AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #81 Skrevet 11. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det syntes på diskusjonene du starter. Jeg og dama mi har det bra, og jeg kunne aldri holdt på sånn. Anonymkode: 6e7c8...276 Hva mener du med det der? Anonymkode: 661a9...06f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #82 Skrevet 11. september 2017 35 minutter siden, Hadley skrev: Hva med å prøve menn? Menn er kjekke, digge og liker sex. 16 minutter siden, Hottrio skrev: Hvis du har gitt opp damer, ts, da får du heller finne deg en mann da. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Er dere glade nå, når dere får litt latter. Anonymkode: 661a9...06f
Hadley Skrevet 11. september 2017 #83 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Er dere glade nå, når dere får litt latter. Anonymkode: 661a9...06f Nei. Seksuell legning er fleksibel. Hvis du ikke får damer, kan du like menn. Spør menn i fengsel for livsstid. Men det er ikke saken her. Joda, klart du kan kjøpe damer fra Asia og Øst Europa, men tror du virkelig at de liker deg? De vil neppe gjøre deg lykkelig... 6
Hottrio Skrevet 11. september 2017 #84 Skrevet 11. september 2017 Det er ikke mange som sier nei takk til en skikkelig lekker hunkemann ts 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #85 Skrevet 11. september 2017 25 minutter siden, Hottrio skrev: Det er ikke mange som sier nei takk til en skikkelig lekker hunkemann ts Jeg er ikke ts, men jeg er gjerne med! Anonymkode: 8a931...eb4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #86 Skrevet 12. september 2017 Ok. Ja legg det på kvinner at du ikke har gode nok egenskaper for å få oppmerksomhet og bli sett på som en potensiell partner. Er det kvinner sin feil at du brente pizzaen i ovnen din også? Anonymkode: 6971b...857 4
SunnivaOslo Skrevet 12. september 2017 #87 Skrevet 12. september 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har gitt opp å få en rikmann, med fet lommebok, sixpack og biceps, stort hus og fete biler, mener du? Anonymkode: 8a931...eb4 Mener du at det som står igjen er trygdede med sugerøret dypt planta i statskassa med måne og ølvom,kjellerrom hos mor og sykkel fra 1993? Kjenner flere som har gitt opp menn og som ser utenlands til Sør Europa (og noen idioter som ser videre sørover..) De er lei av de høye kravene menn kommer med og hvordan de hele tiden blir fortalt at de er lite verdt/bare fitte og at menn i dette landet er veike,late og bedagelige. Selv vil jeg jo helst ha norsk mann og kommer ikke finne meg en spanjol bare for å ha noen. Da forblir jeg heller singel og velger å adoptere et barn (hvis behovet skulle melde seg). Men det er fanden ikke lett med dere norske menn altså. Endret 12. september 2017 av SunnivaOslo Feil ord 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #88 Skrevet 12. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 Hvorfor henger du på et kvinneforum da? Tydeligvis er du ikke ferdig med kvinner og bruker de ikke kun til sex. Du skriker etter oppmerksomhet fra nettopp kvinner. Det er derfor du er her. Du har det ikke bra og du prøver å hevne deg på kvinner ved å objektivisere oss til å kunn å være verdt ett hull. Dessverre mislykker du totalt da vi alle har menn i livet vårt, familie, venner, kjæreste, ukjente som alltid vil behandle oss pent, så dine misslykka stikk på internett vil ikke endre hverdagen til noen av oss. Anonymkode: 72749...8ad 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #89 Skrevet 12. september 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: Det var da voldsomt med menn med psykiske problemer i en og samme tråd? Eller er det en bruker som utgir seg for å være flere kanskje? Anonymkode: a708c...cad Psykiske problemer fordi man har en pragmatisk tilnærming til kvinner? Kvinnfolk er så artige:"alt jeg ikke er enig i er sykt" Kan godt utdype hvorfor jeg mener damer er gæærne. Anonymkode: d6a35...d02
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. september 2017 #91 Skrevet 12. september 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex og emotional support. Det trenger alle menn Anonymkode: 48411...826 hvorfor svarer du på vegne av TS? Det virker som dere har helt forskjellige meninger. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #92 Skrevet 12. september 2017 34 minutes ago, AnonymBruker said: Psykiske problemer fordi man har en pragmatisk tilnærming til kvinner? Kvinnfolk er så artige:"alt jeg ikke er enig i er sykt" Kan godt utdype hvorfor jeg mener damer er gæærne. Anonymkode: d6a35...d02 Ja gjør det. Vi venter i spenning. Anonymkode: 7f5e7...637 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. september 2017 #93 Skrevet 12. september 2017 Det er 2-3 menn som ødelegger tråden din ved å gi seg ut for å være deg, TS. Prøv å leve uten dame? Ikke prøv så voldsomt å få deg en dame, så kanskje det kommer ei etterhvert. 2
Gjest Ari Loys Skrevet 12. september 2017 #94 Skrevet 12. september 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. Jeg må bare si at jeg gir opp. Jeg skal innrømme at jeg er blitt ganske bitter på damer etter dette. Er det noen andre som har det slik? Har tenkt på å hente noen fra et fattig land, helst Ukraina eller noe. Håper det går. Anonymkode: 661a9...06f 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg respekterer kvinner som individ. Likevel så er jeg avhengig av å ha ei dame. Anonymkode: 661a9...06f 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ellers skal jeg leve et fullkomment liv? Anonymkode: 661a9...06f Som mange andre menn med lite erfaring har du et over-romantisert bilde av hva det innebærer å ha en kjæreste, som om det skulle fikse alle dine problemer og gi deg en mening med livet. Å være i et fast forhold med en kvinne/jente er tidkrevende, dyrt og slitsomt. Ja, du vil stort sett ha tilgang på sex, men det er ingen garantier der heller. Og det kommer med en pris: Det vil unektelig dra med seg mye drama inn i ditt liv som du ellers ikke ville hatt, og de vil ha en formening om alt du tenker, føler og foretar deg, også når det overhodet ikke angår dem. Kvinner er bekymrede og negative av natur (eller omsorgsfulle om du vil), og som kjæreste vil du bli fokuset for alle deres bekymringer. Å leve i nuet og ta ting som de kommer kan du bare glemme, for kvinner lever etter Murphys Lov. Og de vil forvente at du gjør det samme. Du vil måtte forholde deg til deres bekymringer 24 timer i døgnet, og du vil måtte forhandle om alle de frihetene du i dag tar for gitt. Altså må du - uansett om du er singel eller i et forhold - lære deg å la hva kvinner tenker, mener og ønsker prelle av på deg, og la det ha en minimal innflytelse på din generelle sinnsstemning i det daglige. Kun på den måten kan du være i et forhold med en kvinne uten å ende opp som en gretten gubbe store deler av tiden. På samme måte som at du nå kanskje må tåle å forholde deg til følelsen av at kvinner ikke vil ha deg, må du i et forhold lære deg å forholde deg til at kjæresten er misfornøyd med deg, dine prioriteringer og dine valg. En kjæreste er med andre ord ikke en løsning på dine problemer, tvert imot ville det sannsynligvis bare forsterket din nåværende sinnsstemning. Endret 12. september 2017 av Ari Loys
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #95 Skrevet 12. september 2017 Jeg har tydeligvis en ubalanse i det kvinnelige hormonsystemet mitt Har alltid holdt meg nøytral i forhold til drama, orker ikke blåse opp små ting til store ting, prate i det uendelige om ingenting eller helomvende huset hver uke for å rydde/fikse/fornye. Jeg kan prate, kan tulle og kan rydde, men er ikke interessert i moter, tyyypiske jenteserier, bli behandla som ei prinsesse eller prate om alt og ingenting 24/7. Jeg trives sånn som jeg er, men noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde litt mer av den "kvinnelige galskapen" i meg Anonymkode: bdf64...a23 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #96 Skrevet 12. september 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjarmerende. Og når alle du kjenner er etablerte og har familie, kan du som en eldre mann prøve å dra på byen og få deg napp hos de yngre damene mens de rynker på nesa av vemmelse. Haha Anonymkode: e93fb...b15 Rynker på nesen i vemmelse? Det er jo veldig kjent at kvinner dater mye eldre menn. Alle mine venner over 33 har kjærester 10 år yngre. Ser ikke problemet Anonymkode: 48411...826
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #97 Skrevet 12. september 2017 15 timer siden, canacas skrev: Jeg ser bare selvmotsigelser fra dere alle. Kvinner er dritt og møkk, men dere må ha ei likevel? Flytt hjem til mamma, og kjøp en fleshlight. Kvinner er ikke dritt og møkk. Jeg sier bare at jeg ikke orker unge moderne kvinners drama og styr. Jeg får veldig lite ut av det iforhold til å ha sex med flere og slippe å involvere meg noe mer og heller tenke på meg selv. En dag så treffer jo jeg den rette. Men det håper jeg virkelig er lenge til. Jeg nyter akkurat nå Anonymkode: 48411...826
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #98 Skrevet 12. september 2017 2 timer siden, schwifty skrev: Hahaha omg den var bra😂😂 Anonymkode: 48411...826
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #99 Skrevet 12. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja gjør det. Vi venter i spenning. Anonymkode: 7f5e7...637 Er allmenn kjent at kvinner har mye større og oftere svigninger i humøret og psyken. Skjønner ikke hvorfor du ikke bare innrømmer det. Det er jo fakta da det er store biologiske forskjeller mellom mann og kvinne. Her er et eksempel. Og ja menn kan selvfølgelig også være gal. Men mye sjeldnere enn den graden kvinner golder på med. Dette er vanlig for kvinner i lengre personelige forhold Anonymkode: 48411...826
Gjest Minesveiper Skrevet 12. september 2017 #100 Skrevet 12. september 2017 (endret) Jeg tror det er vanskeligere for menn i dag spesielt i det moderne samfunn hvor den økonomiske forskjellen blant folk er mindre. Man kan liksom ikke bare ordne seg en god jobb, hus, bil osv og forvente at damene vil komme automatisk. Nå må man faktisk være attraktiv uten at man kan spille på den økonomiske biten. Det er ikke akkurat slik at damer kaster seg over meg fordi jeg går på en en god skole. Faktisk valgte en dame jeg hadde en flørt med en utenlandsk mann uten noe utdanning fremfor meg til tross for at jeg har 7+ år med utdanning fra universitet og høyskole. Kvinner generelt i det moderne samfunn velger de mennene de får den beste relasjonen til. I Usa er det nok litt annerledes fordi det er større forskjeller blant folk. De lavtlønnede vil få betydelig bedre livskvalitet ved å finne seg en partner som er bedre økonomisk stilt. Jeg tror at som man som mann bare må omfavne initiativ byrden. Det å opparbeide seg selvtillit, sjarm, humor osv er mulig, men er selvfølgelig vanskeligere hvis man er klønete sosialt. Enten tilpasser man seg dagens situasjon ellers taper man konkurransen. Jeg ser også flere menn som er bittre, og det store problemet er intiativ byrden. De mestrer ikke det å ta initiativ til og møte nye kvinner, og derfor treffer de heller ingen potensielle kjærester. Nettdating og datingapper er ikke brukelig med mindre man er kjekk og fotogen. Jeg er ikke bitter ts, og synes heller ikke nevneverdig synd på meg selv fordi jeg er singel pga at jeg er kresen. Jeg har ikke akkuart manglet tilbud, men jeg vil være sammen med en dame som jeg synes er attraktiv, som har en plan for fremtiden sin og som er kjekk å være med. Jeg synes det er ganske vanskelig å treffe en dame som har alt på plass og som samtidig er singel. Enten er damen pen i mine øyne, men er en skikkelig rotekopp/hyper og har ikke noe plan for livet sitt, eller så har damen ting på stell, men jeg er bare ikke fysisk tiltrukket av henne. Når jeg først treffer damer som har alt jeg ser etter er de som regel i et forhold allerede. Det er klart at det er noe ensomt å være singel, men jeg oppsøker aktivteter hvor jeg kan møte og komme i kontakt med damer. Dette er mitt tips til menn her inne. Jeg liker ikke byn som sjekkearena og liker mye bedre å treffe damer i settinger hvor de er edru. Jeg er i utgangspunktet introvert og resevert, men jeg er overraskende populær når jeg først bare er sosial og møter folk Endret 16. september 2017 av Minesveiper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå