Christy89 Skrevet 13. november 2017 #81 Del Skrevet 13. november 2017 Maria har vel ikke uttalt seg tidligere men JAR spyr ut ting hele tiden! Når han bare serverer løgn etter løgn, så kan jeg forstå at hun fikk nok og følte for å si sin versjon. Hun kunne kanskje latt hver å nevne noe om barna, men jeg skjønner godt det kokte over når JAR lyver og later som han er en bedre far enn det han fremstår og skriver masse løgner i boka for å tjene penger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. november 2017 #82 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, pelikanen skrev: Det er ikke bare disse to som er lik....de er like alle sammen..disse "rosabloggerne" Samme hår, samme stil, reklamerer for det samme, filler i lepper,botox her og der, samme løse vipper, samme kunstige smilet, de ser ut som voksfigurer. Individualitet og integritet er det stor mangel på i blogg og "glam" verdenen disse damene lever i... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 13. november 2017 #83 Del Skrevet 13. november 2017 (endret) 3 timer siden, Christy89 skrev: Hvor gammel er Maria egentlig? 2 timer siden, veskefab skrev: Hun er 38 år gammel Å ja hun er såpass voksen (eldre enn meg faktisk )! Okei da kan du stryke "ung" fra beskrivelsen min. Endret 13. november 2017 av Avocado Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 13. november 2017 #84 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg tror JAR har veldig dårlig selvtillit og derfor er han så raskt ute i kjærlighetsrusen å gifte seg for å "sikre" seg litt. Det henger nok også sammen med at han bruker formuer på disse damene, rett og slett for å beholde de. Bekreftelsen fra damene (nå LAR) betyr liksom mer enn alt annet, det være seg barn eller andre ting.. Det er i alle fall sånn jeg ser situasjonen. Trist og selvfølgelig mest trist for ungene at både eks og han bruker media som talerør.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. november 2017 #85 Del Skrevet 13. november 2017 (endret) Jeg synes ikke Maria kopierer Louise utseende messing, hun har sett ut slik lenge før JAR ble sammen med LAR. Alle disse damene og bloggerne ser like ut, de kjører samme stil... jeg skjønner også at Maria forsvarer seg i media, saken burde jo ikke vært i media. Men når først JAR drar aller probelmer i offentlig skittentøy vask, så vil nok de andre parter forsvare seg også,. Endret 13. november 2017 av jentefranorge 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. november 2017 #86 Del Skrevet 13. november 2017 2 timer siden, Christy89 skrev: Maria har vel ikke uttalt seg tidligere men JAR spyr ut ting hele tiden! Når han bare serverer løgn etter løgn, så kan jeg forstå at hun fikk nok og følte for å si sin versjon. Hun kunne kanskje latt hver å nevne noe om barna, men jeg skjønner godt det kokte over når JAR lyver og later som han er en bedre far enn det han fremstår og skriver masse løgner i boka for å tjene penger. Hun har nå pøst ut stygge ting om sin eksmann og far til sine barn på Instagram ved flere anledninger. Så det blir feil å si at hun ikke har uttalt seg, for det har hun gjort, svart på hvitt på internettet. Og nå har hun gjort Instagramkontoen sin privat. Hun som tidligere har vært SVÆRT opptatt av å flashe sin dyre livsstil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. november 2017 #87 Del Skrevet 13. november 2017 GKN betalte nok mye for intervjuet. Forstår frustrasjon når det gjentatte ganger er løgn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 13. november 2017 #88 Del Skrevet 13. november 2017 Hva som er sant eller ikke, er det vel bare JAR og hans ekser som vet. Men, det er litt rart at begge eks-konene går ut i media å sier at JAR skriver usannheter i boken. Da tviler jeg på at det bare er dumme, blonde kvinnfolk som er problemet. JAR og mamma Berit, tror jeg ikke er en god kombo, uansett anledning. Kanskje Maria Elvegård har sine svin på skogen, men det som Berit Riise gikk ut å sa om sin eks-svigerdatter er skikkelig lavmål og flaut. JAR graver sin egen grav, sakte men sikkert. Litt selvinnsikt hadde ikke vært å forakte, men neida....den har vi ikke sett. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. november 2017 #89 Del Skrevet 13. november 2017 Tråden er ryddet for svar på slettet innhold, spekulasjoner og persondebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 13. november 2017 #90 Del Skrevet 13. november 2017 5 timer siden, Krutthøna skrev: Hva som er sant eller ikke, er det vel bare JAR og hans ekser som vet. Men, det er litt rart at begge eks-konene går ut i media å sier at JAR skriver usannheter i boken. Da tviler jeg på at det bare er dumme, blonde kvinnfolk som er problemet. JAR og mamma Berit, tror jeg ikke er en god kombo, uansett anledning. Kanskje Maria Elvegård har sine svin på skogen, men det som Berit Riise gikk ut å sa om sin eks-svigerdatter er skikkelig lavmål og flaut. JAR graver sin egen grav, sakte men sikkert. Litt selvinnsikt hadde ikke vært å forakte, men neida....den har vi ikke sett. Tror ikke jeg har ville sendt mine barn til en bestemor, som kaller sin xsvigerdatter HELVETE FRA NORD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. november 2017 #91 Del Skrevet 14. november 2017 9 timer siden, pelikanen skrev: Tror ikke jeg har ville sendt mine barn til en bestemor, som kaller sin xsvigerdatter HELVETE FRA NORD. Enig her! Og hun gjorde det offentlig! En ting er hva du tenker og mener privat, men å tenke at noen av de jeg kjenner hadde skrevet noe slikt offentlig er jo helt absurd! Det er moren til barnebarna hennes, det er bare trist å gå ned på det nivået! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 14. november 2017 #92 Del Skrevet 14. november 2017 Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev: Enig her! Og hun gjorde det offentlig! En ting er hva du tenker og mener privat, men å tenke at noen av de jeg kjenner hadde skrevet noe slikt offentlig er jo helt absurd! Det er moren til barnebarna hennes, det er bare trist å gå ned på det nivået! Bestemoren til tantebarnet mitt, sa noe lignende om faren, til barnebarnet. Det satte spor! Å si noe slikt om andre, er så lite lurt. Barna får det med seg, før eller siden, siden det allerede ligger på Internett. Da kan det fort bli vanskelig for barnebarna å stole på bestemor. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. november 2017 #93 Del Skrevet 14. november 2017 10 timer siden, pelikanen skrev: Tror ikke jeg har ville sendt mine barn til en bestemor, som kaller sin xsvigerdatter HELVETE FRA NORD. Det er nå engang sånn at når folk har prøvd alle midler for å få til samvær og underskrift av skilsmissepapirer uten å komme noen vei, så kan man gjøre ting i affekt og frustrasjon. Skilsmissen kom jo ikke i orden før rett før han skulle til alters igjen, da Se og Hør gikk ut og skreiv at JAR fortsatt var gift. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. november 2017 #94 Del Skrevet 14. november 2017 På 11.11.2017 den 22.52, Eamane skrev: Kanskje det er utseende hennes barnebidraget har gått til 😌 Hvis du mener det så. Det skal ikke jeg spekulere i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 14. november 2017 #95 Del Skrevet 14. november 2017 5 timer siden, Viking-girl skrev: Det er nå engang sånn at når folk har prøvd alle midler for å få til samvær og underskrift av skilsmissepapirer uten å komme noen vei, så kan man gjøre ting i affekt og frustrasjon. Skilsmissen kom jo ikke i orden før rett før han skulle til alters igjen, da Se og Hør gikk ut og skreiv at JAR fortsatt var gift. At det går Ann å planlegge bryllup med prest , lokaler og gjester Uten å vite man er skilt fra før?😳 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 14. november 2017 #96 Del Skrevet 14. november 2017 Skillsmissepapirer må være i orden når du søker om ny vielse. Fy flate. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. november 2017 #97 Del Skrevet 14. november 2017 1 minutt siden, pelikanen skrev: Skillsmissepapirer må være i orden når du søker om ny vielse. Fy flate. ... Når ene parten nekter å signere så blir man skilt ved dom. Så de fikk jo rett i at via advokat så skulle papirene være i orden innen han og LAR gifta seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. november 2017 #98 Del Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, bonsaijenta skrev: Ifølge Maria, så var det hun som ønsket å skille seg fra han. Mens JAR var den som stresset med å gifte seg med kone nummer 3🤔 Hvorfor ble de da ikke skilt før bare uker før han skulle gifte seg med Louise?? Det Maria sier her i følge deg stemmer jo ikke med virkeligheten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 14. november 2017 #99 Del Skrevet 14. november 2017 24 minutter siden, Viking-girl skrev: Hvorfor ble de da ikke skilt før bare uker før han skulle gifte seg med Louise?? Det Maria sier her i følge deg stemmer jo ikke med virkeligheten. Kanskje HAN var treg med papirene? Kanskje de trodde det «ordna seg selv» etter viss mange år som separert? Flere som går I den fella. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 15. november 2017 #100 Del Skrevet 15. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå