🏼 Hvor mange egg fikk du ut? Og sa de noen kvaliteten før de satt den inn? 

Har 3 egg på frys igjen. Vet Ingenting om kvaliteten på de...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Fortunatus skrev:

Spennende med så mange innsett :-) og kjedelig med negative tester..

Jeg satt inn et fryst embryo i januar, det ble negativt :-(

Men er i gang igjen, så på mandag er det kontroll, så blir det vel å sette inn et nytt fryst embryo om ca en uke..

Hei. Æsj så kjedelig at det ble negativt, men krysser fingrene for neste runde🙏 Masse lykke til😊

Har et spm vedr fryseforsøk. Fikk mensen akkurat nå og skal starte på Progynova. Men det står to om morgen, en om kvelden. Skal jeg kun ta en tablett i kveld, eller to nå og en til kvelden? Håper du eller andre vet😉🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tuppelene skrev:

Hei. Æsj så kjedelig at det ble negativt, men krysser fingrene for neste runde🙏 Masse lykke til😊

Har et spm vedr fryseforsøk. Fikk mensen akkurat nå og skal starte på Progynova. Men det står to om morgen, en om kvelden. Skal jeg kun ta en tablett i kveld, eller to nå og en til kvelden? Håper du eller andre vet😉🤞

Jeg vet ikke! men tror kanskje jeg hadde bare tatt 1 på kvelden. Min har kommet om morgenen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Wiley skrev:

Den var litt fin. Den var litt sånn “he’s just not that into you” bare med embryoer. 

God sammenligning 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fortunatus skrev:

Jeg vet ikke! men tror kanskje jeg hadde bare tatt 1 på kvelden. Min har kommet om morgenen :-)

Har lest litt her og der, så begynner i kveld med den første👍 Bør det være ca 12 timer mellom hver gang de tas mon tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bezoar86 skrev:

Kjedelig med flere negative tester her! 

For de av oss som fortsatt er i limbo synes jeg dette var lur lesning: http://blog.drmalpani.com/2014/07/what-can-i-do-to-make-my-embryos-stick.html?m=1

For en fantastisk artikkel å lese når jeg er som du sier i limbo.Denne gangen kjenner jeg ingenting annet enn ømme pupper,og vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn.har som mål å ikke teste før jeg må denne gangen,men spørs om jeg klarer det.men skal ikke ta test før fredag neste uke er jeg bestemt på,da er jeg sikker at otrivellen er ute av kroppen.

så gøy med dere som er i gang og så trist for dere som har fått negativ. Bedre lykke neste gang! 🤞🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Livi skrev:

Negativ test på meg i dag.😢 Rugedag 10

😢 sender deg varme tanker😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter utakk hadde du vondt? Jeg hadde ikke noe særlig vondt på fredag når jeg hadde utakk Da var jeg mest øm, i går hadde jeg litt vondere. Og i dag er det helt jævelig:-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Vi er ikke helt i prøverørsfasen, men tror ikke det er så langt unna....

Jeg og mannen har vært prøvere i 1,5 år nå. Vi startet utredning privat rett før jul. Jeg har helt greie resultater, men vi fant ut at mannen min har dårlig sædkvalitet (spesielt når det gjelder motilitet -beveglighet). Fikk denne beskjeden i romjulen og det var et heftig sjokk å få og veldig tøft. Mannen min har ikke alltid vært veldig positiv til prøvingen, så det store det ligger på han har vært tøft. 

Vi fikk en anbefaling fra gynekologen om å gå til Kenneth Purvis og var der forrige uke. Heldigvis var mannen min mer positiv til dette, spesielt ved at det er hans helse det går på. Han måtte ta en del undersøkelser og fant to årsaker til nedsatt sædkvalitet. Nå er han satt på antibiotika og noen hormoner som han skal ta i 30 dager før vi ser om det har hatt noen virkning. Synes Purvis var utrolig dyktig og han ga mange gode tips. Noen andre som har erfaringer med han?

Nå venter vi i spenning og lettelsen i at mannen nå får behandling er stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Håper mamma i 2018 skrev:

Da er rugepeeioden i gang her også 😀🤰🤰🤰

Krysser fingrene 😊. Fikk dere mange på frys? 

Gleder meg sååå til onsdag.....men er litt nervøs og spent også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Butter skrev:

Krysser fingrene 😊. Fikk dere mange på frys? 

Gleder meg sååå til onsdag.....men er litt nervøs og spent også. 

Jeg fikk 2 på frys. Veldig rart og tenke på at nå er det noe inni meg 😀🤰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Jeg fikk 2 på frys. Veldig rart og tenke på at nå er det noe inni meg 😀🤰

Krysser fingrene for deg! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...