Gå til innhold

Jeg gir opp kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan noen komme med teorier og hjelpe meg å forstå? Det er omtrent like mange menn som kvinner her i landet, men allikevel så er det så mange menn som faller utenfor partner- og kjøttmarkedet. Hvordan går det opp? Er det mange flere lebiske i Norge? Er det flere aseksuelle kvinner enn menn. Ønsker kvinner i større grad enn menn å leve alene? Er det slik at på både partner- og kjøttmarkedet blir "alfaer" resirkulert.

Personlig tror jeg at det sitter vel så mange kvinner alene hjemme og er frustrerte over at ingen vil ha dem, det er bare at de klager ikke like mye og like høyt om at ingen vil ha dem. Det er kanskje mer tabu for en kvinne å si at ingen vil ha henne siden all byrden med sjekking og initiativ ligger på mannen. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk, asylsøkere som ikke kan et ord norsk, får seg norske jenter lett som en plett. Mens du som kan språket og kjenner kodene sliter. Hvordan føles egentlig det? Å bli utkonkurrert av asylsøkere?

Anonymkode: d9581...5a1

Skrevet
1 minutt siden, Lee Jones skrev:

Kan noen komme med teorier og hjelpe meg å forstå? Det er omtrent like mange menn som kvinner her i landet, men allikevel så er det så mange menn som faller utenfor partner- og kjøttmarkedet. Hvordan går det opp? Er det mange flere lebiske i Norge? Er det flere aseksuelle kvinner enn menn. Ønsker kvinner i større grad enn menn å leve alene? Er det slik at på både partner- og kjøttmarkedet blir "alfaer" resirkulert.

Personlig tror jeg at det sitter vel så mange kvinner alene hjemme og er frustrerte over at ingen vil ha dem, det er bare at de klager ikke like mye og like høyt om at ingen vil ha dem. Det er kanskje mer tabu for en kvinne å si at ingen vil ha henne siden all byrden med sjekking og initiativ ligger på mannen. 

Fordelingen er jevn fordi kvinner lever lengre enn menn. I aldersgruppen 60+ er det en overvekt kvinner som jevner ut kjønnsforskjellene i yngre aldersklasser. I alderen 0-60 år er det en kraftig overvekt av gutter /menn. Innvandringen er i tillegg i stor grad unge menn som gjør kjønnsforskjellen i aldersgruppen 18-35 enda skjevere.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk, asylsøkere som ikke kan et ord norsk, får seg norske jenter lett som en plett. Mens du som kan språket og kjenner kodene sliter. Hvordan føles egentlig det? Å bli utkonkurrert av asylsøkere?

Bryr meg egentlig ikke. Damer går mye etter utseende i dag, og kabskje noe migranter er heldige med utseende.

Anonymkode: 661a9...06f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordelingen er jevn fordi kvinner lever lengre enn menn. I aldersgruppen 60+ er det en overvekt kvinner som jevner ut kjønnsforskjellene i yngre aldersklasser. I alderen 0-60 år er det en kraftig overvekt av gutter /menn. Innvandringen er i tillegg i stor grad unge menn som gjør kjønnsforskjellen i aldersgruppen 18-35 enda skjevere.

Det er ikke en stor forskjell på antall menn og kvinner i de yngre aldersgruppene og det er flere menn som har autisme, asbergers og ulike problemer som gjør at de haner utenfor markedet. Med deres akseptakse.

• Liker 3
Skrevet

Leveregler

Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer.

-Grønlandsk ordtak-

Anonymkode: f7703...91b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Leveregler

Når du har gått akkurat så langt at du ikke orker å gå et skritt til, da har du gått akkurat halvveis av hva du klarer.

-Grønlandsk ordtak-

Anonymkode: f7703...91b

Lurer på hvor mange mennesker som har omkommet av utmattelse fordi de trodde de kunne gå dobbelt så langt, mens de i realiteten var døden nær. 

Farlig ordtak

Skrevet

Nei har sjeldent vært singel over lengre tid. Er nok en rolig type som ikke stresser

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Fant dette avsnittet i en artikkel 

Sjekkeråd til menn: Bli gammel!

I Norge blir det født 5–6 prosent flere gutter enn jenter, så blant unge har det alltid vært mannsoverskudd. Sannsynligheten for å dø er imidlertid større for menn enn for kvinner på alle alderstrinn, og etter hvert som tiden går og flere menn enn kvinner dør, kommer damene i flertall. I Norge skjer det nå ved 65 år.

Så om du er mann, singel og depper over at det stadig blir flere menn i Norge, kan du i alle fall søke trøst i at konkurransen er mindre desto eldre du blir. Blant Norges 80-åringer er det for eksempel 1311 kvinner pr. 1000 menn. For 90-åringer har dette økt til 2238.

– Dersom dødeligheten var lik for begge kjønn i alle aldre, ville omtrent 48,5 prosent av befolkningen være kvinner. Tidligere var forskjellene i dødelighet mellom kvinner og menn betydelig, men denne har skrumpet inn gjennom 1900-tallet. Dette skyldes særlig at spedbarnsdødeligheten har falt, sier Brunborg.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner lever i snitt 3,6 år lengre enn menn. Så akkurat den teorien kan du bare legge vekk. 

Anonymkode: f7876...e90

• Liker 1
Skrevet
29 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er nok dessverre (for deg) sånn at når man tror en så stor andel av jordas befolkning er "klin kokos" så er det en selv som er problemet. Har du tenkt på å få profesjonell hjelp? 

Anonymkode: a708c...cad

Klin kokos spørs på øyet som ser. Jeg er forøvrig enig i hans uttalelser. Damer er gærne

23 minutes ago, AnonymBruker said:

Sjarmerende. Og når alle du kjenner er etablerte og har familie, kan du som en eldre mann prøve å dra på byen og få deg napp hos de yngre damene mens de rynker på nesa av vemmelse. Haha 

Anonymkode: e93fb...b15

Det finnes da damer som er like gamle som han er, og som han kan prøve å få napp hos? Det er jo en en vedtatt sannhet at damer blir superdesperate når de er 30/35+. Ser virkelig ikke problemet

23 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei det har jeg ikke. Det er veldig allmen kjent at kvinner har et overflod av østrogen som gjør dere irrasjonell, dramatisk , hysterisk, overfølsom og slitsom. Dette orker ikke mange menn når de kan få seg sex uten å begi seg inn på alle de tingene. Disse egenskapene har alle kvinner ..spesielt når det nærmer seg mensen. Men der er i varierende grad fra kvinne til kvinne hvor sterkt det er og jeg gidder ikke mer. Får jo det eneste jeg trenger av kvinner når jeg vil ha det så hva er problemet.

Spyttet nettopp ut noen fakta her. Vil gjerne se deg motargumentere kvinners oppførsrl med tanke på overføod av hormoner

Anonymkode: 48411...826

Preach.

Mye lettere å bare pule de og så overlate de til venner for prat og emosjonell støtte. Heldigvis vet man hva man skal si for å få de i sengs. Det funker bra da.

Anonymkode: d6a35...d02

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å få en partner, flørt, one night stand har vært noe jeg har prøvd på en stund. Alt fra tinder, andre dating sider, byen og ellers flørting har ikke funket. 

Kanskje det er noe i måten du oppfører deg rundt damene som er problemet? 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det har jeg ikke. Det er veldig allmen kjent at kvinner har et overflod av østrogen som gjør dere irrasjonell, dramatisk , hysterisk, overfølsom og slitsom. Dette orker ikke mange menn når de kan få seg sex uten å begi seg inn på alle de tingene. Disse egenskapene har alle kvinner ..spesielt når det nærmer seg mensen. Men der er i varierende grad fra kvinne til kvinne hvor sterkt det er og jeg gidder ikke mer. Får jo det eneste jeg trenger av kvinner når jeg vil ha det så hva er problemet.

Spyttet nettopp ut noen fakta her. Vil gjerne se deg motargumentere kvinners oppførsrl med tanke på overføod av hormoner

Anonymkode: 48411...826

Du må dokumentere påstanden din at alle kvinner er som du hevder på grunn av østrogen. 

Det stemmer rett og slett ikke at kvinner er som du hevder, så det eneste du har spyttet opp er din egen galle som kommer av psykiske problemer. Derfor må du få deg profesjonell hjelp. Det er en person som er irrasjonell og hysterisk i denne tråden, og hvis du ikke skjønner det selv at det er deg så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. 

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klin kokos spørs på øyet som ser. Jeg er forøvrig enig i hans uttalelser. Damer er gærne

Det finnes da damer som er like gamle som han er, og som han kan prøve å få napp hos? Det er jo en en vedtatt sannhet at damer blir superdesperate når de er 30/35+. Ser virkelig ikke problemet

Preach.

Mye lettere å bare pule de og så overlate de til venner for prat og emosjonell støtte. Heldigvis vet man hva man skal si for å få de i sengs. Det funker bra da.

Anonymkode: d6a35...d02

Det var da voldsomt med menn med psykiske problemer i en og samme tråd? Eller er det en bruker som utgir seg for å være flere kanskje? 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt med menn med psykiske problemer i en og samme tråd? Eller er det en bruker som utgir seg for å være flere kanskje? 

Og de samme mennene hevder de er 'ordentlige kjernekarer'😐🤔

• Liker 6
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg egentlig ikke. Damer går mye etter utseende i dag, og kabskje noe migranter er heldige med utseende.

Eller de behandler damer bedre og mer respektfullt enn norske menn?

Skrevet

Jeg har aldri helt sett problemet med å skaffe seg ei kjæreste eller sex. Er bare å skru på sjarmen det så ordner det seg av seg selv. Det er ihvertfall min erfaring

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller de behandler damer bedre og mer respektfullt enn norske menn?

Haha, den var god! Menn fra muslimsk kultur oppfattes som mer respektfulle av norske kvinner. Det må da være likestillingens og feminismens endelikt.

Men til tema: Jeg skjønner ikke hvor dere finner disse forferdelige kvinnene. Hvilken aldersgruppe er det snakk om her? Kan det være "generasjon sosiale media"? Som er oppvokst med et forvrengt syn på seg selv og verden.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Horten Market skrev:

Haha, den var god! Menn fra muslimsk kultur oppfattes som mer respektfulle av norske kvinner. Det må da være likestillingens og feminismens endelikt.

Men til tema: Jeg skjønner ikke hvor dere finner disse forferdelige kvinnene. Hvilken aldersgruppe er det snakk om her? Kan det være "generasjon sosiale media"? Som er oppvokst med et forvrengt syn på seg selv og verden.

Ja, for alle utlendinger er muslimer :ironi:

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg har aldri helt sett problemet med å skaffe seg ei kjæreste eller sex. Er bare å skru på sjarmen det så ordner det seg av seg selv. Det er ihvertfall min erfaring

Det var da en voldsom forenkling av problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...