Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

9 timer siden, curiosity skrev:

Hvorfor skulle flytte når det var han som var utro? De flyttet jo til London i lag for å skape et liv der. Hun har ingen tilhørighet i nærheten av barnefar, hun er fra nord norge. 

Å så sluttet han med fotball, er vel naturlig å flytte hjem til familie da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt av en "I lomma på Silje episode" han var med i.

En veske til 70,000 😅 når man ikke har nok egenkapital er noe av det gærnere jeg har sett 🙈

Men 👍 for at han faktisk hadde klart å legge om forbruket og at frøkna også leverte tilbake babybagen til 15,000. 

Syns han uansett alltid har fått masse unødvendig pepper, og at media alltid har vært ute etter å drite han ut - lage store oppslag på ikke-saker. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Det var litt av en "I lomma på Silje episode" han var med i.

En veske til 70,000 😅 når man ikke har nok egenkapital er noe av det gærnere jeg har sett 🙈

Men 👍 for at han faktisk hadde klart å legge om forbruket og at frøkna også leverte tilbake babybagen til 15,000. 

Syns han uansett alltid har fått masse unødvendig pepper, og at media alltid har vært ute etter å drite han ut - lage store oppslag på ikke-saker. 

Enig.

Medias hakkekylling, der alle tabber og feil skal gjentas og gjentas. (Tidligere kollegaers tabber dras ikke opp gjentatte ganger på samme måten.)

Jeg tviler ikke på at han og Louise er oppriktige glade i hverandre. 

Håper at de klarer og få snudd forbruket sitt, slik at de får bedre kontroll på økonomien.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orly skrev:

Å så sluttet han med fotball, er vel naturlig å flytte hjem til familie da

Han har jo ikke sluttet med fotball, nå er han fotballtrener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orly skrev:

Å så sluttet han med fotball, er vel naturlig å flytte hjem til familie da

Han bodde vel i London i mange år videre med LA uten særlig samvær med barna, og flere andre utenlandske byer. Skulle hun flyttet etter han rundtomkring? Sett at barnemor2 ikke har familie i Osloområdet, så tar det lengre tid å reise Oslo - Sortland enn Oslo - London. 

Endret av curiosity
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Det var litt av en "I lomma på Silje episode" han var med i.

En veske til 70,000 😅 når man ikke har nok egenkapital er noe av det gærnere jeg har sett 🙈

Men 👍 for at han faktisk hadde klart å legge om forbruket og at frøkna også leverte tilbake babybagen til 15,000. 

Syns han uansett alltid har fått masse unødvendig pepper, og at media alltid har vært ute etter å drite han ut - lage store oppslag på ikke-saker. 

Enig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, curiosity skrev:

Han bodde vel i London i mange år videre med LA uten særlig samvær med barna, og flere andre utenlandske byer. Skulle hun flyttet etter han rundtomkring? Sett at barnemor2 ikke har familie i Osloområdet, så tar det lengre tid å reise Oslo - Sortland enn Oslo - London. 

Ja, sånn er det jo for de som er gift med fotballspillere , man flytter mye rundt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hulderen skrev:

Han har jo ikke sluttet med fotball, nå er han fotballtrener. 

Ja nå ja, men ha sluttet som spiller i utlandet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jon Arne har jo selvinnsikt, han sa i et intervju at han er ingenting å se på, og han har ikke lest mer enn Donald i løpet av sitt liv så han trekker damer på grunn av sin fotballspiller status. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebooksiden hans (John Riise) er han veldig på krigsstien etter VG nå. Men om han ikke vil ha omtale så må han ikke stille opp i et program som det med DnB-Silje

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hadde omtalen dreid seg om pengebruken er jeg enig i at han ikke kan klage på vg når han stiller opp i TV program om pengebruken hans. Men her dreide det seg om at han ble spurt av journalisten om hvorfor han ikke hadde på seg giftering. Han viste hendene, full av blemmer etter trening. 
Også blir det overskriften: « Derfor bruker ikke Riise gifteringen. « ( noe i den duren) 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så iallefall ikke ut som han har kutta på klesbudsjettet i følge hva han hadde på seg på vixen i går. Han og fruen er glad i Bottega Veneta. Som jo er trendymerke nr 1 akkurat nå.

Men fruen kunne spart på fillersen i leppene? Ser de ikke selv at det ser så komisk ut? Hjelper ikke med veske til 30 000 kr da

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med lakk og lær eksen? Burde hun ikke fokusere på andre ting når hun nærmer seg 40 år? Hvilket forbilde for sine barn. 😏

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Xstrella skrev:

Hva er det med lakk og lær eksen? Burde hun ikke fokusere på andre ting når hun nærmer seg 40 år? Hvilket forbilde for sine barn. 😏

Hun fortjener sin egen tråd her inne. 
 

Den lakkjolen var tacky🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsto ingenting etter dette programmet jeg. Trodde de kjøpte #villavadset på instagram. Eierne annonserte iallfall at de hadde solgt leiligheten og bygde #villavadset2 samtidig som Louise postet bilder fra at de hadde flyttet dit. Men det kan godt hende at de leide av de egentlige eierne. Jeg har iallfall et godt inntrykk av Louise. Jeg syntes hun virker som en snill jente også tror jeg at de lærte mye av å delta på programmet. Håper virkelig at det ordner seg for dem og jeg ble veldig glad for at de klarte å spare så mye penger og kjøpe bolig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Nova sofie skrev:

Jeg forsto ingenting etter dette programmet jeg. Trodde de kjøpte #villavadset på instagram. Eierne annonserte iallfall at de hadde solgt leiligheten og bygde #villavadset2 samtidig som Louise postet bilder fra at de hadde flyttet dit. Men det kan godt hende at de leide av de egentlige eierne. Jeg har iallfall et godt inntrykk av Louise. Jeg syntes hun virker som en snill jente også tror jeg at de lærte mye av å delta på programmet. Håper virkelig at det ordner seg for dem og jeg ble veldig glad for at de klarte å spare så mye penger og kjøpe bolig. 

Men det har de flytta fra igjen etter at interiørbutikken til kona gikk konkurs

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleKlump skrev:

Men det har de flytta fra igjen etter at interiørbutikken til kona gikk konkurs

Ja det stemmer. Veldig leit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at JAR stiller opp på så bra produksjoner som på Gullfisken på TV2 nå. Det var kleint 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...