heipådegsann Skrevet 11. september 2017 #41 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 Ikke rart alle kvinnene du møter har vært klin kokkos. Hadde blitt det selv hvis jeg skulle omgås folk med slike holdninger. 5
Gjest Ingenting2 Skrevet 11. september 2017 #42 Skrevet 11. september 2017 Jeg syns det er snodig, gjentatte ganger har jeg leste (sinte) innlegg fra menn her på forumet, at det norske samfunnet svikter gutter og menn og dytter puter under armene på jenter. Det skrives at dette er et samfunnsproblem, og at noen må ta tak i det. Den siste tiden har jeg dog lest så mange sutrete og sippete innlegg fra menn i alle aldre som tilsynelatende ELSKER å ikle seg offerrrollen. Altså, ta dere sammen! Ingen skylder noen noe som helst, vil man noe i livet er man nødt til å gjøre en innsats selv. Det gjelder ALLE! Livet er hardt, alle har sitt! Å sette seg ned og sutre og skylde på alle andre hjelper ingen, spesielt ikke en selv! Be a frickin MAN!
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #43 Skrevet 11. september 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. Jeg må bare si at jeg gir opp. Jeg skal innrømme at jeg er blitt ganske bitter på damer etter dette. Er det noen andre som har det slik? Har tenkt på å hente noen fra et fattig land, helst Ukraina eller noe. Håper det går. Anonymkode: 661a9...06f Huff. Synd du føler det slik. Lykke til i å finne en passende partner😊 Endret 11. september 2017 av Peaches
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #44 Skrevet 11. september 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Sjarmerende. Og når alle du kjenner er etablerte og har familie, kan du som en eldre mann prøve å dra på byen og få deg napp hos de yngre damene mens de rynker på nesa av vemmelse. Haha Anonymkode: e93fb...b15 Hvorfor det? Det finnes eldre kvinner også som er single og fremdeles attraktive som kun vil ha sex og nyte singellivet etter barna har flyttet ut. Anonymkode: ff907...f5d
WubWub Skrevet 11. september 2017 #45 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, Steffieboy skrev: Det var da en voldsom forenkling av problemet. Kanskje ikke så rart da jeg aldri har hatt det problemet.
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #46 Skrevet 11. september 2017 (endret) 5 minutter siden, canacas skrev: Jeg syns det er snodig, gjentatte ganger har jeg leste (sinte) innlegg fra menn her på forumet, at det norske samfunnet svikter gutter og menn og dytter puter under armene på jenter. Det skrives at dette er et samfunnsproblem, og at noen må ta tak i det. Den siste tiden har jeg dog lest så mange sutrete og sippete innlegg fra menn i alle aldre som tilsynelatende ELSKER å ikle seg offerrrollen. Altså, ta dere sammen! Ingen skylder noen noe som helst, vil man noe i livet er man nødt til å gjøre en innsats selv. Det gjelder ALLE! Livet er hardt, alle har sitt! Å sette seg ned og sutre og skylde på alle andre hjelper ingen, spesielt ikke en selv! Be a frickin MAN! Det er ikke alltid så lett for folk ( menn som kvinne) å finne noen, kanskje man ikke vet hvor å lete, eller hva man ser etter... skjønner at menn kan synes kvinner er vanskelig å forstå, forstår ikke alltid kvinner sjøl😂😂 frustrerte blir vi alle til tider😊 Endret 11. september 2017 av Peaches
Ronaldo85 Skrevet 11. september 2017 #47 Skrevet 11. september 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: Kanskje ikke så rart da jeg aldri har hatt det problemet. Da må du presisere at du snakker for deg selv da, for dette er jo ytterst individuelt..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #48 Skrevet 11. september 2017 Jeg personlig må si; JEG HAR GITT OPP MENN!!! :/ Anonymkode: 70165...fc4 3
MaxxMekker Skrevet 11. september 2017 #49 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. Jeg må bare si at jeg gir opp. Jeg skal innrømme at jeg er blitt ganske bitter på damer etter dette. Er det noen andre som har det slik? Har tenkt på å hente noen fra et fattig land, helst Ukraina eller noe. Håper det går. Anonymkode: 661a9...06f Tipset mitt er å ikke gjøre trofé av mus. Ikke vær så tydelig på at du går all in. Jeg pleier å signalisere at jeg gjerne feier over vedkommende, men prøver samtidig å være tydelig på at jeg ikke går gjennom ild og vann. Avvis meg gjerne, jeg leter bare videre 😀
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #50 Skrevet 11. september 2017 28 minutter siden, WubWub skrev: Jeg har aldri helt sett problemet med å skaffe seg ei kjæreste eller sex. Er bare å skru på sjarmen det så ordner det seg av seg selv. Det er ihvertfall min erfaring 😂 så positiv 😁
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #51 Skrevet 11. september 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig må si; JEG HAR GITT OPP MENN!!! :/ Anonymkode: 70165...fc4 Kommunikasjon er nøkkelen. Vær tydelig! Og prøv å sette deg inn i den andres sted... hva vil det jeg sier eller gjør nå føre til, hvilke konsekvenser får det. Fortelle hva en føler når den andre sier eller gjør slik. Hvordan kan jeg gjøre min partner glad i dag. Hvis en mann og en kvinne tenker slik i et forhold, kan en lykkes! Prøv😁 Endret 11. september 2017 av Peaches
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #52 Skrevet 11. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig må si; JEG HAR GITT OPP MENN!!! :/ Anonymkode: 70165...fc4 Du har gitt opp å få en rikmann, med fet lommebok, sixpack og biceps, stort hus og fete biler, mener du? Anonymkode: 8a931...eb4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #53 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Peaches skrev: Kommunikasjon er nøkkelen. Vær tydelig! Og prøv å sette deg inn i den andres sted... hva vil det jeg sier eller gjør nå føre til, hvilke konsekvenser får det. Fortelle hva en føler når den andre sier gjør slik. Hvordan kan jeg gjøre min partner glad i dag. Hvis en mann og en kvinne tenker slik i et forhold, kan en lykkes! Prøv😁 Takk for råd. men han jeg liker, vil plutselig ikke snakke med meg :/ Har tenkt på at jeg kanskje må være mer frempå for å si hva jeg ønsker, at jeg har vært litt diffus, men jeg er litt beskjeden og tilbakeholden, og er redd for å drite meg ut. Anonymkode: 70165...fc4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #54 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, Peaches skrev: Kommunikasjon er nøkkelen. Vær tydelig! Og prøv å sette deg inn i den andres sted... hva vil det jeg sier eller gjør nå føre til, hvilke konsekvenser får det. Fortelle hva en føler når den andre sier gjør slik. Hvordan kan jeg gjøre min partner glad i dag. Hvis en mann og en kvinne tenker slik i et forhold, kan en lykkes! Prøv😁 Er redd han blir sur hvis jeg sier noe..... Anonymkode: 70165...fc4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #55 Skrevet 11. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Du har gitt opp å få en rikmann, med fet lommebok, sixpack og biceps, stort hus og fete biler, mener du? Anonymkode: 8a931...eb4 Anonymkode: 7f5e7...637 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #56 Skrevet 11. september 2017 Bitter på damer? Skylder noen damer deg noe som helst? Ikke det, nei. Vær bitter på deg selv for den du er, eller bare drit i hele bittergreia, for det er like turnoff som desperasjon. Anonymkode: 16dcb...a1f 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #57 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har gitt opp å få en rikmann, med fet lommebok, sixpack og biceps, stort hus og fete biler, mener du? Anonymkode: 8a931...eb4 Fordi det er kun dette som gjelder når en har lyst til å finne seg en mann å leve med. Selvfølgelig... Anonymkode: a25c3...c0c 5
OPIgirl Skrevet 11. september 2017 #58 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 Har du tenkt på at det er dere menn som gjør oss gale? Dere er faen meg ubrukelige hele jævla jengen. 5
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #59 Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er redd han blir sur hvis jeg sier noe..... Anonymkode: 70165...fc4 Hvis du sier : når du gjør sånn føler jeg sånn, uten å anklage han for noe har det større effekt enn å kjefte. Hvis du er redd for at han blir sur, prøv å si at du er redd for det direkte til han og at du ikke sier det for å gjøre han sur, men fordi du vil at han skal forstå og at du vil dere skal lykkes sammen. Håper det ordner seg for deg...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #60 Skrevet 11. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bitter på damer? Skylder noen damer deg noe som helst? Ikke det, nei. Vær bitter på deg selv for den du er, eller bare drit i hele bittergreia, for det er like turnoff som desperasjon. Anonymkode: 16dcb...a1f Du blir naturlig bitter på det motsatte kjønn når de ikke aksepterer deg. Du kan prøve å unngå det så mye du vil, men på sikt blir du det. Anonymkode: 661a9...06f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå