Patriotpaula Skrevet 7. mars 2019 #321 Del Skrevet 7. mars 2019 37 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: Nå er jeg på dag 9 og ting går helt greit. Var til scanning i går og ser ut som det kan bli 6 egg vertfall👍 Blir 50/50 icsi og vanslig denne gang pga den dårlige befruktningen sist. Uttak mandag!!❤️🥳 Bra ting går etter planen 👏 og bra at det kan bli minst seks egg 👏 Håper at ICSI løser problemet slik at samtlige blir befruktet🤞🏻 Jeg heier på dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 11. mars 2019 Forfatter #322 Del Skrevet 11. mars 2019 Da var uttaket over🙌 Alltid levende redd for at det skal gjøre jævli vondt, men gikk heldigvis fint i dag også👍 7 egg ut og de ønsker å gjøre icsi på alle så er så spent at jeg ikke får timene til å gå. De skal ringe i morgen mellom 9 og 10 for å informere om hvor mange som var modne og hvor mange som ble befruktet. 🤞🤞🤞 innsett er planlagt til onsdag så kryss alt dere har for at jeg kommer til insett denne gangen også❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 11. mars 2019 #323 Del Skrevet 11. mars 2019 Krysser fingrene med deg!! 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. mars 2019 #324 Del Skrevet 11. mars 2019 Spennende!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 12. mars 2019 #325 Del Skrevet 12. mars 2019 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 12. mars 2019 Forfatter #326 Del Skrevet 12. mars 2019 Det gikk over all forventning. 7/7 ble befruktet❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. mars 2019 #327 Del Skrevet 12. mars 2019 Ååh, så bra 😊👏 Godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 12. mars 2019 #328 Del Skrevet 12. mars 2019 Oi, så enormt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 13. mars 2019 Forfatter #329 Del Skrevet 13. mars 2019 Da er jeg ruger på to fine firedelte egg🙌🥰 Jeg fikk ikke svar på hvordan det gikk med de andre eggene men forstod det var noen igjen som de skulle dyrke videre🎉 Jeg er så glad og lettet at nå skal jeg bare nyte dagen før tiden nok snegler seg avgårde til testdato😝🤩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. mars 2019 #330 Del Skrevet 13. mars 2019 51 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: Da er jeg ruger på to fine firedelte egg🙌🥰 Jeg fikk ikke svar på hvordan det gikk med de andre eggene men forstod det var noen igjen som de skulle dyrke videre🎉 Jeg er så glad og lettet at nå skal jeg bare nyte dagen før tiden nok snegler seg avgårde til testdato😝🤩 Så fint å høre 😊 Håper tiden ikke snegler seg altfor sakte frem til testdato 🙊 Håper med deg ❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 13. mars 2019 #331 Del Skrevet 13. mars 2019 Oi, to egg! Spennende! Var det dere som ønsket det? Når er testdato?☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. mars 2019 #332 Del Skrevet 13. mars 2019 Lykke til med rugingen 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 14. mars 2019 Forfatter #333 Del Skrevet 14. mars 2019 Ja jeg spurte om å få inn to og siden vi har hatt to forsøk tidligere og det bare var todagers var ikke det noe problem. Jeg har testdato tirsdag 26. Men er alt for redd å plutselig få blødning på jobb og bli knust så tester helgen før:-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #334 Del Skrevet 19. mars 2019 Jeg holder på å bli gal av å vente!! Jeg har booket meg og oss opp på ting hver dag, allikevel er det alt for mye tid til å tenke.. kjenne på håpet... kjenne på frykten😱 I dag var vi på travbanen for crying out loud, hvem går der liksom? Alt for å ikke sitte hjemme😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 23. mars 2019 #335 Del Skrevet 23. mars 2019 På 19.3.2019 den 22.42, Sjokoladepiken skrev: Jeg holder på å bli gal av å vente!! Jeg har booket meg og oss opp på ting hver dag, allikevel er det alt for mye tid til å tenke.. kjenne på håpet... kjenne på frykten😱 I dag var vi på travbanen for crying out loud, hvem går der liksom? Alt for å ikke sitte hjemme😂 Hehe travbanen men skjønner deg! Lurt å finne på ting for å få tiden til å gå! Lykke til med testing❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. mars 2019 #336 Del Skrevet 23. mars 2019 Håper på gode nyheter ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 23. mars 2019 Forfatter #337 Del Skrevet 23. mars 2019 I morgen skal jeg teste. Skal bli godt å vite resultatet uansett. Blir gal av denne usikkerheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 24. mars 2019 Forfatter #338 Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Men sjelvende hender tok jeg testen klokken 07.00 i morges. Kjenner hjertet dunker så hardt i brystet mens det digitale timeglasset blinker. Får nesten ikke puste og to minutter føles som ti minst!! Men så.... endelig kom svaret: Gravid 1-2. Lettelsen er 100 ganger større en gleden. Men nå er jeg glad og lettet😊 Fortsatt tidlig, testdag er på tirsdag, 15dpo. Jeg tok en strimmeltest også som jeg så vidt kunne skimte en strek på. Tenker tilbake på det forrige forsøket som også gav svake positive tester i starten for så å forsvinne. Men det skal jeg ikke tenke på i dag. Skal bare være takknemlig for den positive testen! Måtte testene bli sterkere og spira holde seg der inne til nærmere jul❤️ Tenk for en fantastisk jul det kan bli. Endret 24. mars 2019 av Sjokoladepiken 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. mars 2019 #339 Del Skrevet 24. mars 2019 Ååå, så gøy! Måtte spira klamre seg fast❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 24. mars 2019 #340 Del Skrevet 24. mars 2019 Gratulerer 💕💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå