bondekone Skrevet 24. juni 2018 #841 Del Skrevet 24. juni 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du barn fra før?! Jeg vurderer å gå til privat gynekolog og sjekke at alt er på stell. Anonymkode: cb8a6...79a Ikke barn fra før nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 24. juni 2018 #842 Del Skrevet 24. juni 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere i pp8? Sist satt den som et skudd i pp7, så det er tungt at det faktisk tar enda lengre tid denne gangen. Livet står på vent! Anonymkode: cb8a6...79a Jeg er i pp5, men ble gravid i pp4 sist, så er ganske stressa over at det tar lenger tid denne gangen selv.. får litt katastrofetanker og har bestilt GU time til uka.. 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 24. juni 2018 #843 Del Skrevet 24. juni 2018 29 minutter siden, langbein86 skrev: Jeg er i pp5, men ble gravid i pp4 sist, så er ganske stressa over at det tar lenger tid denne gangen selv.. får litt katastrofetanker og har bestilt GU time til uka.. 😩 Bare lurer litt, første gangen startet jeg på hormoner som ikke funket. Andre gangen ble det ikke inseminert fordi klinikken trodde eggposen var tom. (Det var egg likevel, som de så på blodprøver en uke forsent) 3 gangen ble det inseminering , men fikk mensen. 4 gangen gikk vi glipp av eggløsning fordi den trolig kom under mensen 😳. Så når vi skal starte igjen til høsten med ny inseminering i naturlig syklus, er vi i prøveperiode 5 da ? For hver gang man prøver er en prøveperiode ? Regner man med de avbrutte gangene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #844 Del Skrevet 24. juni 2018 5 timer siden, Alvildeivf skrev: Bare lurer litt, første gangen startet jeg på hormoner som ikke funket. Andre gangen ble det ikke inseminert fordi klinikken trodde eggposen var tom. (Det var egg likevel, som de så på blodprøver en uke forsent) 3 gangen ble det inseminering , men fikk mensen. 4 gangen gikk vi glipp av eggløsning fordi den trolig kom under mensen 😳. Så når vi skal starte igjen til høsten med ny inseminering i naturlig syklus, er vi i prøveperiode 5 da ? For hver gang man prøver er en prøveperiode ? Regner man med de avbrutte gangene ? Man teller bare de periodene hvor det kunne ha klaffet Dersom man vet at man ikke traff eggløsning eller forsøk ble avbrutt feks, så er jo ikke det en reell prøveperiode. Vi brukte feks 8 mnd på å bli gravid med begge, men det var ikke alle syklusene vi fikk timer sex til eggløsning (og da visste jeg jo det uansett ikke gikk), så vi hadde færre prøveperioder enn 8 Anonymkode: 36448...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 24. juni 2018 #845 Del Skrevet 24. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man teller bare de periodene hvor det kunne ha klaffet Dersom man vet at man ikke traff eggløsning eller forsøk ble avbrutt feks, så er jo ikke det en reell prøveperiode. Vi brukte feks 8 mnd på å bli gravid med begge, men det var ikke alle syklusene vi fikk timer sex til eggløsning (og da visste jeg jo det uansett ikke gikk), så vi hadde færre prøveperioder enn 8 Anonymkode: 36448...c97 Så dvs, jeg har inseminert en gang. Så jeg har hatt 1 prøveperiode da ? 👌🏽☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 24. juni 2018 #846 Del Skrevet 24. juni 2018 Har hatt ustabil syklus i det siste, men hvis jeg regner med min vanlige syklus så ville det vært at jeg hadde eggløsning rundt den 15 juni. Hadde ubeskyttet sex 14 juni og har diffuse symptomer nå. Merket graviditeten så tidlig sist, men hadde da ømme pupper. Nå merker jeg bare at bhen er god å få av, smerter nederst i magen, oppblåst og luft i magen. Har merket meg både varm og kvalm i dag. Sleit med ekstrem kvalme i forrige svangerskap, men det begynte ikke før etter uke 7. Tenkte å teste i morgen tidlig med mindre jeg glemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #847 Del Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, Jordbæra skrev: Har hatt ustabil syklus i det siste, men hvis jeg regner med min vanlige syklus så ville det vært at jeg hadde eggløsning rundt den 15 juni. Hadde ubeskyttet sex 14 juni og har diffuse symptomer nå. Merket graviditeten så tidlig sist, men hadde da ømme pupper. Nå merker jeg bare at bhen er god å få av, smerter nederst i magen, oppblåst og luft i magen. Har merket meg både varm og kvalm i dag. Sleit med ekstrem kvalme i forrige svangerskap, men det begynte ikke før etter uke 7. Tenkte å teste i morgen tidlig med mindre jeg glemmer det. Samme her. Småkvalm og helt ekstremt trøtt... tidligere måneder har jeg vært på jakt etter symptomer, men det at jeg sover omtrent hele døgnet og alt jeg tenker på er søvn siste dagene får meg til å lure. Har ingen tester i hus så her blir det ikke testing før jeg har fått reist til byen å kjøpt nye tester. Magefølelsen alle andre måneder har vært at jeg har blitt gravid, men da bare negative tester. Nå har jeg magefølelse at jeg ikke er gravid. Spennede å se om det er motsatt denne gangen! 8 pp. Anonymkode: 18d06...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 24. juni 2018 #848 Del Skrevet 24. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Småkvalm og helt ekstremt trøtt... tidligere måneder har jeg vært på jakt etter symptomer, men det at jeg sover omtrent hele døgnet og alt jeg tenker på er søvn siste dagene får meg til å lure. Har ingen tester i hus så her blir det ikke testing før jeg har fått reist til byen å kjøpt nye tester. Magefølelsen alle andre måneder har vært at jeg har blitt gravid, men da bare negative tester. Nå har jeg magefølelse at jeg ikke er gravid. Spennede å se om det er motsatt denne gangen! 8 pp. Anonymkode: 18d06...dcd Ja den trøttheten her og. Samtidig har jeg sovet dårlig i det siste så tenker at det er derfor jeg er trøtt. Forrige prøving så var vi prøvere i over 2 år, siste 5 mnd hadde vi pause fra prøvingen og måned nr 6 så satt den plutselig. Gjorde ikke noe annerledes da enn tidligere måneder. Nå er det eventuelt pp 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 25. juni 2018 #849 Del Skrevet 25. juni 2018 Lurer på om jeg skal teste i morgen tidlig. Er da 9 dpo, men vet ikke om det blir for tidlig:/ Jeg får sove på det i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary11111 Skrevet 25. juni 2018 #850 Del Skrevet 25. juni 2018 Hva tenker dere? Jeg syntes den ser blenda ut her. Men to stk fra ett annet forum syntes den ser en strek. Løp ut for å se på den nå men bleeenda. Har IKM i dag men endå ingen mens eller spotting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etram90 Skrevet 26. juni 2018 #851 Del Skrevet 26. juni 2018 15 timer siden, Mary11111 skrev: Hva tenker dere? Jeg syntes den ser blenda ut her. Men to stk fra ett annet forum syntes den ser en strek. Løp ut for å se på den nå men bleeenda. Har IKM i dag men endå ingen mens eller spotting Veldig blenda det der. Og uansett, hvis du er så i tvil burde du ta en test til og/eller vente et parr dager før du tester på nytt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 26. juni 2018 #852 Del Skrevet 26. juni 2018 Negativ på meg denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeafre Skrevet 26. juni 2018 #853 Del Skrevet 26. juni 2018 Hadde IKM i går, men bare utflod. Ingen tegn til mens her i dag heller, bare mensensmerter som kommer og går. Tok test på søndag, men viste ikke gravid. Så jeg er litt i villrede om hva jeg skal gjøre. Burde jeg ta en ny test? Eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 26. juni 2018 #854 Del Skrevet 26. juni 2018 Heisann! Melder meg på i denne tråden Er en av dere som ønsker å bli gravid i 2018. Tok siste P-pille 15.06. Spent på å se hvordan syklus kommer til å bli nå etter 10 år på piller. Stresser ikke med tester og prøving med en gang, men satser på kos og hygge jevnlig og håper det klaffer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 26. juni 2018 #855 Del Skrevet 26. juni 2018 2 timer siden, Jeafre skrev: Hadde IKM i går, men bare utflod. Ingen tegn til mens her i dag heller, bare mensensmerter som kommer og går. Tok test på søndag, men viste ikke gravid. Så jeg er litt i villrede om hva jeg skal gjøre. Burde jeg ta en ny test? Eller? Vent to dager å test på nytt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #856 Del Skrevet 26. juni 2018 Ser ingen strek dessverre Anonymkode: 1fde4...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
must Skrevet 26. juni 2018 #857 Del Skrevet 26. juni 2018 Da er spiralen borte 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary11111 Skrevet 26. juni 2018 #858 Del Skrevet 26. juni 2018 6 timer siden, Etram90 skrev: Veldig blenda det der. Og uansett, hvis du er så i tvil burde du ta en test til og/eller vente et parr dager før du tester på nytt😊 Ja, jeg visste at den var blenda. Men så ble jeg så forvirret når to stk sa de så en strek. Hun ene redigerte bilde og mener fortsatt det er strek, men ikke jeg 😂 skal ta en i morgen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 27. juni 2018 Forfatter #859 Del Skrevet 27. juni 2018 Har en følelse på positiv test denne gangen, men tør ikke prøve i tilfellet negativ.. ikm imorgen. Er så redd for å bli skuffet da jeg har så god følelse denne gangen! Inni meg vil prøve NÅ, men prøver å vente til helga iallefall i tilfellet mensen kommer til da. Krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 27. juni 2018 #860 Del Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, månki skrev: Har en følelse på positiv test denne gangen, men tør ikke prøve i tilfellet negativ.. ikm imorgen. Er så redd for å bli skuffet da jeg har så god følelse denne gangen! Inni meg vil prøve NÅ, men prøver å vente til helga iallefall i tilfellet mensen kommer til da. Krysser fingrene! Så spennende! Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå