Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Men så jobber faktisk X'en hans, tjener egne penger så å henge henne ut for å "leve" på JAR er helt feil. Men ja, kanskje må hun selge huset siden En viss fraværende far er blakk, da hun har kunnet hatt et litt dyrere hjem til seg og barna enn det en "normal" alenemor kanskje kunne hatt råd til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg skjønner ikke helt det med bidrag. Kan hun ikke få hjelp fra NAV dersom han ikke betaler?

Ikke når hun velger å bo i London. Da må hun flytte hjem. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Smart av en tobarnsmor å klage på en dårlig far i samme setning som hun sier at hun aldri lager mat. Sunt.

Mener jeg har sett at hun skrev under et av sine bildet at barnebidragene rørte hun ikke, at hun klarte seg godt uten de pengene - så hvorfor må hun plutselig selge nå? 

Det er uansett dårlig at ikke en far kjemper for å være sammen sine egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter frøken Elvegård i at JAR selvfølgelig skal betale barnebidrag og være en tilstedeværende far for barna sine. 

MEN dersom du må selge huset fordi barnebidraget uteblir, er det noe som skurrer. Elvegård har flittig dokumentert en overdådig livsstil med shopping av vesker for flere titusener og trening flere gang på dagtid. Du kan ikke forvente å leve et slikt liv uten å jobbe for det! Jeg husker god et instagraminnlegg som omhandlet at JAR finansierte hennes vesker (en meme). 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg skjønner ikke helt det med bidrag. Kan hun ikke få hjelp fra NAV dersom han ikke betaler?

Tror ikke den 1000-lappen fra Nav hadde hjulpet så mye. JAR har nok betalt titusener i bidrag i måneden. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Eamane skrev:

Kanskje det er utseende hennes barnebidraget har gått til 😌

 

Kan jo begynne å lure. Hun så ikke slik når hun var gift med JAR

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Kan jo begynne å lure. Hun så ikke slik når hun var gift med JAR

Ja. Hun var ikke til å Kjenne igjen.. 

Og det at hun kanskje måtte selge huset ble for dumt, grunnet 0 barnebidrag.  Såvidt jeg vet tar ikke banken dette med i betraktning når en søker boliglån. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når JAR uttaler seg i en kommentar til GKN ang denne saken og sier: at min kone og min manager har prøvd å få til samvær ...... DA har han tapt! Hva med å prøve å få til samvær selv?! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått så jobber Elvegård ved dette treningssenteret, så en viss inntekt vil hun nok ha. Livsstilen med dokumentert pengebruk på dyre vesker, klær og skjønnhet tilsier vel at også hun har forbedringspotensiale mtp prioriteringer, men når det er sagt så ser det sammenlagt ut som om Riise har særdeles lite selvinnsikt og at han driter i ungene sine mens han prøver å lage fler. Han selger jo det han kan av livet sitt og fremstår som en tulling når man vet hvordan han har holdt på i alle år. De store taperene her er de mindreårige som burde vært skjermet fra denne smålige konflikten. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke JAR uten jobb nå? Med livsstilen han og kona har kan jeg ikke fatte at det kan vare over tid? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 minutt siden, Inga-pinga skrev:

Men er ikke JAR uten jobb nå? Med livsstilen han og kona har kan jeg ikke fatte at det kan vare over tid? 

Jobber han ikke for Bettson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Jeg vet ikke hvordan bidragsreglene er i England men han skal betale bidrag til barnas livsopphold, ikke hennes?🤔

Altså at hans bidrag skal være nettopp et bidrag til totalhusholdningen?

Synes igjen er et meget spesielt at en kvinne som har dokumentert sin svært kostbare og luksuriøse livsstil skal klage på at hun kanskje må selge huset (og selvsagt skal JAR betale de bidragene han er pliktet til). 

Lurer på om GKN har hele tatt sett instagramen hennes?🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Jeg vet ikke hvordan bidragsreglene er i England men han skal betale bidrag til barnas livsopphold, ikke hennes?🤔

Altså at hans bidrag skal være nettopp et bidrag til totalhusholdningen?

Synes igjen er et meget spesielt at en kvinne som har dokumentert sin svært kostbare og luksuriøse livsstil skal klage på at hun kanskje må selge huset (og selvsagt skal JAR betale de bidragene han er pliktet til). 

Lurer på om GKN har hele tatt sett instagramen hennes?🙄

Hun har vel slettet mesteparten av bildene, men jeg fulgte henne en stund og husker godt hva det gikk i: Chanel, Chanel, Chanel.. 

Er som alle her enig i at Riise skal betale bidrag til barna sine. Men han har tydeligvis betalt for mors luksusvaner istedet, og det er ikke greit. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er JAR blakk? Han som tjente 1mill i uka i Liverpool eller hvor det nå var han spilte for.    Uansett om ekskona snakker sant eller ikke, så virker ikke det sånn at hun lider noen nød. Pelsjakke og kraftig sminket. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det jo laaaaangt i fra vanlig at noen kan basere sin livsstil på bidrag!!!!!

Så fremt ikke motparten tjener usannsynlig godt så er jo bidrag langt i fra nok å skulle klare seg på. 

Flaut å lese om Maria som har dokumentert en overdådig livsstil for nå å klage over at hun ikke kan bli boende i huset sitt. Snakk om å ikke ta ansvar for eget liv, men fortsatt være avhengig av exmannens bidrag.

Flytt hjem til Norge og jobb som sykepleier. La NAV ta seg av bidragsaken sutrehøne.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Hvilket TV program er Maria med på i dag? Prøver å lete, men finner det ikke :)

God kveld Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Kan jo begynne å lure. Hun så ikke slik når hun var gift med JAR

Og nye tenner som Berit Riise uttalte til media. 

Maria sier til God kveld Norge at de ble skilt i 2012. Dette stemmer ikke! For når JAR skulle gifte seg med LAR så hadde Maria fortsatt ikke underskrevet skilsmissepapirene, noe som ble behørig omtalt i media. JAR gikk da ut og sa at papirene ville være i orden innen de gikk opp kirkegulvet. Louise har også uttalt at de har villet ha ungene langt oftere enn de har samvær pr i dag, men at de ikke har fått lov av Maria. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...