Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #61 Skrevet 11. september 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for råd. men han jeg liker, vil plutselig ikke snakke med meg :/ Har tenkt på at jeg kanskje må være mer frempå for å si hva jeg ønsker, at jeg har vært litt diffus, men jeg er litt beskjeden og tilbakeholden, og er redd for å drite meg ut. Anonymkode: 70165...fc4 Bare hyggelig. Skjønner situasjonen din. Fort å bli usikker. Usikkerhet gir ofte utydelig signal, og da trekker en seg ofte unna. Er nok ikke deg det er noe gale med. Jobb med å bli mer selvsikker og prøv å le litt av deg sjøl når du driter deg ut....det er ikke farlig, men føles sånn ut...lykke til!
Gjest Alexis Skrevet 11. september 2017 #62 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Anonymkode: 48411...826 Er vel ikke bare kvinner som er "billige" i 2017...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #63 Skrevet 11. september 2017 Dere bitre gnålpunger, som ikke evner å se kvinner som annet enn hormonelle, kravstore bitches gone locos - ja, rett og slett som forferdelige mennesker. Hvorfor er det nødvendig i gnage Om og om igjen over hvor grusomme vi kvinnedyr er? Dere har jo allerede "sannheten" i deres hule hånd. Tror dere virkelig at vi kommer til å kjøpe deres tullete argumenter og åndssvake forståelse bare det gjentas ofte nok? At vi liksom skal skjønne at vi er skikkelig, skikkelig fæle mot dere stakkars menn, og med det gir oss over til alle deres ønsker og lyster? Fordi vi plutselig skjønner at vi er halvmennesker som ikke er verdt egne ønsker, drømmer og forventninger? Eller maler dere på med dette utrettelige maset fordi dere har en baktanke? Vil dere kanskje "åpne øynene" til andre menn, slik at de begynner å se seg om i andre markeder? Er dere egentlig ute etter kuk? Tror det, ja. Anonymkode: 77302...e6f 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #64 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir naturlig bitter på det motsatte kjønn når de ikke aksepterer deg. Du kan prøve å unngå det så mye du vil, men på sikt blir du det. Anonymkode: 661a9...06f Du bør heller bare akseptere faktum. Enten importere deg kone fra et mindre heldig stilt land og velge å glemme det faktum at hun er med deg kun fordi du kan tilby økonomisk trygghet og en fremtid. Slik du er nå vil bety at hun skiller seg så snart hun har oppholdstillatelse. Eller du kan jobbe med deg selv, legge av deg den bitre og selvmedlidende rollen og vokse som menneske. Ikke for å dra damer, men for å ha det bedre med deg selv. Og gjett hva? Damer liker menn som utstråler selvtillit og som ikke er bitre og selvmedlidende. Anonymkode: 16dcb...a1f 3
sol87 Skrevet 11. september 2017 #65 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også gitt opp. Men på en litt annerledes måte. Jeg er drittlei kvinners irrasjonelle oppførsel og ustabile humør. Alle kvinner er klin kokos men bare i ulik grad. Så forhold med kvinner gidder jeg ikke lengre. Drama 24/7 , aldri fornøyd, maser og fram og tilbake med ting jeg virkelig driter i. Sex med venniner og one nights stands er livet mitt nå og jeg elsker det. Kvinner i 2017 er billige. Så er lett å få seg sex. Hvorfor vøre i forhold når du kan få det eneste du vil ha i en kvinne samtidig unngå alt dritet hennes som medfører i personelige forhold. Jeg kommer nok til å holde på slik lenge. Pump and dump har store fordeler for mannen om du klarer en slik livstill Anonymkode: 48411...826 Ja, det er jo en vinn-vinn-situasjon dette. Da slipper kvinnene å forholde seg til de elendige holdningene dine også. Når man ikke liker kvinner, sier det seg selv at man ikke kan være i et forhold med dem. Jeg hadde nok heller ikke orket å være sammen med en mann om jeg hatet menn. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #66 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør heller bare akseptere faktum. Enten importere deg kone fra et mindre heldig stilt land og velge å glemme det faktum at hun er med deg kun fordi du kan tilby økonomisk trygghet og en fremtid. Slik du er nå vil bety at hun skiller seg så snart hun har oppholdstillatelse. Eller du kan jobbe med deg selv, legge av deg den bitre og selvmedlidende rollen og vokse som menneske. Ikke for å dra damer, men for å ha det bedre med deg selv. Og gjett hva? Damer liker menn som utstråler selvtillit og som ikke er bitre og selvmedlidende. Anonymkode: 16dcb...a1f Jeg tviler på at hun forlater meg med det første. Jeg er faktisk en moralsk og god mann, som faktisk behandler andre godt. Jeg er sikker på at jeg skal greie å holde på en eventuell hentebrud. Anonymkode: 661a9...06f
WubWub Skrevet 11. september 2017 #67 Skrevet 11. september 2017 29 minutter siden, Peaches skrev: 😂 så positiv 😁 Ja! Man kommer langt med en solid porsjon positivitet, et sjarmerende glimt i blikket og genuin interesse Holdning og innstilling i forhold til verden og andre mennesker har mye å si på hvordan motparten oppfatter en. Om man er pessimistisk (det skjer meg aldri noe fint!) , har dårlig selvbilde (ingen vil bli sammen med meg! jeg er ubrukelig!), negativ og bitter (kvinner er altfor kravstore og det er deres feil at livet mitt er vondt!) så lyser det igjennom til tross for at man ikke formidler disse tankene verbalt. Slike mennesker trekker man seg unna så man skyter seg selv i foten ved å ha en negativ innstilling. Folk liker mennesker de føler seg vel rundt, som får en til og smile og le 4
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #68 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Ja! Man kommer langt med en solid porsjon positivitet, et sjarmerende glimt i blikket og genuin interesse Holdning og innstilling i forhold til verden og andre mennesker har mye å si på hvordan motparten oppfatter en. Om man er pessimistisk (det skjer meg aldri noe fint!) , har dårlig selvbilde (ingen vil bli sammen med meg! jeg er ubrukelig!), negativ og bitter (kvinner er altfor kravstore og det er deres feil at livet mitt er vondt!) så lyser det igjennom til tross for at man ikke formidler disse tankene verbalt. Slike mennesker trekker man seg unna så man skyter seg selv i foten ved å ha en negativ innstilling. Folk liker mennesker de føler seg vel rundt, som får en til og smile og le Sant så sant😊
WubWub Skrevet 11. september 2017 #69 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, Peaches skrev: Sant så sant😊 Great minds think alike
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #70 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Great minds think alike Positivity is the key to success😄 👍
Hadley Skrevet 11. september 2017 #71 Skrevet 11. september 2017 Hva med å prøve menn? Menn er kjekke, digge og liker sex. 1
WubWub Skrevet 11. september 2017 #72 Skrevet 11. september 2017 27 minutter siden, OPIgirl skrev: Har du tenkt på at det er dere menn som gjør oss gale? Dere er faen meg ubrukelige hele jævla jengen. Det er da mange kvinner som lever i kjærlige forhold med en veldig brukelig og god mann som overøser de med kjærlighet og lykke Du har kanskje vært uheldig med de du har truffet? Ellers så er det nok helt riktig at kjærlighet kan gjøre en "gal", men det er uavhengig av kjønn 2
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #73 Skrevet 11. september 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: Det er da mange kvinner som lever i kjærlige forhold med en veldig brukelig og god mann som overøser de med kjærlighet og lykke Du har kanskje vært uheldig med de du har truffet? Ellers så er det nok helt riktig at kjærlighet kan gjøre en "gal", men det er uavhengig av kjønn Smart du wub wub😊
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #74 Skrevet 11. september 2017 5 minutter siden, Peaches skrev: Smart du wub wub😊 Utvilsomt smart, så smart at han tvinner dere damer rundt lillefingeren Anonymkode: 8a931...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #75 Skrevet 11. september 2017 Kan ikke dere sirkelonanere hverandre et annet sted... Anonymkode: 661a9...06f 1
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #76 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utvilsomt smart, så smart at han tvinner dere damer rundt lillefingeren Anonymkode: 8a931...eb4 Ja akkurat....smart😉😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #77 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. Jeg må bare si at jeg gir opp. Jeg skal innrømme at jeg er blitt ganske bitter på damer etter dette. Er det noen andre som har det slik? Har tenkt på å hente noen fra et fattig land, helst Ukraina eller noe. Håper det går. Anonymkode: 661a9...06f Det syntes på diskusjonene du starter. Jeg og dama mi har det bra, og jeg kunne aldri holdt på sånn. Anonymkode: 6e7c8...276 1
Gjest Peaches Skrevet 11. september 2017 #78 Skrevet 11. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke dere sirkelonanere hverandre et annet sted... Anonymkode: 661a9...06f Ke?
Hottrio Skrevet 11. september 2017 #79 Skrevet 11. september 2017 Hvis du har gitt opp damer, ts, da får du heller finne deg en mann da. 3
Hottrio Skrevet 11. september 2017 #80 Skrevet 11. september 2017 26 minutter siden, Hadley skrev: Hva med å prøve menn? Menn er kjekke, digge og liker sex. Sikkert det han er nysgjerrig på ....... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå