Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3

Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Men sjelvende hender tok jeg testen klokken 07.00 i morges. Kjenner hjertet dunker så hardt i brystet mens det digitale timeglasset blinker. Får nesten ikke puste og to minutter føles som ti minst!! Men så.... endelig kom svaret: Gravid 1-2. Lettelsen er 100 ganger større en gleden. Men nå er jeg glad og lettet😊

Fortsatt tidlig, testdag er på tirsdag, 15dpo. Jeg tok en strimmeltest også som jeg så vidt kunne skimte en strek på. Tenker tilbake på det forrige forsøket som også gav svake positive tester i starten for så å forsvinne. Men det skal jeg ikke tenke på i dag. Skal bare være takknemlig for den positive testen! 

Måtte testene bli sterkere og spira holde seg der inne til nærmere jul❤️ Tenk for en fantastisk jul det kan bli. 

Åå, gratulerer så mye! Er du 13 dpo i dag da? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Ja i dag er jeg 13dpo🥰

Har selv testet positivt i dag, 12 dpo, så nesten likt da. Håper begge klamrer seg fast ❤️🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk varsel om at du har skrevet her tenkte jeg bare "la den være positiv, la den være positiv" 🤞

Såå kjekt og har troa på denne spira!:duskedame: Gratulerer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Aryamili skrev:

Da jeg fikk varsel om at du har skrevet her tenkte jeg bare "la den være positiv, la den være positiv" 🤞

Såå kjekt og har troa på denne spira!:duskedame: Gratulerer :hjerte:

Takk❤️ Håper virkelig dette går veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden testen ble positiv og digital viste 1-2. Jeg er såpass ødelagt at jeg har testa hver dag etterpå og frem til fredag så ble testene sterkere men ikke i nærheten av så sterke som «alle andre» sine 😞 

blir litt gal av at testene ikke blir sterke nok så lørdag og søndag har jeg lagt vekk testen uten å se på resultatet... hvem gjør det? Men det føles på en måte bedre å ikke vite og leve i håpet om at de er blitt kjempesterke, og går det galt kan jeg gå tilbake og sjekke når strekene ble svakere:-) crazy I know! 

Men kjenner jeg klør etter å ta ny digital, håper jeg klarer å holde meg til tirsdag:-) 

Ellers er det jo helt fantastisk å «være gravid» 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Forrige uke fikk jeg 2-3 på digital og i dag kom ny test i postkassen og for første gang i mitt liv lyste 3+ mot meg❤️ 

Har time til tul tirsdag etter påske men det føles som en evighet til! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Forrige uke fikk jeg 2-3 på digital og i dag kom ny test i postkassen og for første gang i mitt liv lyste 3+ mot meg❤️ 

Har time til tul tirsdag etter påske men det føles som en evighet til! 

Gratulere med graviditet og 3+ på digital🥰 Klør selv etter å teste med ny digital etter å ha fått 1-2 i helgen. Spennende med TUL for deg, jammen godt det er påske snart så tiden går litt fortere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L U T I N U S ! ! ! 

Altså... det går seg ikke til. For et søl. Jeg har sikkert kjøpt alle varianter av bind og truseinnlegg. Jeg bruker kun tampong ved mensen. Truseinnlegg holder ikke når det flommer som verst og bind er for voldsomt😆 Og etter å ha gått med bind i flere uker så føler jeg ikke underlivet mitt får puste🤨 

Men selvfølgelig helt verdt det hvis dette gjør at jeg kan få barn 🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! Hvor langt er du på vei da? Trodde det kun var vanlig å gå frem til testdato på ferskforsøk, og at det kun var styrt, fryseforsøk som var lengre på lutinus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror klinikkene har forskjellig praksis. Jeg skal gå på lutinus i totalt fem uker.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...