Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

På 12.5.2019 den 20.01, eeqaz skrev:

Jeg har mine tvil om det og  uavhengig "nye Riise" tviler jeg på han blir trener for en eliteserieklubb i Norge. 

Det kan han bli, men da må han gå den lange veien: starte med å trene et lag på nivå 3 eller 4 og få suksess med det. Deretter er han klar for nivået over det, osv. Har han det som skal til av evner og disiplin for det? Jeg tviler sterkt.
Å melde seg I ÅR som interessert i å trene Strømsgodset, er bare årets vits og vitner om fullstendig manglende dømmekraft.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, smalls skrev:

Hvor skal de flytte nå da? På tide å slå seg til ro nå som det er barn på vei. Han virker veldig rastlaus. LAR har sagt hun alltid støtter mannen og henger seg på. At hun orker

Byttet  boligdrømmen i Drammen ut med skjærgårdsluksus på Nøtterøy.

https://www.seher.no/kjendis/vraket-drammen---kjopte-luksusvilla-i-tonsberg/71364285

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vox_populi skrev:

Det kan han bli, men da må han gå den lange veien: starte med å trene et lag på nivå 3 eller 4 og få suksess med det. Deretter er han klar for nivået over det, osv. Har han det som skal til av evner og disiplin for det? Jeg tviler sterkt.
Å melde seg I ÅR som interessert i å trene Strømsgodset, er bare årets vits og vitner om fullstendig manglende dømmekraft.

ja han bør nok belage seg på å starte litt lavere og jeg tror han må bli litt mer moden i hodet før han blir engasjert som trener på øverste nivå, men enkelte blir ikke mer moden med årene, jeg tenker at Riise er en av dem ..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Jeg må bare le av denne vinglingen. Jeg vet ikke hvor mange ganger de har bedyret at de virkelig har slått rot. Først Ålesund. så Drammen, og nå Tønsberg. Det er jo helt vanvittig som de to der vingler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annypanny skrev:

Jeg må bare le av denne vinglingen. Jeg vet ikke hvor mange ganger de har bedyret at de virkelig har slått rot. Først Ålesund. så Drammen, og nå Tønsberg. Det er jo helt vanvittig som de to der vingler!

Bodde ikke de på Malta i en periode? Etter de flyttet fra Ålesund?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annypanny
16 minutter siden, smalls skrev:

Bodde ikke de på Malta i en periode? Etter de flyttet fra Ålesund?

Jo stemmer det, Malta også. List keeps on growing 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Annypanny skrev:

Jo stemmer det, Malta også. List keeps on growing 😂

Som sagt, JAR virker veldig rastlaus. Klarer ikke å slå seg til ro. Hadde klikket om kjæresten var så vinglete 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4.7.2019 den 9.38, Husholdning1 skrev:

Riise virker som en veldig vinglete, men trivelig type.

Ja, utvilsomt en hyggelig, litt misforstått type :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Uglesjel skrev:

Så fruen måtte føde hans barn for at han skulle bli/være fan av henne? Litt forstyrrende utsagn men ikke overraskende.

《Etter dette er jeg fan av Louise så lenge jeg lever.》

https://www.seher.no/kjendis/john-arne-riise-og-louise-angelica-fikk-en-sonn/71157754

Han er så glad i, og så avhengig av Louise at jeg blir rent rørt. Han griner hver gang de må være borte fra hverandre. Han har aldri sagt noe stygt om henne, tvert i mot. Det er tøft å være mann og være med på fødsel, der den du elsker har så vondt at man ikke vet hva man skal gjøre. Han mener nok at hun er en helt som sto i fødselen, og alt er en lettelse når barnet er ute og alt har gått bra. Syns det er flott at han heier på kona si. De passer fint ilag, syne jeg. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Ja, utvilsomt en hyggelig, litt misforstått type :)

Enig! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til de begge to! 

Jeg er helt enig med det Viking-girl og Hedersbrukeren har skrevet over. Tror både John-Arne og Louise er hyggelige mennesker som er veldig glade i hverandre. Den lille får nok mye kjærlighet ❤️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
14 timer siden, Xstrella skrev:

Alt solgt til Se og hør. 😏

Som de var så rasende på begge to for noen år siden at de ALDRI skulle ha noe med Se og Hør å gjøre igjen, ever! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...