Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 9.8.2019 den 14.57, Uglesjel skrev:

Så fruen måtte føde hans barn for at han skulle bli/være fan av henne? Litt forstyrrende utsagn men ikke overraskende.

《Etter dette er jeg fan av Louise så lenge jeg lever.》

https://www.seher.no/kjendis/john-arne-riise-og-louise-angelica-fikk-en-sonn/71157754

Jeg synes kommentaren er helt innafor for en førstegangsfar. Men med tanke på at to ulike damer har født barna hans tidligere, og at hans uttalelser om dem på ingen måte vitner om fan for livet, så blir det bare rart.. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.7.2019 den 9.38, Husholdning1 skrev:

Riise virker som en veldig vinglete, men trivelig type.

Han finner ikke helt rota virker det som 😅Men har alltid hatt sansen for den mannen på et vis..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

1 time siden, LilleKlump skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/kJGdk6/john-arne-riise-om-bruddryktene-folk-lurer-paa-hvorfor-jeg-ikke-har-paa-gifteringen
 

merkelig sak? Hvor er disse ryktene spredd? Og hvorfor gå så i forsvarsposisjon om det er en «ikke-sak»?

Jeg mistenker at de måtte finne på en eller annen historie for å promotere at han er med i ett nytt program. Kjendisversjon av luksusfellen. 
 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleKlump skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/kJGdk6/john-arne-riise-om-bruddryktene-folk-lurer-paa-hvorfor-jeg-ikke-har-paa-gifteringen
 

merkelig sak? Hvor er disse ryktene spredd? Og hvorfor gå så i forsvarsposisjon om det er en «ikke-sak»?

Fra Jodel, blitt skrevet om det en stund der inne. Og «bekreftet» med at han ikke har gifteringen på ved opptreden på TV osv. 

Men er helt enig i at det er spesielt å gå så i forsvar for en slik sak..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det blir så vanskelig fordi det kommer barn inn i bildet. Det er jo en selvfølge. Han som er far til 3 andre før burde jo visst det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Xstrella skrev:

Rart det blir så vanskelig fordi det kommer barn inn i bildet. Det er jo en selvfølge. Han som er far til 3 andre før burde jo visst det. 

Men hvor erfaren trebarnsfar er han? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen skrev:

Men hvor erfaren trebarnsfar er han? 

Nei det er så. Er vel X nr 2 som oppdrar de alene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleKlump skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/kJGdk6/john-arne-riise-om-bruddryktene-folk-lurer-paa-hvorfor-jeg-ikke-har-paa-gifteringen
 

merkelig sak? Hvor er disse ryktene spredd? Og hvorfor gå så i forsvarsposisjon om det er en «ikke-sak»?

 

5 timer siden, Carrosen skrev:

Fra Jodel, blitt skrevet om det en stund der inne. Og «bekreftet» med at han ikke har gifteringen på ved opptreden på TV osv. 

Men er helt enig i at det er spesielt å gå så i forsvar for en slik sak..

For det første så tviler jeg på at noen lurer eller at det har blitt satt ut noe rykte om han ang gifteringen. Riise er kjent for å lage falske nyheter for og holde seg relevant i rampelyset. Det han heller burde gjøre er og ha kontakt med sine alle barn, enn kun leke pappa til minstemann når han har 3 andre barn til som hans ekser tar seg av. Noe god farsfigur har han aldri vært. At eksene er bitter på han er med god grunn.

Endret av Uglesjel
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Xstrella skrev:

Nei det er så. Er vel X nr 2 som oppdrar de alene. 

Han har et barn med den første konen, to barn med den andre og nå har han fått nr fire, med den nåværende konen. Så han har spredd oppdrageransvaret godt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Han har et barn med den første konen, to barn med den andre og nå har han fått nr fire, med den nåværende konen. Så han har spredd oppdrageransvaret godt. 

4 faktisk. Ja dette gikk meg hus forbi. Håper sistemann får mer pappatid enn de andre da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Jøsses! Er det 4 barn han har nå? Snakk om å rote det til! Jeg liker L.A stilen, blir like fasinert hvergang jeg ser skoene. Synd hun bruker en del filter, vi får satse på at dette forholdet varer for barnet sitt skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble vel mest overrasket over hvor lite samsvar det var mellom svarene deres. Han har ingen ekteskapelige problemer, og grunnen til å ikke bruke ringen, er trening om morgenen. En helt grei forklaring. Hun halter litt i utfordringer når en får barn osv, noe som heller ikke er å tvile på. Han virket stødig i sitt svar, men hun virket veldig tatt på senga i sitt svar.

Jeg tror ikke de har noen krise på gang, de vil bare ha oppmerksomhet :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marthe75 skrev:

Jeg ble vel mest overrasket over hvor lite samsvar det var mellom svarene deres. Han har ingen ekteskapelige problemer, og grunnen til å ikke bruke ringen, er trening om morgenen. En helt grei forklaring. Hun halter litt i utfordringer når en får barn osv, noe som heller ikke er å tvile på. Han virket stødig i sitt svar, men hun virket veldig tatt på senga i sitt svar.

Jeg tror ikke de har noen krise på gang, de vil bare ha oppmerksomhet :) 

Dem vil ha bless rundt seg nå som han er med i serien i Lomma på Silje. Han er førstemann ut på nyeste sesongen.. Senere får vi se Carina Dahl, Erlend Elias etc. Det slår aldri feil at dem havner på VG eller i se og hør noen dager før programmet dem er med på slippes på TV. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.A har også slike lakkbukser. Mulig X 2 kopierer? Må være fryktelig å bli dumpet slik med en baby på kun 5 mnd. Forstår bitterheten. Så skaffer han seg nesten kliss lik dame. Og han virket overrasket at dette siste forholdet hadde vart lengst i 8 år. Godeste JAR er nok ikke vant med samme dame så lenge nei. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Xstrella skrev:

L.A har også slike lakkbukser. Mulig X 2 kopierer? Må være fryktelig å bli dumpet slik med en baby på kun 5 mnd. Forstår bitterheten. Så skaffer han seg nesten kliss lik dame. Og han virket overrasket at dette siste forholdet hadde vart lengst i 8 år. Godeste JAR er nok ikke vant med samme dame så lenge nei. 

Alle 3 damene kunne ha vært i slekt hverandre om man skulle se det på den måten. JAR er ikke noe pikene Jens om han trodde det. Han løy om Marna aka komikerfruen i biografien sin. Det var Marna som avslørte han da hun ble spurt av God Kveld Norge om hvordan det var å være i et forhold med proff fotballspiller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...