Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)


Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Ja jeg har det ofte gøy når jeg går ut, det er sant det! :)

I dag er jeg så vanvittig trøtt, kom meg ikke opp før nå, rett før klokka tolv. Er så kjipt når en sover vekk hele dagen, men jeg tror jeg var litt sliten etter den lange vakten på jobb i går. :sove:

Jeg ør gjøre noe fornuftig nå, tror jeg skal dra meg ut på kjøkkenet og lage noe mat som sitter i en stund, og lese frem til jeg skal på jobben!! Så får jeg iallefall god samvittighet om ikke strammere lår!! :ler: (hadde tenkt å trene i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Nå kom iPoden min!!! iPod Shuffle, er kjempesøt! Bitteliten dings, hihi, merker at jeg kommer til å bli glad i den jah!

Kjæresten er kjempemisunnelig, sitter i sofaen og blar i bruksanvisningen, myser bort på meg og forteller hva jeg bør og ikke bør gjøre med det lille vidunderet :ler:

Typisk at jeg skal på jobb før de 4 timene med lading er over, så jeg får ikke glede av den i dag. Men til helgen drar jeg jo en liten tur til London, og da skal det bli deilig å ha med musikk!! ÅÅÅÅÅH JEG ER SÅ HAPPYYYY!!!!!

:digge::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
ÅÅÅÅÅH JEG ER SÅ HAPPYYYY!!!!!

:digge::danse:

Hurra! Jeg blir glad på dine vegne. Håper det varer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg er så viiiiims :ler:

I dag forsov jeg meg selvfølgelig, så morgenen ble litt travel kan man si. Hastet avgårde til byen, skulle innom jobben for å ta ut penger til kino. Så i det jeg kommer inn dørene på jobb oppdager jeg jo at jeg har glemt matpakka mi!! Sjefen ler av meg og lager et frokostbrød med skinke på, snillingen. Så kjøper jeg tre rosinboller til lunsjen, roper takk for maten, og løper opp til kurset jeg skulle på. Så etter noen skikkelig lange timer er det endelig klart for mat. Jupp jupp. Gjett hvem som løp fra bollene sine nede på jobben?

:oops:

:ler::ler:

Jaja, jeg overlevde det! Haha, dumming.. Vel, det ble ikke kino allikevel, det gikk ingenting gøy akkurat da vi skulle gå, så det ble bare cafè heller. Menmen, vi prøver igjen neste uke!

Nå skal jeg jobbe med skolearbeid resten av kvelden, og vi skal ha god middag i dag :) Tror det er en fin dag dette her egentlig! Har vært på tur med hunden også, og byttet vann på fiskene... Hmm, jo, dette er en fin dag :)

Tadaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Eller er det nanaaaa..?

Vel, uansett. Og forresten, spiste jo det halve frokostbrødet som frokost, rakk jo ikke frokost hjemme, derfor det var så kjipt med bollene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg hadde lagt meg, sovnet og alt, og ble vekket av en melding. Der stod det "godnatt lille venn"... Var fra søsteren min. Sååå koselig melding, men såååå kjipt å få den nå, for jeg hadde jo sovnet, og skal stå opp kl 05.30.... Og jeg kjenner meg selv, kommer sannsynligvis til å slite med å sove i natt nå, våkner nok tusen ganger og er redd for ha forsovet meg.

Blæææ.... :sove:

Lager meg litt mat jeg, tisser litt, og prøver på ny.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Næmmen så staselig besøk i boka mi midt på natten! Du vet hva jeg blir nå, ikke sant?

Riktig :) smigret, ble kaninen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så staselig besøk i boka mi midt på natten! Du vet hva jeg blir nå, ikke sant?

Riktig :) smigret, ble kaninen!

av at gamle mannen kommer på besøk?! Så koselig da! :wink:

Skulle ikke du sove da? PÅ den andre side kan en sove senere. en får alltid sovet en gang.... humre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Skulle ikke du sove da? PÅ den andre side kan en sove senere. en får alltid sovet en gang.... humre..

Jo jeg skulle det, skal faktisk logge av KG nå, tenkte jeg :)

Godt du passer på!!

Hva ønsker du deg fra London da, Mathias?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin
Lenge siden jeg har sett no til deg forresten. Håper ting går så bra som de kan...

:)

Derfor jeg ikke har vært her så mye faktisk, fordi jeg har det bra! Har rett og slett hatt det for travelt til å være på kg! Men så koselig at du legger merke til at jeg er borte, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg skulle det, skal faktisk logge av KG nå, tenkte jeg :)

Godt du passer på!!

Hva ønsker du deg fra London da, Mathias?

Hm. Det må bli.... tja...... noe kjøpt i Soho?.... knegge....

eller kanskje rett og slett en overraskelse?! Ja, den tar vi! Klappe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...