Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Hva er det han jobber som nå? Hvor får de inntekten fra? Å være trener for et 3.divisjonslag, gir vel ikke noe særlig inntekt. 
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, bonsaijenta said:

Hva er det han jobber som nå? Hvor får de inntekten fra? Å være trener for et 3.divisjonslag, gir vel ikke noe særlig inntekt. 
 

 

Tjener sikkert minst 300 000 på trenerjobben, i tillegg kommer lønn for oppdrag for media, Liverpool osv.

Endret av Centimeteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Centimeteren skrev:

Tjener sikkert minst 300 000 på trenerjobben, i tillegg kommer lønn for oppdrag for media, Liverpool osv.

Sist jeg sjekket så har han en fet avtale med beston som er et spillefirma som forekomme på nett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora said:

Sist jeg sjekket så har han en fet avtale med beston som er et spillefirma som forekomme på nett. 

Da er det en stund siden du sjekket sist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Centimeteren skrev:

Da er det en stund siden du sjekket sist.

Godt mulig ja. Men har ikke stått noe om at han har avsluttet samarbeidet med dem. Eller så vet jeg ikke hvor han får pengene fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MaleficentAurora said:

Godt mulig ja. Men har ikke stått noe om at han har avsluttet samarbeidet med dem. Eller så vet jeg ikke hvor han får pengene fra.

Alle medier skrev om at Riise avsluttet samarbeidet med Betsson. Er ikke lov å samarbeide med spillselskap når man er trener/spiller i norsk fotball. Norsk tipping har monopol.
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Centimeteren skrev:

Tjener sikkert minst 300 000 på trenerjobben, i tillegg kommer lønn for oppdrag for media, Liverpool osv.

Det betyr at han ikke har noe særlig inntekt nå, siden 12.mars pga korona. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Synes han virker utrolig svak psykisk og desperat etter å ha kona rundt seg jeg.. Hver eneste gang han har deltatt på realityprogram så har han trukket seg etter kort tid pga savnet etter kona osv.. Han har jo hver gang visst hva konseptet går ut på -så det blir litt patetisk i mine øyne..

Vedder på at han også trekker seg fra farmen innen kort tid..

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Heartland skrev:

Får litt vondt i magen av å lese dette.
Riise takler dårlig å være på Farmen, fordi savnet etter yngstesønnen er så fryktelig stort.
Hva med de 3 andre barna hans? Savner han ikke de? Han har en datter i Ålesund (som begynner å bli voksen så det er kanskje noe annet) men hva med de 2 i barneskolealder som bor i London, som han ser... 1 gang i året? (Basert på IG, men hva vet jeg). Merkelig at det savnet ikke er så stort, men 6 uker borte fra denne sønnen er så grusomt.
Jeg får litt vondt i magen på vegne av de andre barna hans...
https://www.seher.no/kjendis/unodvendig-hjerteratt/72504970

Stiller meg også spørrende om hvorfor savnet etter yngste er større enn de tre andre barna. Hva er så ekstra med veslegutten som de 3 andre barna ikke har, mon tro.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Stiller meg også spørrende om hvorfor savnet etter yngste er større enn de tre andre barna. Hva er så ekstra med veslegutten som de 3 andre barna ikke har, mon tro.

Forskjellen er vel at han har blitt kjent med yngstemann, mens han stort sett var bortreist mens de andre var små. Det er jo typisk for attpåklatter, at de blir mye mer bortskjemt, også når de har samme foreldre som de eldre barna.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo at han føler at han har fått et sterkere bånd til de andre barna sine, nå etter at siste ble født. Han har vel mer tid til alle nå da, og det er jo bra 😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hulderen skrev:

Forskjellen er vel at han har blitt kjent med yngstemann, mens han stort sett var bortreist mens de andre var små. Det er jo typisk for attpåklatter, at de blir mye mer bortskjemt, også når de har samme foreldre som de eldre barna.

Den ser jeg og det tar aldri feil. Synes likevel at hans uttalelse er uheldig med tanken om hans historikk som far. Han burde tie til media uansett hva.

20 minutter siden, Hesya skrev:

Han sier jo at han føler at han har fått et sterkere bånd til de andre barna sine, nå etter at siste ble født. Han har vel mer tid til alle nå da, og det er jo bra 😊

Hvordan kan han få et sterkere bånd til de 2 andre barna når han ikke har kontakt med dem? For hans ekskone i London dokumentere flittig når barna har kontakt med faren sin. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, nantucket skrev:

Det er faktisk høyst frivillig, i motsetning til alle yrkesmilitære, de som jobber på sjøen, i oljen +++ som er av/på uker/måneder av gangen og som har ukesoppdrag av litt mer betydning enn inne på Farmen... 

Enig. Cry me a river. 

Sitat TV2s presseansvarlig: Det vil være urettferdig overfor de andre deltakerne, som også savner sine barn, om John Arne Riise skal få denne muligheten, men ikke de. Alternativet vil være å la alle få ringe hjem når de kjenner på savn, men da ville ikke dette vært «Farmen kjendis» lenger.

Nemlig. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nantucket skrev:

https://www.seher.no/kjendis/unodvendig-hjerteratt/72504970

"Unødvendig hjerterått" - altså, det er ikke sånn at herr Riise er på et livsnødvendig oppdrag inne på Farmen - det er ingen tvang å måtte delta på realityprogram mens man har små barn hjemme. Det er faktisk høyst frivillig, i motsetning til alle yrkesmilitære, de som jobber på sjøen, i oljen +++ som er av/på uker/måneder av gangen og som har ukesoppdrag av litt mer betydning enn inne på Farmen... 

Jeg mener å ha lest for lenge siden at han kunne aldri ha tenkt seg å delta i et slikt program. 
 

Men nå har han altså meldt seg på dette frivillig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et sted skal jo pengene komme fra... Regner med at han har tatt seg godt betalt for å bli med. Og det er jo forsåvidt en ærlig sak. Det er en jobb. Det jeg lurer på er om man får en sum for «hele pakka,» eller om man får etter hvor lenge man blir.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
47 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Jeg mener å ha lest for lenge siden at han kunne aldri ha tenkt seg å delta i et slikt program. 
 

Men nå har han altså meldt seg på dette frivillig. 

Han merket vel at kjendisstatusen begynte å avta, og måtte derfor melde seg opp nå for å blusse navnet sitt opp igjen. 

Han har vel hatt mange store ambisjoner som har fått publisitet siste årene, men når han først går i gang med noe, så ender det opp med mageplask ganske tidlig. Private firmaer, spillercomeback, trenerkarriere og fotballekspert for å nevne noen raske mageplask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 12.01, Boron skrev:

Han merket vel at kjendisstatusen begynte å avta, og måtte derfor melde seg opp nå for å blusse navnet sitt opp igjen. 

Han har vel hatt mange store ambisjoner som har fått publisitet siste årene, men når han først går i gang med noe, så ender det opp med mageplask ganske tidlig. Private firmaer, spillercomeback, trenerkarriere og fotballekspert for å nevne noen raske mageplask. 

En melder seg ikke på selv i farmen kjendis, men blir forespurt av produksjonen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
13 timer siden, Monky skrev:

En melder seg ikke på selv i farmen kjendis, men blir forespurt av produksjonen..

Er du sikker på at dette gjelder JA Riise? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...