Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Fikk mensen i går og startet med Menopur. Det var ikke så vanskelig å blande etc som jeg hadde trodd og tynn sprøytespiss så gjorde vertfall ikkevondt😊😆 

Men hva skjer.... alle kommer med gravidnyheter i julen. Djises det går jo ikke en dag uten. Blir så insane misunnelig at jeg tar meg selv i å gå ut av rommet noen ganger😵 Er selvfølgelig glad på andres vegne men gjør vondere og vondere. 

Jeg er klar for et nytt forsøk og nå vet jeg hva vi skal gjennom så bring it 2019, jeg er klar! 

Alt jeg ønsker meg for neste jule r å ha en liten eller vertfall være gravid (samme ønske som i fjor med andre ord🤦‍♀️)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤ lykke til med neste forsøk! Neste jule håper jeg vi begge sitter med en liten en, eller i det minste er gravide❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår🎉

2018 var egentlig et kjempebra år, men jeg ble ikke gravid så da overskygges desverre alle positive hendelser når jeg tenker tilbake😫 

Måtte 2019 bringe oss alle babyer (vertfall i magen) 🤞🤞🤞

jeg skal til ultralyd i morgen og se hvordan det ser ut etter 7 dager med menopur, spennende og skummelt😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, og masse lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg, og håper dette er ditt år :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var timen unnagjort. Var fem eggblåser som var store og en del mindre som kunne komme seg opp på riktig størrelse. Uttak ble satt til fredag og jeg startet planleggingen. 

Så kom telefonen om at de hadde snakket sammen og bestemt seg for å vente til mandag. Så jeg var ute etter jobb for å brenne av noen tusen til på sprøyter🧐 så da blir det ovitrelle på lørdag og ikke i dag. Håper dette fører til at vi får flere egg ut❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var egguttak gjennomført😅 og fikk ut 10 egg!!! Kjempefornøyd med det🎉 Var ikke vondt denne gangen heller heldigvis, bedøvelsen er det desidert verste. Og nå sitter jeg og tenker at jeg kunne dratt rett på jobb etterpå, slik var det ikke sist, da gikk jeg rett og la meg😨 

Så nå er det bare å tvinne tommeltotter, lese boken til Isabel Raad og vente på telefon i morgen🤓🥰

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Da var egguttak gjennomført😅 og fikk ut 10 egg!!! Kjempefornøyd med det🎉 Var ikke vondt denne gangen heller heldigvis, bedøvelsen er det desidert verste. Og nå sitter jeg og tenker at jeg kunne dratt rett på jobb etterpå, slik var det ikke sist, da gikk jeg rett og la meg😨 

Så nå er det bare å tvinne tommeltotter, lese boken til Isabel Raad og vente på telefon i morgen🤓🥰

Gratulera med 10 egg ut! :) Krysser fingrane for at du har fått ut gullegget og at det ordner seg for deg på dette forsøket!! Blir spanande å høyra korleis det går vidare i morgo!

Nyt kvelden og boka! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk telefon i går og kun 1/10 egg var befruktet😢 Jeg ble så utrolig lei meg. Ble helt gal i hodet, forventet ikke det😑 satt lenge på jobb, ville ikke hjem fra jobb og sitte å tenke. Endte opp med å ha smågodt til middag og stakkars saboer gikk her på tå hev mens jeg bjeffet og surmulet hele kvelden. 

Var så redd for at de skulle ringe i dag og si at det ikke ble tilbakeføring. Ringte ei venninde for å tenke på noe annet og hun presterte å si at hun trodde jeg var gravid (hun vet ikke noe om prøverørsbehandlingen) jeg klikket i vinkel😝 

Men kom meg til timen og fikk et todagers satt inn heldigvis❤️ Har ikke helt troen men skal være fornøyd med at det ble innsett! De hadde ingen forklaring på hvorfor eggene ikke var blitt befruktet. Sperm og egg så bra ut. 

Tester lørdag 19.1... så da er det bare å vente🧐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at det var vare bare et som klarte seg 😢❤️ Men - til det motsatte er bevist, så er du gravid ❤️👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To dager til jeg skal teste. Vente vente vente. Prøver å holde meg opptatt hver eneste kveld for å ikje havne i tankekjøret. Gud så fæle disse rugedagene er altså! Hadde glemt ut hvordan det var.

I dag skal jeg gå å få massasje og det gleder jeg meg til. Prøver å finne på fine/kjekke ting som skal gjøre meg glad:-)

Men nå kan lørdag morgen bare komme altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var endelig testdagen her. Grudd meg og håpet så mye som alltid❤️ Men testen var negativ så nå føles alt helt meningsløst igjen. Når skal det bli vår tur? Skal det noen gang bli vår tur? Så grusomt å ikke vite. 

Nå skal jeg i babybesøk til ei venninde som har fått baby, lurer av og til på om jeg er helt komplett idiot. Måtte dette gå fint. 

Så ja ble kaffe og smågodt til frokost i dag🤦‍♀️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...