Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Så bra at du har det bedre nå! Det føles nok godt tenker jeg.

Koselig å ha moren din på besøk. Min kommer i begynnelsen av mars, og jeg gleder meg. Ikke så lett når vi bor i totalt forskjellige deler av landet. Lurer på hvordan det blir når broren min nå flytter til Oslo. Håper hun ikke blir ensom i det store huset, helt alene. :-(

Du er fra Sandnes? Der har jeg vært mange ganger. Samboeren min er fra Stavanger (ja, det er jo ikke helt det samme da).

Kan jeg forresten spørre deg hvordan det fungerer å være sykemeldt fra studiene. Får du studielån da? Blir det gjort om til stipend siden du er syk? Hva med plassen din i studiet, beholder du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Har jo vært meldt opp til eksamen, for så å ikke møte opp. Har egentlig bare vært sykemeldt de siste mnd, men jeg skal søke om sykestipend for aug-des. Så jeg fikk jo studielån, for ingen visste (ikke jeg heller) at jeg var gått på en smell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hva nuuuu, hvem deeer?

Istid på norsk er en fin film :)

Men uansett, har ikke tid til film i dag. Fikk plutselig leselyst, så nå har jeg byttet vekk vakten min i kveld, sånn at jeg er hjemme og leser og er flink jente :) Kom meg aldri avgårde på trening i dag, så jeg må nok gå en tur i kveld i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, da var det morgen igjen. Nei hva i h?!?! Klokken er jo nesten ETT!!!

Jajja, dynen min og meg er gode venner :tunge1:

I dag har jeg avtalt å gå på spinning med Sniglå, my best friend in the whole wide wooooorld :) Er litt morsomt det, Ninakaniiin, Sniglååå... Snegle...Skilpadde...Kaniiiin...Hare... Vi er haren og skilpadden som skal gå på spinning, wohoooo! :ler:

Vel, jeg gleder meg iallefall. Men nå må jeg hoppe i dusjen og få på meg noe klær, sånn at jeg kan møte henne i byen for en sen lunsj. Må huske treningstøy, skal nok være med henne i heeeele dag! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihaaa!!

:hoppe:

Det er kjempebra at du blir med, det er en utrolig kjekk trening, syns nå jeg. Ikke gi opp første gangen selv om det er slitsomt, det blir kjekkere etterhvert! Så jeg håper du blir med i fremtiden også.

Jeg har satt av onsdag og fredag til spinning, tror det hjelper å ha noen faste treningsdager, for da er det ikke så lett å finne på diverse unnskyldninger for å slippe unna trening :wink:

Da må jeg snart avslutte her, så jeg kan ta bussen til byen og treffe deg. Jeg er KJEMPEsulten!!!! Godt brød?

jum jum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Ååååååh det var deilig å trene!!! Ble ikke sliten-sliten heller, fordi jeg var flink å ta det easy-peasy når jeg kjente at hjertet begynnte å banke hull i brystkassen min, hehe! Huff..æsj.. Men uansett, det var veldig gøy og veldig deilig. Føler meg dødsbra!!

Skal legge meg nå, etter en liten dusj, og koooose meg i sengen med en kopp nattinatt-te og da vinci koden :) Spennendeeee!!

Åh for en deilig dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

ååååååh for en fæl dag... Jeg føler meg USJ. :(

I dag skal jeg bare kose meg inne, og synes forferdelig synd på meg selv.

I gårkveld så gikk jo denne Einsteinen her ute i kald vind og snø uten jakke på, etter å ha trent i nesten to timer og var gjennomvåt av svette. Smaaaaaart trekk. :roll:

Og når jeg kom hjem hadde jeg glemt at jeg hadde satt ovnen på full styrke fordi jeg skulle tørke genseren min før jeg gikk på trening, så det var i underkant av sånn ca...tusen? Ja, ca tusen varmegrader inne på soverommet. Jippi.

Så denne Einsteinen her, del 2, åpnet vinduet og la seg godt under dyna. Med det resultat at jeg har ligget på et varmt rom sånn at jeg har ligget halvveis utenfor dyna, med kald trekk fra vinduet.

Luuuuuuuuurt. :roll:

Så her sitter jeg da, med mine grønne snoopy-sokker og en kopp varm melk med honning, og suger på vekkimorgen, og synes forfeeeerdelig synd på meeeeg selv... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det snør!!

Deilig med snø. Men vi får se hvor lenge det varer... I går var det slaps og surt og *piiiiiip* her, så jeg stoler ikke for mye på snøen i den byen her. Hunden må lukte at det er snø ute eller noe sånn, for han har spurt om å gå på tur sikkert 20 ganger i dag, og klokken er bare halv elleve!! Han elsker å tulle i snøen, blir alltid over-kuul :kul:

Huff jeg er skikkelig trøtt i dag. Tror jeg må begynne å legge meg før elleve eller noe sånn, jeg er jo helt ødelagt om dagene... Funker ikke sånn som dette, kommer jo aldri til å klare å studere. Og det er ganske viktig kan man si... Jeg blir så tiltaksløs når jeg er trøtt, null viljestyrke og all moral forsvinner ut vinduet. Sofa og mat og tv er alt som betyr noe. Ja, hehe, og KG da selvfølgelig ;)

Men jeg tror nok jeg skal klare å lese litt i kveld, det er jeg rimelig sikker på. Eller i dag, hehe, kommer helt an på. Akkurat nå er jeg så trøtt at det er bortkastet å lese noe som helst. Gjennomtrekk i hodet mitt akkurat nå!!

Åh jeg hadde den sykeste opplevelsen i natt!!!

Hadde sovnet trygt og godt inntil kjæresten min, under samme dyne og med armen hans rundt meg. Og plutselig våkner jeg av at jeg ser en fremmed mann som ligger ved siden av meg, mellom meg og kjæresten!! Og han ligger og ser på meg, mens han holder armen skikkelig hardt rundt meg!!! :o Kjente hvordan hele kroppen gikk i alarmberedskap, at brystet ikke bare snørte seg sammen, det så og si kollapset!! Jeg stirrer livredd på denne fremmede mannen og tenker "hva i helvete har skjedd her!??!!!! Hvem ER dette!!!!" og lener meg bort til nattbordet hvor jeg tar på lyset.

Og hva ser jeg? Ingenting, bare den søte kjæresten min som ligger med armen strukket ut mot meg (den hadde jo jeg ålet meg ut fra)!!! Stakar gutt som ble halvveis vekket av lys... Vel, jeg måtte ligge og se på ham en stund, for å kjenne hjerterytmen sakte komme tilbake til normalt. Og brystkassen min.. au. Det kjentes som om jeg hadde røket en muskel eller noe!!!

Hva skyldes sånne drømmer/syner som det?!?!!! Jeg hater dem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Sånne teite drømmer har jeg også. Jeg våkner rett som det er og ser rare folk i rommet og kan gjerne prate med dem også. :ler: Og det hender jeg tror jeg er et helt annet sted, og så kan jeg ligge der og se meg forundret rundt og tenke "Hmmm, lurer på hvordan jeg havnet her?" Og så plutselig våkner jeg innser hvor teit jeg var og håper samboeren min ikke hørte meg.

Den rareste drømmen jeg har hatt var en gang jeg drømte at jeg hadde vært og handlet mat og var på vei mot bussen. Så jeg springer alt jeg kan, og idet jeg når bussen oppdager jeg at jeg har glemt igjen posene på andre siden av gata. Jeg går tilbake og der står to jenter og roter i posene mine. Og jeg blir så forbannet at jeg setter de lange neglene mine rett i hodet hennes og klorer alt jeg kan. Og så hører jeg en fortvilet mannsstemme "Ka e det du gjør?" og da våkner jeg med neglene godt plantet i min kjæres (hårløse!) hode. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Men jeg drømmer ikke..jeg er våken. Lys våken. Åh det er så sinnsykt ekkelt... Synene forsvinner ikke før jeg får tatt på lyset. Typiske sånne syner er edderkopper eller biller eller krabber i senga (ikke le, krabber er jævlige å ha i senga!!) (i tusentalls), fremmede menn på rommet som gjør at jeg får helt angst, en gang så jeg spy på hele veggen, kravlet ned i fotenden av sengen og toook på veggen, og spurte kjæresten min om han var ok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. men med så mye aktivitet .. ville vi kanskje kunnet sprette alle krabber og edderkopper ut av sengen .. og det ville vel være av det gode... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er "lys våken" jeg også. Jeg har øynene oppe, sitter oppe i sengen og prater gjerne med de jeg tror jeg ser i rommet. Det er som om jeg ikke er helt våken, bare nesten, og så er det som om noen slår på en bryter og jeg skjønner at jeg bare tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, etter en bitteliten (to øl som faktisk VAR to øl) drømte jeg vilt livaktig om masse edderkopper som kravlet over meg :-? Ikke akkurat festlig.

Nå blir vel krabbedrømmer neste, etter at du minnet meg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :vinke: Nå har jeg lest igjennom dagboka di og her var det mye morsom lesning :ler: . Så jeg kommer sikkert til å snike innom igjen! Har aldri hatt sånne drømmer/syn som du forteller om, heldigvis, men det høres ikke noe særlig stas ut, nei. Vet ikke hva man gjør med sånt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Så koselig med alle som stikker innom!! Det hadde jeg faktisk ikke trodd! :) Koseliiiiiig :klem:

Okay, denne helgen=dritthelg.

Det er jobbehelgen min, og det betyr at jeg må stå opp mellom 5 og 5.30, noe som IKKE passer meg midt i blinken. Da jeg i tillegg møtte en snøstorm med flak så store som tallerker i dag tidlig, var liksom listen lagt for dagen. Måtte bare fint snu og gå inn og kle mer på meg, før jeg kunne begi meg over land og strand for å komme meg på jobb. Langt om lenge kom jeg til et underlig land, det var...en kiosk!!!! Med MASSE rot!!! Aaaargh, ikke bare var jeg sen etter snø-forsinkelsen, men butikken så ikke uuuuuut. Så jeg løp jo rundt som en hodeløs kakkerlakk (uten sammenligning forøvrig, er bare så sjelden en får brukt ordet, haha, synes det er så morsomt å si! KaKKerlaKK, klakk klakk, flakk....eh, nok om det.) for å prøve å få ting fint og rent.

Så kommer tutta som begynnte elleve da. Jeg gledet meg til å kunne dele på arbeidsoppgavene litt, slappe litt av liksom. Den gang ei. Hun var nyoperert, så hun kunne bare stå å se på!!!! :murvegg: Så jeg kuttet opp TIIIIIII kasser med pizza HELT alene (dvs bære kassene ut, kutte dem opp, legge dem på brett, ta på krydder, legge over plast, sette i hylle. Eh, ikke kassene, men pizzaen..).

Og så måtte jeg fylle på kjølen. Juhuuuu... :gratulerer: Lucky me! Tror jeg har løftet et sted mellom 40 og 50 kasser brus i dag... Kjekk dag på jobben my ass. Var det jeg hadde tenkt å ha! Hmfrh.

Og så ble jeg endelig ferdig med dagen min, men da hadde jeg gått og irritert meg over krangelen med typen i går, så da ville jeg ikke hjem. Så jeg ble sittende på jobben, jeg, var overtrøtt og fjollete, skrev masse rare sitater jeg hang opp på tavla på pauserommet, vasket gulvet litt, spiste litt.. Haha, sjefen trodde jeg var blitt sprø!! Følte meg helt som hun der dama i reklamen som heller vil trekke tenner enn å gå hjem...

Men moahaha!!! Sjebnen er en artig fugl! Sjefen har kjøpt deeeeen dritfete sportsbilen, så da han tilbød seg å kjøre meg hjem, takket jeg fint ja :) Så jeg slapp å gå hjem i snøværet!! Hihi!!

Tror du jeg fikk slappet av da jeg kom hjem? Nope. Der var det akkurat sånn jeg hadde fryktet. Akkurat like rotete, akkurat like støvete, akkurat like mye oppvask, akkurat like mye aaaaaargh overalt. Pluss en hund som stod og hoppet opp og ned og sa "det snør ute det snør ute det snør ute jeg vet det jeg vet det jeg vet det kan vi gå nåååååå vær så snill jeg vil uuuuut alt lukter så godt i snøen værsåsniiiiiiiill!!!".

Så jeg satte bare på en klesvask og snudde i døra så og si... Gikk i 40 minutter i snø og drit. Blæh. Men hunden koste seg sånn og lekte "hemmelig agent" så mye at jeg ble nødt til å smile til slutt :) Han blir helt rar når det snør ute... Alle lyder er DRITspennende, alt lukter SUUUUPErkuult, ALLE spor må følges, hvem har gått hit, hvem er det som går der? Oj oj, der kommer det noen, jeg står her og ser kuul ut til de går forbi, jahaja, hva gjør du ute så sent? okay, greit, da snuser vi videre her OJ SHIT EN HUND HAR TISSET HER!!! Hent kamera!! Hent utstyret!! Dette må undersøkes!! *stikker hele hodet inn i snøen*

Jupp. Hva slags hund jeg har? En rar en, vel. :roll:

Og igår.. Don't get me started. Vet dere, jeg fikk høre et sitat i dag som jeg tok rett til hjertet:

"Woman are crazy, and men are stupid. The main reason woman are crazy is that men are stupid. It's not the only one, but it's a big one."

- George Carlin (komiker).

Snakk om å treffe spikeren på hodet.

Kort fortalt, typen min er en bæsj og han skal være glad han ikke er hjemme i kveld. Knurr.... Lurer på om jeg skal legge meg med kjevlen under hodeputa, sånn at jeg er fit for fight når han kommer hjem.

Eller gjerne jeg skal gjemme en vital ledning på playstaionen..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...