Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg er en av de som er inne og smugleser dagboken din uten å legge igjen spor etter meg. Får vel skjerpe meg fra nå av da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

SOOOOOOOL!!!! :hoppe:

Jippi jippi det er driiiitfint vær i dag!

Bare så kjipt at jeg sov til klokka to... Vel, DET en en vane jeg skal snu. Meg og typen er oppe alt for lenge på kveldene, og det er det slutt på fra og med i dag. Slutt stopp null niks. Ikke mere tv-kvelder til 2 på natta..

AU, jeg stakk fingeren i øyet... Au.. Ikke pirk deg selv i øyenkroken mens du snur deg og ser hva som skjedde på tv, for så å snu deg fort tilbake til pc'en. Det går ikke helt bra..

Eh, hvor var jeg? Jo, fint vær, tur. Jeg bør egentlig gå nå, kanskje? Så jeg ikke går glipp av det fine været? Ååååh jeg savner sånn å ha en frisk hund.. Gamlingen min gjør at jeg må snu når det begynner å bli gøy. Men jeg elsker ham jo over alt på jord, så jeg må bare vente til han stempler ut før jeg skaffer meg ny hund. Og måtte det bli leeeenge til!!

Sol i Bergen.. Hah, verden står ikke til Påske.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Så koselig! Happy Valentines Day alle sammen! Nå skal jeg hoppe i dusjen etter dagens lille tur, og så drarjeg til byen med kjæresten :) Vi skal se på nye joggesko til ham, spise på cafè, rett og slett koooose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det ble ingen joggesko :ler:

Vi kom oss så sent avgårde at det ble ikke cafèbesøk, men middag faktisk :) Det var kjempekos, og jeg var flinkflink og bestillte kyllingsalat istedenfor biff med feeeeit saus..

Åh det er så kos, nå på morgenen er det ozzy og drix på cartoon network!! :tommelsmil: Ozzyyyy er rååååå, og han har begynnt å gåååå, ozzy er rååÅÅÅåå.... :ler: Så nå har jeg spist frokost og kost meg med en dritkuul episode, og nå skal jeg pakke ned litt bøker og lese et par timer på lesesalen. Og så...*trommevirvler* Skal jeg TRENE!!

Og så er det jobb, i 8-9 seige timer.. Kommer til å bli superdrit. Men men, jeg overlever nok :) Med en sånn start på dagen kan jo alt bli bra! Haha, har tilogmed hatt hunden med utenfor og kostet og børstet ham, og tatt oppvasken fra igår :) Effektiiiiiv... :)

Nå hopper jeg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:vinke: Yohoooo! En snikleser som melder seg! Du skriver så fantastisk artig-fikk havregryn i halsen da jeg leste om Kunden Fra Helvete, og måtte banke meg sjøl på ryggen for ikke å stryke med...Når jeg leser dagboka di, ser jeg faktisk for meg alt som i en film-og det er knall! Ha en superdag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Er det mulig.. Hun ene dama i butikken i dag, ikke bare hadde hun et ekkelt sår som lignet på spania i hodebunnen, men hun kjøpte OG spiste SEKS pølser.

:o

forteller mer senere, nå er det nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia kanina :)

Du må jo skjønne det at jeg sparer dagboka di til jeg virkelig har lyst til å le godt og lenge... så nå er jeg endelig innom igjen og har lest side 7,8 og 9 :wink:

Den kunden - det han driver med kalles HERSKETEKNIKK. Kjekt å kunne for de som må trykke andre ned for å føle seg bedre selv :roll::roll::roll:

Lover å komme oftere innom heretter - og ikke minst legge igjen spor sånn at du vet at jeg også er her! :)

PS. Får alltid sånn lyst til å :hoppe: når jeg ser innlegg du har skrevet. Så sånn sett burde jeg vel innom hit minst en gang om dagen - for å få litt trim mener jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hehe hersketeknikk er nok bare mellomnavnet hans.. Men neste gang er jeg klar!! Det nærmer seg lørdag, vi får bare vente å se ;)

I dag var jeg på studieteknikk-kurs, og selvfølgelig var jeg ei fjolle.. Jeg kjente veilederene fra før (som i "pratet med dem", ikke som i "venner"), så jeg følte meg trygg på dem og stemningen i gruppa. Vi var en sånn ca 7 stykker, og de fleste var i ca 25årsalderen, pluss meg og en til rundt 22, og ei dritkuul dame på rett over førti. Vel, så satt vi der da, og luftet tanker om vanskelige studier og tunge dager, og ting ble sånn blæææ blæææææ blæææææ...

Så hadde vi en liten pause, og så når vi skulle begynne igjen måtte vi bytte rom. Og så går lederene frem og tilbake og henter litt papirer og ting og tang slik at alt blir med, og blant de tingene var navneskiltene vi hadde laget oss den første timen. Så begynner jeg å fliiiire, og sier til de andre (to av deltakerne hadde gått da, så vi var bare 5 igjen)

VI BYTTER SKILT!!!!

:ler:

Hun der på førti syntes det var driiiitmorsomt, og alle begynnte å le og fjolle, og skiltene ble sendt rundt! Så jeg ble hetende Magnus, og Torill ble hetende Terje og Terje Torill og so on.. Så da kurset skulle begynne igjen sitter jeg der og gliiiiser og prøver så godt jeg kan å ikke le :ler:

Og så ser hun ene lederen på meg og flirer litt selv og sier "hva er det nå Nina, har du lagt tegnestift på stolen min eller?"

Da ler alle i gruppa og jeg ser så uskyldig jeg bare kan på henne: "Neeeeei, jeg har da ikke gjort noe jeg..." :sjarmor:

Så fortsetter møtet, og "Magnus" forteller om hva han sliter mest med på skolen og sånn. Og hun ene lederen skriver notater for harde livet.. Og så plutselig ler hun andre og sier:

"Hey, her er det noe galt, du heter ikke Torill!!!"

:hoho:

Ååååååh som vi loooooo!!! Kjempestemning, det tok skikkelig lang tid før vi klarte å være seriøse igjen.. :ler::ler:

Åh hoho ho, jeg er ei fjolle.. Jeg satt og sa masse tøys hele tiden, sånn som da vi satt og pratet i en liten pause og hun ene lederen spurte:

"hva prater dere om?"

Så peker jeg ut vinduet på en skjære som bygde reir (og det er helt sant, det var det vi pratet om):

"Nei altså vi prater bare om boligprisene på fuglereir i området her, vi sitter og snakker om at det er et fint område og at det sikkert er dyrt."

Så ler hun og sier

"Åh jaokay, ja det er sikkert kjempedyrt, dette er jo midt i sentrum!"

Så svarer jeg

"Ja det er jo et kjempefint område, kort vei til universitetet og alt. Men jeg tror det skal gå greit, tror ikke det blir for dyrt, han skal ikke bygge flere plan :) "

Så smilte hun og sa "ånei", og så begynnte kurset igjen!! :ler:

Herregud...

Vel, nå skal jeg legge meg!!

NATTINAAAAAAAATT!!!!!

(:hoppe: hopper opp og ned og vinker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Får alltid sånn lyst til å :hoppe: når jeg ser innlegg du har skrevet. Så sånn sett burde jeg vel innom hit minst en gang om dagen - for å få litt trim mener jeg :ler:

:ler: enig i den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Tadaaaaa!!!!

Nå er det TORSDAG og jeg skal UUUUUT!!!!

Juhuuuuu!! Hele denne dagen har handlet om det :)

Jeg har tatt sooool, jeg har kjøpt nye klæææær, nye skoooo (typen kommer til å drepe meeeeeg... Men jeg ba om skoeske og har gjemt dem i hylla, så jeg håper han ikke ser det...SHIT! Håper han drar til byen før meg da!!! Oh no... Eh, jaja, jeg får love litt sex i bytte mot at jeg får beholde skoene :ler: )

Og nå skal jeg rense hudeeeen, og dusjeee, og stelle føtter og hender og sminke meeeeeeg :)

Åh som jeg gleder meg, håper det blir en superduper kveld! Men det er farlig å glede seg, man pleier å bli skuffet da.. Men jeg tror det blir bra. Jeg er i ulta-über-flørtehumør for tiden :ler:

Juhuuuu!!

*flyr inn i dusjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Hei hei!

Ja byen var kjempegøy! Det begynnte litt kjedelig, for jentene jeg skulle være med var så seine, så jeg dro til en av gutta heller (det var vi på jobben som skulle ut, i bursdagsfest til en kollega som hadde leid utestedet "mitt" sammen med en eks-kollega som også hadde bursdag). Vel det var greit nok det, men han satt og spiste stekte potetet og pølse når jeg kom, og hørte på narchspiel-musikk!! :-?

Men så kom et par kompiser av ham, og så møtte vi hun ene jobbevenninna mi utenfor, og da begynnte kvelden å ta form 8)

Vel, vi kom oss avgårde og inn på nattklubben, og der satt vi da og koste oss med drinker i baren. De var driiitbillige, så jeg la igjen kortet mitt hos Francis (haha han originale, hehe, ikke brødrene! :ler: ) som var på jobb.

Så sitter jeg der da, og kjenner plutselig hvordan det kommer en rumpe til på krakken min. :o Kjenner hvordan rumpen gradvis skyver meg mer og mer av, helt til jeg faktsik må reise meg opp!!! Så snur jeg meg, og der sitter ei skikkelig full jente med verdens mest hovne mine...Du kunne se at hun nøt å ha tatt krakken min. Jeg kjenner det ulmer i bitch'e-kanalene mine, fanger blikket hennes og sier :sjarmor: :

"Du må bare være den frekkeste ræven jeg har møtt i hele mitt liv."

Hun er tydelig bortevekk-full og flirer "jammen du reeeiste deg jooooo!!" :hakeslepp:

Jeg blir så paff! JEG er kjent for å være frekk og freidig, men dette tar kaka! Han ene jeg satt/nå står og prater med ser hvordan det lyyyser i øynene mine, og han ber meg glemme hele greia..

Men dette er Nina, og ingen oppfører seg mot meg sånn og atpåtil får det siste ordet! :sur:

Vel, jeg ber Francis om å få låne en penn, og finner meg et sugerør og en serviett. Jeg bretter servietten i to, og lager to hull til å stikke sugerøret igjennom slik at det ble som et lite skilt. Sjekker at opplegget fungerer, og så skriver jeg med tydelige bokstaver:

"BITCH! Eller bare utrolig feit ræv?"

Jeg gir skiltet til Francis, og peker på dama. Han flirer, og tar tegninga... :kul:

Så sitter jeg og følger med, hehe, og jepp, dama finner frem penger og gjør seg klar til å bestille neste drink..Jeg ser Francis blander drinken... Og setter skiltet oppi!!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Dere skulle SETT trynet på dama!!!! :ler::ler: Ååååååh det var priceless!!! :klappe:

Hahaaaa det er sååå deilig å se det for meg inni hodet, om og om igjen.. Åh håhåhå.. :ler:

Litt senere ser jeg henne sitte på nabobordet, og hun sender meg naturligvis småsure blikk. Jeg flirer bare, fordi jeg syntes det var så utrolig morsomt. Så ser jeg plutselig at hun har jo på seg et vanvittig stygt working-girl antrekk, men helt feil nettingstrømper og et grusomt dongriskjørt..Kan ikke beskrive det, men sammen med oppførselen hennes så ble det bare helt krasj. Vel, så ser jeg hun sitter der og snakker drit om meg med venninna, sitter og peker og ler. Så går jeg rolig bort til henne, smiler mitt bredeste smil, lener meg borttil øret hennes og sier:

"Vet du, jeg hadde tenkt å si noe drit om deg nå, men du har kledd deg så jævlig at du klarer det helt fint selv!"

:ler::ler:

Huff, jeg virker sikkert kjempeslem nå, men dere skulle sett hele opptredenen hennes altså.. Hun var helt vanvittig!

Vel, det var en skikkelig rosin i pølsa når hun 1 time senere blir dratt med ut av TRE vakter fordi hun var for full...

:kul:

Så jeg hadde en fiiiiiiiiiiin kveld, for å si det sånn!!

Åh jeg leeeer når jeg tenker på det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Kaninen!

Nå er du på vei hjem med bussen etter å ha vært på kosekveld hos meg!

Koste meg massevis, og maten var god (når den bare ble ferdigstekt :wink: )

sove godt i natt, og håper du ikke blir for trøtt i morgen tidlig på jobb! Masse glad i deg også!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Halloooo Sneglen miiiin :-D

Ja i går var det altså den første dagen i jobbehelgen min, og det var en helt super dag! Men det hadde egentlig ingenting med jobben å gjøre, når jeg tenker meg om.. Det var fordi Sniglå kom innom butikken 5 minutter før jeg skulle slutte, og informerte meg om at det var lørdag, og vi skulle kose oss med middag, snop og film hos henne! Juhuuu! Jeg pleier alltid å ha så crap helger når jeg er på jobb, men jeg ble altså reddet ut i siste liten :wink:

Når det gjelder selve jobben, slapp jeg unna eventuelle fæle kunder. Det kan hende de var der, men de pratet iallefall ikke med meg.. Og takk og pris for det! Men jeg hadde en litt merkelig dag uansett, var skikkelig klossete på en rar måte, fikk små kutt på fingrene eller dunket meg hele tiden, på steder og på måter jeg aldri har gjort før liksom.. Som da jeg snudde et helt brett med pizza opp ned. Et helt ett. Tolv stykker pizza. Klask.

Kjeeeempelurt. Jeg gjorde det ganske sent også, egentlig, kunne hatt tid til å snu min fatale manøver. Men jeg var liksom så fjern, så jeg så bare brettet snu seg i slow motion, og tenkte "hm, det blir gøy å plukke opp, pizza og ost og drit over hele gulvet. Hm, hvordan fikk jeg dette til?". Og så: Klask.

Eller når jeg klarte å klemme håndflaten (!??!!!!) mellom to pizzabrett, sånn at jeg fikk en sånn rød blodut..eh..bloooduuuuut..ehm.."else". Er dere med? Hjernen min skrudde seg av.. Vel, sånn når man blør under huden, liksom. Sånnen rød stripe pluss en hard klump. Da tenkte jeg bare "æsj, Hvordan fikk jeg det til?"

Og sånn fortsatte det, kuttet meg på et plastbeger (!!!), på kvitteringer, knakk pølser, knakk pølsebrød, mistet boller i gulvet (klask. Det var deiger..)...

Hehe og så når jeg var ferdig på jobb og gikk på cafè med Sniglå og samboeren hennes, var jeg jo helt i ekstase for jeg koste meg sånn, så jeg snakket og snakket og snakket og snakket, og var helt barnslig på en fjollete måte.. Det var akkurat som om jeg var inni en boble, en sånn tidsboble, og Nina var 7 år gammel og var på besøk hos en snill og kuul tante!! :ler: Satt i baksetet og småsang, klemte min helt nykjøpte sjokolade i hånden, så ut vinduet på alle tingene som suste forbi, spurte "hvor er vi nå?!?!", lurte på hva vi skulle gjøre om vi vant en million på flaxloddet miiiitt, og var helt "iiiiiiik" da vi skulle over veien og leie film. Det kom jo biler jo!!!!

Hehe huff jeg må være slitsom å være med når jeg har sånne dager når jeg stooorkoser meg så det ligger i metervis tykt lag utenpå :ler:

Åh åh åh det var så morsomt!!! Eller ekkelt, eller hva du nå skal si!! Eh, Sniglå skulle lage middag til oss, ikke sant? Åååh den var helt ekkel før den ble stekt!!! Jeg tok bilde av den, for jeg lo så jeg nesten grein, klarte ikke holde mobilen i ro lenge nok til å ta et godt bilde nesten.. :ler:

Skal legge det i albumet og legge ut linken etterpå :ler:

Nå har jeg vasket badet og kjøkket og satt på en klesvask og sortert 3 til! Dumme kjæresten som ikke tok hintet da jeg ikke løftet en finger hele uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...