Jump to content
Sjokoladepiken

Jeg vil bli mamma <3

Recommended Posts

Aryamili

Oi, her skjer det ting! Tenker det er på tide med en test ;) *krysserfingrene*

Fortsetter under...

Sjokoladepiken

Jeg har ikke ord... Jeg har fått positiv graviditetstest uten å bruke 100.000,- på medisiner, uttak og et tankekjør som kan ta knekken på den sterkeste. 

måtte lille spiren holde seg fast💛 

Her går vi for #2under2 HJELP!!!

B931E39D-83E9-4413-8E52-C43B7DF31512.jpeg

bondekone

Jaaa, så fantastisk😍😍😍 gratulerer💕💕

blåtimen

Nå ble jeg rørt! Krysser alt jeg har for deg 💛🤞🏻💛

Porcelain

Så fantastisk! Hvor lenge blir det mellom de? Gratulerer så mye!!

Sjokoladepiken

Tusen takk!! Det blir akkurat 1,5 år mellom de.

Dristet meg til å laste ned appene igjen nå og det er jo bare det koseligste i verden.

Og så morsomt å fortelle samboer i går han forstod ingenting men ble kjempeglad! Jeg hadde vært ute og kjøpt red velvet sjokoladekake og la gravidtetstesten på tallerkenen med kaken:-) Ble en så koselig greie også feiret vi med kake. Sist satt vi å skalv begge to og var livredd for attesten skulle være negativ nå var det en heeelt annen ro og stemning:-)

Nei går dette veien skal jeg virkelig aldri be om noe igjen!!

Annonse

Amatariel

For en positiv nyhet!! Gratulerer så mye! :hjertesmil: Herlig at du går inn i statistikken over dem som klarer å bli gravid selv etter IVF, og det raskt etter fødsel også. Hurra! Og godt for oss andre som har bikket 35 år at det ikke trenger å være veldig vanskelig å bli gravid *gir håp*

Aryamili

Ble usannsynlig glad for å lese dette!😭❤️ Gratulerer så mye, klor deg fast lille spire!

Sjokoladepiken

Da er jeg kommet meg til Uke 7+5🥳 Var på TUL på onsdag og fikk se en liten klump med et tikkende hjerte. Alt så fint ut så nå må jeg snart begynne å tro på at dette faktisk kommer til å ende i enda en baby.

Har fortalt foreldre og de ble kjempeglad så nå er det bare å grue seg til å fortelle arbeidsgiver. Jeg har jo akkurat kommet tilbake fra permisjon så de kommer ikke til å bli fornøyd!!

Foreløpige symptomer er større bryster, litt murringer innimellom og er småkvalm morgen og kveld, så absolutt levbart foreløpig:-) I dag bestilte jeg time til jordmor og fikk heldigvis gå til hun samme som sist så der skal jeg i uke 12:-):-)

Bokdamen

Dette var veldig kjekk lesning 💕 Samme skjedde med en venninne av meg, tok drøye 2.5 år og flere forsøk med nr 1, og det skulle ikke være mulig uten hjelp. Nr to kom uplanlagt 20 mnd senere. Hektisk og herlig blir vel stikkordet 🤪

Godis

Nei jøss, her har det skjedd mye siden sist jeg kikket innom (som var før babyen kom). Gratulerer så hjertelig med ny graviditet, jeg fikk helt gåsehud når jeg leste her ❤️ ååå, så spennende! Ett og et halvt år i mellom er jo helt perfekt, det har jeg til søsteren min og det er helt nydelig!