Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rugetiden er... LANG! Tenkte det kom til å gå heeeelt fint men tenker jo på det hele tiden🤪 Tenker å teste på tirsdag hvis ikke mensen dukker opp før. Har egentlig testdato på torsdag men satser på at detsen ikke viser falskt svar to dager tidligere. 🤞 

Så sykt sjipt hvis det ikke går. Tenk alle di pengene bare svosj ut av vinduet, blir nesten dårlig bare av å tenke på det🤦‍♀️ Og alle legetimene, sprøytene og all den irriterende lutinusen.  Men hvis det går så er det jo vel verdt pengene og alt styret👼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harregud i dag tørr jeg ikke gå på do. Hodet er helt fucka! Drømte i natt at jeg fikk mensen og lå så lenge jeg klarte i sengen før jeg sto opp, var sikker på at jeg hadde fått mensen. Og nå tenker jeg igjen at nei jeg orker ikke å ta av meg buksa og se blod der. Herlighet vet jo at det er helt fjernt og får jeg blødning så hjelper det ikke å vente to timer, men hjernen begynner å bli sprø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maja.. skrev:

Lykke til med testing i dag! 😁🥰

Takk, har ca ikke fått gjort noe på jobb i dag🤦‍♀️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Da har jeg testet negativt😭

Husk at det er på kveldsurin og at du i tillegg er før testdagen så ikke slipp håpet helt enda ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Da har jeg testet negativt😭

Sender deg mange gode klemmer ❤️❤️ Det er en tøff prosess det her 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende! Ikke gi opp håpet selvom testen var negativ! Hvor mange dpo er du? :klem: Jeg krysser alt som krysses kan for positiv test snart :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 14 dpo og testet negativt på morgenurin. Uff så fælt, syns så synd på meg selv at jeg har ikke ord😭 i går la jeg meg 18.30 liksom. Nå trenger jeg noen dager til å bare synes verden er urettferdig og gir meg selv tom fredag. Lørdag 1. skal jeg være oppe og hoppe igjen selv om det føles umulig å glede seg/tenke på jul akkurat nå. 

Får sette oss opp på nytt forsøk så hjelper kanskje det også selv om jeg bare vil gi opp alt i dag😑🔫 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

I dag er jeg 14 dpo og testet negativt på morgenurin. Uff så fælt, syns så synd på meg selv at jeg har ikke ord😭 i går la jeg meg 18.30 liksom. Nå trenger jeg noen dager til å bare synes verden er urettferdig og gir meg selv tom fredag. Lørdag 1. skal jeg være oppe og hoppe igjen selv om det føles umulig å glede seg/tenke på jul akkurat nå. 

Får sette oss opp på nytt forsøk så hjelper kanskje det også selv om jeg bare vil gi opp alt i dag😑🔫 

Så utrolig kjedelig og kjipt:/ ved ivf burde det være garanti for å lykkes 😥 har dere egg på frys nå? 

Sender deg en stor klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist :( 

IVF burde virkelig komme med en garanti for å lykkes :(

Imponert over Hausken som tørr å dyrke til blasto på første forsøk, det tror jeg ikke jeg har hørt om før. 

Jeg har forresten alltid svakere/negative tester på morgenurin. Kan det være du har et tregt egg eller sen hCG...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uff.. :( Så utrolig leit.. :sad:

Hadde virkelig håpet det skulle klaffe for dere med en gang. Og ja, det er urettferdig så bruk noen dager på å være lei deg og skuffa, det er veldig lov ❤️ Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh nei, så leit! :( Ja, det er verkeleg ein "mind-fuck" denne prosessen! Håper det går bedre med deg no og at du klarer å likevel glede deg no i denne juletida.

Eg stemmer i med koret over. det burde verkeleg vera ein garanti for å lukkast ved IVF! Det hadde vert noko det!

STOR "håperdufølerdegbedresnart"- klem frå meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle kommentarer❤️ Har krøpet ut av hullet igjen og prøver å ikke tenke så mye på det negative forsøket eller veien videre. Fokuserer på jul, jobb og tvinger meg selv til å kun «henge» på kvinneguiden en dag i uke, hjelper det også😊

Men fytti altså... nå må vi jo faktisk gjennom alt en gang til😱 Har fått papirer i posten med beskrivelse av hva de vil gjøre annereledes denne gangen så da gjenstår det bare å hoste opp en haug med penger💸 

Jeg skal ta progynova i forkant av syklusen for å forhåpentligvis få en jevnere folikkelvekst og starte med sprøyter på syklusdag 1.  Nå blir det menopur og ikke gonal f. Har jo sett at det er en del mer styr😆 men nå har jeg vært gjennom en runde og det som er mest hassle med sprøytene er å passe på klokkeslett/være hjemme etc. så satser på at det går fint😄 

Hausken sa jeg kunne begynne nå neste syklus men må ringe og høre om det går mtp jul/romjul/nyttår🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...