Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Så mye rot med barn og ekskona, og han vil lage nye barn med nåværende kone... at han aldri lærer. Har du ikke tid til barna du har, og vil lage flere? Blir dyrt for han det.

Jeg har veldig liten tro dette nye ekteskapet vil vare.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies
7 timer siden, Viking-girl skrev:

Og nye tenner som Berit Riise uttalte til media. 

Maria sier til God kveld Norge at de ble skilt i 2012. Dette stemmer ikke! For når JAR skulle gifte seg med LAR så hadde Maria fortsatt ikke underskrevet skilsmissepapirene, noe som ble behørig omtalt i media. JAR gikk da ut og sa at papirene ville være i orden innen de gikk opp kirkegulvet. Louise har også uttalt at de har villet ha ungene langt oftere enn de har samvær pr i dag, men at de ikke har fått lov av Maria. 

Nå har ikke den nye kona noe å si når det gjelder samvær,det skal mor og far avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ricecrispies skrev:

Nå har ikke den nye kona noe å si når det gjelder samvær,det skal mor og far avtale.

Bare det at manageren og ny-kona «prøver» å få til samvær med barna er jo helt bak mål. Han må snart bli voksen nok til å ordne opp SELV!!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen her vet hva som er grunnen til at se prøver å ordne samvær, om eksen nekter å snakke med JAr så er det ikke let å ordne samvær heller

Hun har forøvrig lagt ut endel instainnlegg med uthenging av han så hun er vel ikke noe bedre enn han

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jo bare barna sine to ganger i 2016, men ingenting i år. Hvis han har hatt dem oftere, har vi nok fått vite det av både LAR og JAR via sosiale medier. 

Mtp hvor mye de har reist og festet, kunne de stundene vært brukt på barna istedet. 

Han har sluttet å betale barnebidrag OG tømt sparekontoen til barna, men jeg ser på IG at LAR har stadig noen nye klær og vesker. Det er skammelig. 

Hvis han virkelig er blakk, så skjønner jeg ikke hvor de pengene har blitt av. De har kun huset i Ålesund. Leiligheten i Oslo har de solgt. LAR må forte seg å selge veskene sine, mens de ennå er salgbare. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nav innkrevning, de er jo ganske raskt på plass i misligholdte saker.

Han kan da umulig være blakk, så lenge de er gift så blir bidraget beregnet utifra den totale inntekten i husstanden. Trodde ikke det var mulig å komme unna barnebidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er andre regler i England ved skilsmisse som grunner i større antall hjemmeværende mødre enn her i Norge. For å sikre de, har de et regelverk som sier at «levestandard skal være mulig å opprettholde etter skilsmisse». Mao dersom  han går fra henne, kan han være forpliktet å sørge for at hennes levestandard opprettholdes. 

Jeg har ikke regelverket foran meg her, og husker ikke ordlyden i det. Men det er andre regler enn i Norge ja. Mistenker at dette barnebidraget det prates om her, er mer hans bidrag til hennes levestandard. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Han hadde jo bare barna sine to ganger i 2016, men ingenting i år. Hvis han har hatt dem oftere, har vi nok fått vite det av både LAR og JAR via sosiale medier. 

Mtp hvor mye de har reist og festet, kunne de stundene vært brukt på barna istedet. 

Han har sluttet å betale barnebidrag OG tømt sparekontoen til barna, men jeg ser på IG at LAR har stadig noen nye klær og vesker. Det er skammelig. 

Hvis han virkelig er blakk, så skjønner jeg ikke hvor de pengene har blitt av. De har kun huset i Ålesund. Leiligheten i Oslo har de solgt. LAR må forte seg å selge veskene sine, mens de ennå er salgbare. 

Jeg har også stusset på dette med alle de dyre tingene til LAR, men i følge mannen (fotballidiot) har alle disse fotballstjernene ganske så lukrative avtaler med de store designerhusene. De får kastet produkter etter seg. JAR er fortsatt et stort navn innen fotball og svært mye av det LAR eier kommer nok fra dette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Vet det er andre regler i England ved skilsmisse som grunner i større antall hjemmeværende mødre enn her i Norge. For å sikre de, har de et regelverk som sier at «levestandard skal være mulig å opprettholde etter skilsmisse». Mao dersom  han går fra henne, kan han være forpliktet å sørge for at hennes levestandard opprettholdes. 

Jeg har ikke regelverket foran meg her, og husker ikke ordlyden i det. Men det er andre regler enn i Norge ja. Mistenker at dette barnebidraget det prates om her, er mer hans bidrag til hennes levestandard. 

Dette! Dette er grunnen til at Maria tok ut skilsmisse i England og ble boende der, fordi hun da har rett på svimlende summer i bidrag hver eneste måned selv om de har skilt seg. 

42 minutter siden, Eamane skrev:

Hva med nav innkrevning, de er jo ganske raskt på plass i misligholdte saker.

Han kan da umulig være blakk, så lenge de er gift så blir bidraget beregnet utifra den totale inntekten i husstanden. Trodde ikke det var mulig å komme unna barnebidrag.

Hun bor i England så NAV har ingen ting med dette å gjøre.

48 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Hvis han virkelig er blakk, så skjønner jeg ikke hvor de pengene har blitt av. De har kun huset i Ålesund. Leiligheten i Oslo har de solgt. LAR må forte seg å selge veskene sine, mens de ennå er salgbare. 

Både kone nr 2 og 3 har jo et vanvittig forbruk på egenpleie og shopping. Sikkert godt over 100 000 kr som ryker med bare til det hver eneste måned.

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
14 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Vet det er andre regler i England ved skilsmisse som grunner i større antall hjemmeværende mødre enn her i Norge. For å sikre de, har de et regelverk som sier at «levestandard skal være mulig å opprettholde etter skilsmisse». Mao dersom  han går fra henne, kan han være forpliktet å sørge for at hennes levestandard opprettholdes. 

Jeg har ikke regelverket foran meg her, og husker ikke ordlyden i det. Men det er andre regler enn i Norge ja. Mistenker at dette barnebidraget det prates om her, er mer hans bidrag til hennes levestandard. 

Jo, men det er fortsatt spesielt å sitte på norsk TV og påstå man muligens er nødt til å selge huset samtidig som en har veldokumentert et sinnsykt luksusforbruk. 

Ingen menneskerett å være drapert i Chanel.

 

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Jo, men det er fortsatt spesielt å sitte på norsk TV og påstå man muligens er nødt til å selge huset samtidig som en har veldokumentert et sinnsykt luksusforbruk. 

Ingen menneskerett å være drapert i Chanel.

 

Er jo derfor hun har slettet disse bildene som en gal de siste månedene. Hun har jo klær, vesker og sko for millioner av kroner. Og SÅ mye tjener man ikke på å være PT på engelsk treningsstudio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Jo, men det er fortsatt spesielt å sitte på norsk TV og påstå man muligens er nødt til å selge huset samtidig som en har veldokumentert et sinnsykt luksusforbruk. 

Ingen menneskerett å være drapert i Chanel.

 

Helt enig! Det er stygt og meget spesielt.. Men siden skilsmissen gikk i England har hun muligens rett på en viss sum pr måned fra JAR. Tragisk.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Eamane skrev:

Hva med nav innkrevning, de er jo ganske raskt på plass i misligholdte saker.

Han kan da umulig være blakk, så lenge de er gift så blir bidraget beregnet utifra den totale inntekten i husstanden. Trodde ikke det var mulig å komme unna barnebidrag.

Dette har ingenting med Nav å gjøre...

Endret av Marimekkoen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Orly skrev:

ingen her vet hva som er grunnen til at se prøver å ordne samvær, om eksen nekter å snakke med JAr så er det ikke let å ordne samvær heller

Hun har forøvrig lagt ut endel instainnlegg med uthenging av han så hun er vel ikke noe bedre enn han

Det er selvfølgelig en mulighet, men da hjelper det lite å be ny-kona om å «ordne opp». Da får advokatene snakke sammen. Vil han virkelig treffe barna sine, så har han all rett til det, uansett hvor lite foreldrene vil snakke sammen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, icock skrev:

Riise skal nå bli fotballagent. Ser for meg at det kan bli rotete - for alle parter :laugh:

Kommer til å gå åt skogen. Hvordan skal en som ikke klarer å holde orden på eget liv og økonomi, klare å hjelpe andre??

#lol

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Slutt å mobb JAR! Blir helg matt av alt voksne folk spyr ut av seg her og på VG sitt kommentar felt. Folk må feie for sin egen dør. Ingen er perfekte, og ingen vet de hele og sanne historiene når det gjelder JAR, X kona osv..! Jeg tror at han kommer til å passe veldig bra i sin nye jobb som fotball agent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fjelldronning skrev:

Slutt å mobb JAR! Blir helg matt av alt voksne folk spyr ut av seg her og på VG sitt kommentar felt. Folk må feie for sin egen dør. Ingen er perfekte, og ingen vet de hele og sanne historiene når det gjelder JAR, X kona osv..! Jeg tror at han kommer til å passe veldig bra i sin nye jobb som fotball agent :) 

Det er helt tragisk at nettavisene har kommentarfelt på saker som denne! Det er virkelig utrolig trist å lese hva voksne mennesker får seg til å skrive om et annet menneske de ikke kjenner! Er kritisk til mye av det han har gjort jeg også, men han er et menneske han også med mange som er glad i han, ikke minst barna som dette går aller mest utover! Selvfølgelig er det utrolig trist at to voksne mennesker trekker konflikten sin ut i media, men det er lov til å tenke over hva man skriver og hvordan man uttrykker seg uansett! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...