Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Satt og måpte gjennom hele programmet! Erre mulig?!!

Tror nok denne sesongen vil ta hele kake buffé"n fra kjendisene som har meldt seg på. På første sesong så var det ikke så ille.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gazpacho

Huff som han har holdt på. De to siste konene er prikk like hverandre; utseendefikserte til tusen og alt handler om restylane, fillers, dyre designerklær og svindyre vesker og sko. Egenpleie, egenpleie, egenpleie. Kone nr 1 virket langt mer oppegående og jordnær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gazpacho skrev:

Huff som han har holdt på. De to siste konene er prikk like hverandre; utseendefikserte til tusen og alt handler om restylane, fillers, dyre designerklær og svindyre vesker og sko. Egenpleie, egenpleie, egenpleie. Kone nr 1 virket langt mer oppegående og jordnær. 

JAR sin 2 andre ekskone har fått tittelen som heksen fra Nord-norge😂 Det var heller mer moren til JAR som ga henne det fordi Maria ikke lot seg vippe av pinnen ang ungene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gazpacho skrev:

Huff som han har holdt på. De to siste konene er prikk like hverandre; utseendefikserte til tusen og alt handler om restylane, fillers, dyre designerklær og svindyre vesker og sko. Egenpleie, egenpleie, egenpleie. Kone nr 1 virket langt mer oppegående og jordnær. 

Ja det er bare trist. Og å kjøpe gaver for 25 000 mnd er hinsides. Man kjøper ikke kjærligheten, den må føles. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
4 timer siden, Xstrella skrev:

Ja det er bare trist. Og å kjøpe gaver for 25 000 mnd er hinsides. Man kjøper ikke kjærligheten, den må føles. 

Jeg tror JAR er dumsnill. Han finner seg de peneste jentene og så betaler han for kjærligheten deres med rådyre gaver. Men for all del, han har virkelig vært drittsekk han også. Utro mens kone nr 2 lå i barselseng osv. Og det er åpenbart at han knapt ser 3 av de 4 ungene sine. Og nå får han ikke huslån på 8 mill fordi han og kone nr 3 bruker penger som fulle sjømenn. Trist at det har blitt som det har blitt med både barn og økonomi, for JAR hadde et helt eksepsjonelt godt utgangspunkt for 20 år siden. Synd.

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Gazpacho skrev:

Jeg tror JAR er dumsnill. Han finner seg de peneste jentene og så betaler han for kjærligheten deres med rådyre gaver. Men for all del, han har virkelig vært drittsekk han også. Utro mens kone nr 2 lå i barselseng osv. Og det er åpenbart at han knapt ser 3 av de 4 ungene sine. Og nå får han ikke huslån på 8 mill fordi han og kone nr 3 bruker penger som fulle sjømenn. Trist at det har blitt som det har blitt med både barn og økonomi, for JAR hadde et helt eksepsjonelt godt utgangspunkt for 20 år siden. Synd.

Huset deres på Nøtterøy er vel ikke så dyrt heller? Det var huset som de ville bygge som var rundt 8mill. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone 2 får jo heftig bidrag og. At hun fortsatt bor i London skjønner jeg ikke. Kunne da flyttet nærmere barnefar hun og. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Xstrella skrev:

Kone 2 får jo heftig bidrag og. At hun fortsatt bor i London skjønner jeg ikke. Kunne da flyttet nærmere barnefar hun og. 

Hvorfor skulle flytte når det var han som var utro? De flyttet jo til London i lag for å skape et liv der. Hun har ingen tilhørighet i nærheten av barnefar, hun er fra nord norge. 

Endret av curiosity
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, curiosity skrev:

Hvorfor skulle flytte når det var han som var utro? De flyttet jo til London i lag for å skape et liv der. Hun har ingen tilhørighet i nærheten av barnefar, hun er fra nord norge. 

Ok, tenkte hun hadde familie og venner i Norge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Xstrella skrev:

Kone 2 får jo heftig bidrag og. At hun fortsatt bor i London skjønner jeg ikke. Kunne da flyttet nærmere barnefar hun og. 

Det er nok ikke så bra for barna å flytte hele tiden. De har vel først bodd i England og deretter til Italia og så tilbake til England. 
 

Etter at skilte seg fra kone 2, så har han flyttet mye frem og tilbake. Det er ikke lett for ekskone og to barn å flytte etter. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Xstrella skrev:

Kone 2 får jo heftig bidrag og. At hun fortsatt bor i London skjønner jeg ikke. Kunne da flyttet nærmere barnefar hun og. 

Mente jeg leste her inne at hun blir boende i London pga barnebidraget 🤷🏼‍♀️ Flytter de til Norge tar NAV over og det er vesentlig mindre lukrativt var det noen som skrev. Vet ikke om dette stemmer. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glorious skrev:

Mente jeg leste her inne at hun blir boende i London pga barnebidraget 🤷🏼‍♀️ Flytter de til Norge tar NAV over og det er vesentlig mindre lukrativt var det noen som skrev. Vet ikke om dette stemmer. 

Ja hva lever de av når minste er 18? Da er det slutt på den inntekten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Uglesjel skrev:

JAR sin 2 andre ekskone har fått tittelen som heksen fra Nord-norge😂 Det var heller mer moren til JAR som ga henne det fordi Maria ikke lot seg vippe av pinnen ang ungene.

HELVETE fra nord, var det vel hun skrev om moren til to av barnebarna sine. Koselig.

1 time siden, Gazpacho skrev:

Jeg tror JAR er dumsnill. Han finner seg de peneste jentene og så betaler han for kjærligheten deres med rådyre gaver. Men for all del, han har virkelig vært drittsekk han også. Utro mens kone nr 2 lå i barselseng osv. Og det er åpenbart at han knapt ser 3 av de 4 ungene sine. Og nå får han ikke huslån på 8 mill fordi han og kone nr 3 bruker penger som fulle sjømenn. Trist at det har blitt som det har blitt med både barn og økonomi, for JAR hadde et helt eksepsjonelt godt utgangspunkt for 20 år siden. Synd.

Tja, han ble svindla for 35 millioner av folk han stolte på, og det kan han egentlig kanskje ikke lastes for tatt i betraktning alderen hans på den tiden.

56 minutter siden, Xstrella skrev:

Kone 2 får jo heftig bidrag og. At hun fortsatt bor i London skjønner jeg ikke. Kunne da flyttet nærmere barnefar hun og. 

Jeg har hørt at om hun flytter ut fra England så forsvinner den gode bidragsordningen hennes. Man får ikke bidrag av den størrelsen fra NAV for å si det sånn. Så hun kan nok deige seg i latexklærne sine på insta en stund til. Hun har ikke vært i Norge på besøk en gang etter at hun flytta til England, enda hun har foreldre og søsken her.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han er utrolig heldig som har det fotballtalentet, for ellers tror jeg jammen ikke han hadde kommet særlig langt i livet. 

Han fremstår veldig snill, men ikke særlig reflektert eller kunnskapsrik. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, Halle-Palle skrev:

Jeg tenker at han er utrolig heldig som har det fotballtalentet, for ellers tror jeg jammen ikke han hadde kommet særlig langt i livet. 

Han fremstår veldig snill, men ikke særlig reflektert eller kunnskapsrik. 

Som mange andre gjør også, uten fotballtalent. De fleste klarer seg, selv om de ikke er særlig reflekterte eller kunnskapsrike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gazpacho skrev:

Huff som han har holdt på. De to siste konene er prikk like hverandre; utseendefikserte til tusen og alt handler om restylane, fillers, dyre designerklær og svindyre vesker og sko. Egenpleie, egenpleie, egenpleie. Kone nr 1 virket langt mer oppegående og jordnær. 

Ha ha oppegående ? Vel det inntrykket er feil

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Xstrella skrev:

Ja det er bare trist. Og å kjøpe gaver for 25 000 mnd er hinsides. Man kjøper ikke kjærligheten, den må føles. 

Det er da vel ingen som vet noe om kjærligheten mellom de to, at han kjøper dyre  gaver betyr ikke At kjærligheten Kjøpes

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...