Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Gjest Justsaying

Jeg klarer ikke å forstå at et rykte spredt på Jodel (!) diskuteres som om det er legit. Men Jodel er den nye skolegården skjønner jeg 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Justsaying skrev:

Jeg klarer ikke å forstå at et rykte spredt på Jodel (!) diskuteres som om det er legit. Men Jodel er den nye skolegården skjønner jeg 🤨

Jeg finner det like interessant som deg. Spesielt når SE og hør plukker det ppp å øage en hel artikkel om det🤦‍♀️

45 minutter siden, Castor Troy skrev:

Tipper JAR skal profilere seg litt, forventer en kleskolleksjon eller noe i den duren i løpet av 2020

Han har alltid komment med noe etter han har vært med på realty show😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleKlump skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/silje-sandmael-bretter-ut-john-arne-riises-skyhoye-forbruk/3423915822.html
 

Stemmer nok at Riise-paret trengte pressedekning i anledning dette TV-programmet ja.

Var det jeg sa i de slettene innleggene. Det slår aldri feil at dem skal gjøre en TV oppterdning til noe større enn det egentlig er. Alle vet at han lever over forstand av penger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I høst fikk de nemlig sønnen Colin, som er John Arnes fjerde barn.

Da Nettavisen møtte paret på rød løper noen måneder senere, bekreftet paret at de ønsker seg flere barn - og helst raskt.

https://www.nettavisen.no/livsstil/silje-sandmael-bretter-ut-john-arne-riises-skyhoye-forbruk/3423915822.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleKlump skrev:

https://www.nettavisen.no/livsstil/silje-sandmael-bretter-ut-john-arne-riises-skyhoye-forbruk/3423915822.html
 

Stemmer nok at Riise-paret trengte pressedekning i anledning dette TV-programmet ja.

De går på restaurant sammen 360 ganger i løpet av et år, altså hver dag. Kan ingen av dem å lage middag?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er underholdning å høre og se om slikt overforbruk. For regner med at underholdning  er poenget. Ikke å vise «mannen i gata» hvordan spare.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt flau om jeg hadde tjent så mye og må likevel låne penger i banken for et hus som koster rundt 8mill.  
 

Utfra forbruker til kona, så trodde jeg at de hadde uendelig med penger. Jeg hadde ikke hatt samvittighet å sløse slik hun gjør, dersom jeg hadde slitt med å få boliglån. Det spiller ingen rolle om jeg sårt ønsker meg DEN veska. Hun har sikkert ti like vesker i forskjellige farger fra før. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, gazza skrev:

Kan ikke kalles grådig sunnmøring ihvertfall 😂 Helt utrolig han har rotet vekk alle pengene sine!!

Du mener «gjerrig». Å være gjerrig vil si å bruke minst mulig penger. Å være grådig vil si å ville ha mest mulig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

70tusen for en veske😱 At det går ant å sløse bort så mye penger på en matriel ting, når man kan ha brukt pengene på noe annet som er mer viktig eller satt av på sparkonto.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg hadde blitt flau om jeg hadde tjent så mye og må likevel låne penger i banken for et hus som koster rundt 8mill.  
 

Utfra forbruker til kona, så trodde jeg at de hadde uendelig med penger. Jeg hadde ikke hatt samvittighet å sløse slik hun gjør, dersom jeg hadde slitt med å få boliglån. Det spiller ingen rolle om jeg sårt ønsker meg DEN veska. Hun har sikkert ti like vesker i forskjellige farger fra før. 

Helt horribelt! 
 

tenk at han tjente 25 mill I året på det meste. Nå hadde han ikke EK for å kunne kjøpe hus til 8 mill engang. Han måtte låne penger for å kjøpe hus til 8 millioner faktisk. Det er helt vanvittig. 
 

tipper garderoben til kona er verdt mer enn huset deres.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglesjel skrev:

70tusen for en veske😱 At det går ant å sløse bort så mye penger på en matriel ting, når man kan ha brukt pengene på noe annet som er mer viktig eller satt av på sparkonto.

til sine barn...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yann skrev:

til sine barn...

Ja eller det. Barnan hans har mer brun for de pengene enn han og kona.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...