Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål kan tas på PM eller Ris & Ros.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at Maria nå har lukket insta profilen sin. Dersom grunnen til dette er å hindre å vise mediene forbruket av luksus og Chanel vesker så bør hun kanskje vurdere å endre den synlige e-post adressen mariachanel også😊 Jeg tror hverken Maria eller JAR er uskyldige her; like barn leker best. De var gift for en grunn. De som det faktisk er synd på her er barna..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hun har til og med fjernet profilbildet😂

Forresten er det bare å ta søke på Google bildesøk med instagramnavnet hennes og det kommer opp mange bilder.

Internett glemmer aldri😉

https://goo.gl/images/pXoiJq

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at hun nå føler behov for å snakke om saken. JAR har gitt ut bok hvor han utleverer begge ekskonene grovt. Når til og med hans eldste kommenterer på insta at boken er full av løgner. JAR har en høy røst og blir hørt av mange. Nå har han holdt på sånn som dette i flere år. Klart begeret renner over til slutt. Tenk å skulle forholde seg til så mye løgner rundt egen person uten mulighet for å kunne svare for seg? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Nobile skrev:

Ligger videoen fra GKN tilgjengelig et sted bortsett fra Sumo ? sumo er ikke tilgjengelig her jeg bor 

Det tror jeg ikke, men du kan jo se om den kanskje ligger ute på YouTube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nobile skrev:

Ligger videoen fra GKN tilgjengelig et sted bortsett fra Sumo ? sumo er ikke tilgjengelig her jeg bor 

Sumo er vel tilgjengelig overalt, hvis du har Internett og et abonnement...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at Maria har blitt helt lik LAR? Det er litt sykt å ønske å se ut som den nye kona til eksen... 

Forøvrig synes jeg at både hun og JAR burde beskyttes mot seg selv, og at GKN/Tv2 burde holde seg for gode for å skrive om en slik sak.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hebbbbbe skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at Maria har blitt helt lik LAR? Det er litt sykt å ønske å se ut som den nye kona til eksen... 

Forøvrig synes jeg at både hun og JAR burde beskyttes mot seg selv, og at GKN/Tv2 burde holde seg for gode for å skrive om en slik sak.

Jeg syns de to siste konene hans er veldig like generelt. Unge blondiner som elsker shopping og egenpleie, og som herjer vilt med JARs penger. Ingen egen karriere å prate om og dagene går stort sett med til å fikse på utseendet ved å trene og å gå i skjønnhetssalonger. Kone nr 1 derimot, hun syns jeg det virker som om det er tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Sumo er vel tilgjengelig overalt, hvis du har Internett og et abonnement...

Ikke i utlandet 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Avocado skrev:

Jeg syns de to siste konene hans er veldig like generelt. Unge blondiner som elsker shopping og egenpleie, og som herjer vilt med JARs penger. Ingen egen karriere å prate om og dagene går stort sett med til å fikse på utseendet ved å trene og å gå i skjønnhetssalonger. Kone nr 1 derimot, hun syns jeg det virker som om det er tak i.

Hvor gammel er Maria egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At ikke Johan Arne lærer..hvorfor gir han disse konene dyre vesker i slike enorme mengder... og hvorfor lager han barn med hver kone når han ikke har tid til dem? Og hvorfor gifter han seg med alle, istedenfor å bare være kjæreste/samboer? Er det for å "sikre" seg damene? Det er stor sannsynlighet dette eksteskapet vil ta slutt, tatt forholdene i betraking, samt hans tidligere eksteskap historie. 

Og hvorfor finner han seg ikke ei dame med en form for utdannelse og jobb, men damer som elsker shopping og fikse på utseende på hans penger.... merkelig opplegg. Og ja, jeg vet LAR jobber, men det er en bedrift som har blitt sponset av JAR direkte eller indirekte gjennom veskene hun har solgt som er gave fra han.

Endret av jentefranorge
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAR har sikkert et mindreverdighetskompleks. Ikke sikkert han hadde "tålt" en dame med skikkelig bein i nesa og som hadde både god utdannelse og god jobb. Som ikke var avhengig av hans penger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan godt skryte av hans eks for ikke eksponering og andre ting. Men, alikevel syns jeg hun kunne gjort seg for god til hele det intervjuet i god kveld Norge. Nå har hun jo langet ut som barnas far offentlig uansett. Får ikke noen stjerne i boka fra meg. Det er strengt talt ingen andre som trenger å vite konfliktene mellom mor og far. Det er barna det går utover uansett. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen
2 timer siden, Hebbbbbe skrev:

Er det bare jeg som reagerer på at Maria har blitt helt lik LAR? Det er litt sykt å ønske å se ut som den nye kona til eksen... 

Forøvrig synes jeg at både hun og JAR burde beskyttes mot seg selv, og at GKN/Tv2 burde holde seg for gode for å skrive om en slik sak.

Det er ikke bare disse to som er lik....de er like alle sammen..disse "rosabloggerne" Samme hår, samme stil, reklamerer for det samme, filler i lepper,botox her og der, samme løse vipper, samme kunstige smilet, de ser ut som voksfigurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eamane skrev:

Man kan godt skryte av hans eks for ikke eksponering og andre ting. Men, alikevel syns jeg hun kunne gjort seg for god til hele det intervjuet i god kveld Norge. Nå har hun jo langet ut som barnas far offentlig uansett. Får ikke noen stjerne i boka fra meg. Det er strengt talt ingen andre som trenger å vite konfliktene mellom mor og far. Det er barna det går utover uansett. 

Er helt enig med deg her! Burde holdt seg til det hun og kone nr 1 kommenterte i fht boken, ikke si noe annet enn at de har en annen oppfattelse av ting, men velger å ikke kommentere mer av hensyn til barna. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
34 minutter siden, jentefranorge skrev:

At ikke Johan Arne lærer..hvorfor gir han disse konene dyre vesker i slike enorme mengder... og hvorfor lager han barn med hver kone når han ikke har tid til dem? Og hvorfor gifter han seg med alle, istedenfor å bare være kjæreste/samboer? Er det for å "sikre" seg damene? Det er stor sannsynlighet dette eksteskapet vil ta slutt, tatt forholdene i betraking, samt hans tidligere eksteskap historie. 

Og hvorfor finner han seg ikke ei dame med en form for utdannelse og jobb, men damer som elsker shopping og fikse på utseende på hans penger.... merkelig opplegg. Og ja, jeg vet LAR jobber, men det er en bedrift som har blitt sponset av JAR direkte eller indirekte gjennom veskene hun har solgt som er gave fra han.

Han har ingen utdannelse selv. Kake søker makeup.  Er typisk for livsstilen , folk uten utdannelse og langvarig vanlig jobb. Noen gifter seg til mye penger, og noen blogger seg til bedre råd.  Da får de det for seg.....vise omverden...hår...vesker osv.  Jeg syns faktisk synd i sånne folk. Ser dere folk som virkelig har jobbet hardt og er steinrik gjør dette? De er ydmyke, og prøver å unngå media

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er ekteskapsloven slik: er man gift i 2 år eller lengre kan den som tjener minst i ekteskapet kreve sin fraseparerte/fraskilte for ektefellebidrag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...