Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Ja det er nettopp det, man må gjerne ha forskjellige meninger, men når man diskuterer emner som noen har opplevd på kroppen så ender man ofte opp med å provosere selv om man ikke mener det..

Jeg går liksom ikke og snakker om sorg til noen som sitter og venter på beskjed fra Thailand, liksom. Selv om jeg sikkert har en tanke og to om det.

Nei huff jeg kjenner at jeg ble skikkelig sur nå! Blir sjelden det, og tåler egentlig mye ang puppene egentlig, fjoller og tuller mye med det. Men tingene hun der synseren sier bare treffer helt feil punkt hos meg..

Jajja. Sitter og ser jurassic park 2 nå, er kjempekos :) Tror faktisk jeg skal unne meg pittelitt sveitsisk sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kos det var her da! Jaså? Sjokoman du og, eller...?:-)

Hva med et treff på Pascal en dag? Sjokoladen der skal visst være :wow::wow::wow:

Vi får ta med oss lammekoteletten,mandarinen og de andre sitrusene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Oslo en gang,da?

husvære blir det nok en årnings med,skal du se. Må jo gjøre NOE for at vi skal få treffe hoppetussa vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

ikke så enkelt. tror ikke min kjære setter så veldig pris på at jeg pakker kofferten og drar til oslo en helg for å handle sjokolade på pascal ;)

dummingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

mmhh....høres godt ut. jeg er sinnsykt trøtt, skal reise også i morgen, tror jeg må legge meg nå :) Selv om jeg koser meg kjempemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:sove: Godnatt alle sammen (som er her ennå)

Dette har vært en usedvanlig koselig KG-"helg", hvis man regner med torsdagkveld også.

Nattikoseklem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Jau jau da er dagen her!!!

Åh jeg har liksom ikke gledet meg skikkelig, ikke helt forstått at jeg faktisk skal til søsteren min i dag. For jeg har så vanvittig lite penger for tiden, og det var mamma som kjøpte flybilletten på impuls!! Den var så billig mente hun, at det var teit å ikke kjøpe den.. Haha, og pappa lurer på hvor jeg har lært dårlige pengevaner ifra... :ler:

Vel, jeg har vasket de klærne jeg skal ha med, skal til og med ha med treningstøy!! Så det går raskt å pakke. Og jeg skal tiiiil og med ta med ei pensumbok :) Jeg blir jo alene ett par dager, når hun er på jobb.

Gleder meg!! :hoppe: !!!

Og vet dere hva?! ENDELIG veier jeg noe som har med 60 å gjøre!!! Riktignok 69,7, men allikevel... :kul:

I've missed it!! Føler meg kjempebra, er deilig å være back in buissinissen :nisseblunk:

Må løpe, må rekke å gå en god tur med hunden før jeg drar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fortsetter du å sprette slik du gjør, må du da være nede i 50 og noe på no time :wink:

Ha en flott helg, Nina Kanin :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du var så elskverdig å vippe med ørene i min dagbok, tenkte jeg at jeg skulle svinge litt med helikopteret her for deg jeg.... :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...