Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Heia Ninakaninakaninakanina.....ehe, kjekt med palindrom! :tunge1:

Tenkte jeg skulle holde dagboka di på første siden :wink:

Litt oppdateringer her hjemmefra, vet ikke om du har tilgang til internett der du er nå, men men!

Jeg skulle EGENTLIG vært på vei hjem til Bergen nå, men lørdagen ble litt røff, kan du si, så jeg er her likesågodt ut hele uka!

Ble kanskje *litt* mye alkohyl på lørdag, så jeg klarte å tråkke over og har nå en fot som er like schwær som som tre servelatpølser. minst. Og et blåmerke på størrelse med Afrika på kartet. Så det blir vel så som så med treningen. Vet ikke hvor lang tid det tar før jeg kan gå normalt og trene som normalt igjen...?

Dumme meg... :klaske:

Men på den andre siden er det greit å sitte i sofaen og kommandere folk i den ene og andre retningen! hihi!

Men nok om meg, håper du storkoser deg på andre siden av vannet, skal bli gøy å høre hvordan du har hatt det! Så snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Long time - no see...! :wink: Stikker bare innom for å ønske deg en kjempefin helg etterhvert! Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Halloooooooooo!!!! :hoppe:

Jeg har savnet dere alle sammen! Og Sniglå miiii... :klem: Stakar dumme dumming som vrikker ankelen din!! Og vi som var så flinke å trene sammen... God bedring!

Jeg kom jo selvfølgelig hjem til en sånn semi-ryddet leilighet, men typen tok poenget da han kom hjem fra guttetur og jeg var reist bort, og det ikke var spesielt rent og ryddig her. Så nå får vi se hva slags boller det blir fremover! Håper det blir noen andre, iallefall. Jeg har tenkt å vaske og rydde her i dag, sånn at det kan holde seg fint fremover. Var jo rene hushjelpen hos søsteren min, mannen hennes er jo sørenmeg værre enn min, så jeg tok over en del av husarbeidet sånn at hun kunne ligge flat i sofaen en stund hun også. Travelt å være småbarnsmor altså..

Så jeg er faktisk ganske sliten selv, hehe, og enda mer motivert til å knipe beina igjen og passe på at spiralen min ikke flytter på seg. For jeg er IKKE klar for å ha barn!!! Uansett hvor søt den lille nevøen min er og hvor høyt jeg elsker ham, så er jeg virkelig ikke klar for å vekkes 5 ganger til natten og gå på jobb og ta alt husarbeid hveeeer dag... Nei fytti.

Har nok med den ungen jeg bor med her.

Men åh åh åh!! Drømmeleiligheten min er ikke solgt ennå! Fikk notaravisen i posten i dag, og den er for salg ennå! Ringte til megleren, og budene har jo nesten ikke steget i det hele tatt!! Så jeg ringer rundt nå, til mamma og pappa og til banken og typen. For hvis vi kjøper den leiligheten der..DA har vi det greit altså. Fytti den er fin...

Jeg vil haaaaaa!!!!!!!

Masse glad i dere folkens, smetter nok innom en tur til utover dagen :)

Klemklem!! Good to be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et smerteskrik fra sneglen!

Neida, det er ikke så galt, men foten er ikke god altså...crap... Jeg har aldri brukket eller forstuet noe, så jeg vet ikke hvor lenge jeg må regne før den er brukenes igjen? Du har jo bristet og forstuet masse ulike lemmer du?! ideer? Har ikke vært hos lege, så jeg vet EGENTLIG ikke hva som er galt, men jeg kan jo bevege ankelen og tærne. (Men noe begrenset da....) :-?

Jaja, drit i. Blir sikkert god en gang. Jeg kommer til Bergen på tirsdag, finne på noe da?

Fant du shampo til meg?!? *glede seg masse*

Jeg drømte at du ikke fant, så ble jeg sååååå skuffa.... :wink:

Er det den leiligheten som du har hengt på kjøleskapet som fremdeles ligger ute? Den er jo driiiitlækker! Du får drive litt iherdig kaninlobby, så går det nok bra! *krysse fingre*

Ellers glemte jeg å si at vi har funnet frem de gamle hjemmevideone våre, der fant jeg en del Ninakanin! :ler:

Utrolig morsomt å se! Vi har blant annet filmet et bursdagsselskap, den beryktede musevisaopptredenen, en liten duett som vi spiller, Hollandturen m m.

Vi skal legge de inn på DVD så du kan jo få en kopi av det som du er med på hvis du vil?!

Dette ble langt, men vi snakkes om ikke så lenge, rabbit!

Hej dååå! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Sliteeeeeeeen :sove:

Vet dere hva? Å jobbe i kiosk er en drittjobb. Jeg mener det, neste gang den bedritne kunden kommer inn og er ekkel, så skal jeg være forberedt. Han sier så mye tåpelig og spydig at jeg blir like paff hver gang. Og da blir jeg så forbanna, for JEG kan jo ikke målbindes liksom, så når han får til det også så bli jeg dobbeltsur.

Gikk og knurret og bannet og steikte lenge etterpå, hehe, hun jeg jobbet med sa det var morsomt å høre på alle ideene mine til hva jeg skal si neste gang han kommer inn i butikken. Jeg fyllte på chips, så om noen handler inn digg for kvelden i en kiosk i bergen og finner bare smuler inni posen når de åpner den vel hjemme i sin lune stue, så er det bare kaninen som fyllte på mens hun var litt småsinna :oops: :tunge1: En smuuuule hardhendt!

Jajja, tro meg, jeg skal fortelle dere alt om det senere, både hva han sa i dag og hva jeg/han sier neste gang. Men nå må jeg på doooo! Hey, hvorfor har vi ikke en på-do-smiley? Mystefistisk.

Og Sniglå, du drømte nesten rett. De hadde bare shampooen for farget hår, men jeg hadde ikke tid til å dra til byen en gang til (kan fortelle på onsdag :) Hvis det blir onsdag..? ), så da jeg spurte frisørdamen FEM ganger om det gikk an å bruke vanlig balsam så kjøpte jeg bare den jeg. Hun sa den funket veldig bra, for den var beregnet på tørt hår sa hun, og den funket bra sammen med den andre shampoen. Så jeg håper det var greit.... Skal regne ut hvor mye det ble!

snakkes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay, noen som lurer på hva den fæle kunden sa til meg eller?

Vel, jeg jobber i kiosk. Der har vi junk-mat. Masse. Massemassemasse. (er helt jævlig, jeg driver jo og slanker meg).

Hver lørdag, hver eneste sørens bedritne dumme lørdag jeg er på jobb, så kommer denne kunden, Mr. Drit, inn til meg. Og han skal ha det samme hveeeer gang. En liten ussel kyllingbit (som de fleste kjøper 5-10 av). Vel, i og for seg helt greit, men hveeeer gang han kommer inn, er han spydig og frekk og så bæsj at jeg blir helt målbundet!

De fleste vil ha kyllingen sin i en liten papirpose. Faktisk alle. Utenom han her. Vel, så den første gangen jeg skulle finne en kylling til ham tok jeg selvfølgelig frem en sånn pose og var klar til å fiske frem en liten nammenam til ham. Så vifter driten med hånden, rister på hodet i en oppgitt maner, og sier høyt i en sarkastisk og spydig tone:

"Nei, nei, jeg trenger bare å få den i en liten serviett. Det er lov å tenke selv, lille venn"

:o

Ååååh jeg ble så sinna!!!!!

:sinna:

For hvem er han til å kalle meg "lille venn" bare fordi jeg tilfeldigvis jobber på en kiosk og kan se litt blond ut for et utrent øye? Jeg jobber jo ikke der fordi jeg ikke har hjerneceller og ikke fungerer til annet, det er jo fordi jeg har en haug med fremtidsplaner og jobber der for å spare penger!! Og "det er lov å tenke selv" , knurr.. Hvis man slår opp i leksikon på "Nina", så står det som en av karakteristikkene mine, "er selvstendig i tankegangen, til tider kan dette føre til at hun kommer på kanten med andre". Men å insinuere at jeg ikke funker helt i topplokket sånn helt uten videre, deeeeet gjør meg forbannet. Vet ikke, føler det er et lite angrep på meg som person. Og det er jo strengt tatt det..

Vel, det var mitt første møte med denne herligheten av en mann. Og jeg ble ikke såååå sinna den gangen, snarere litt paff.

Men når dette i ettertid har skjedd mange ganger, at han kommer inn og skal ha den fordømte kyllingbiten sin og slenger drit, så blir sånne tidligere kommentarer satt i et litt annet perspektiv.

Vel, så på lørdag kommer jo nissen inn da, selvfølgelig. Og ser på kyllingen som ligger i varmeskapet. Møter ikke blikket mitt og svarer ikke når jeg høflig sier "hei, kan jeg hjelpe deg?" som jeg er trent til å gjøre. "Heh, er de kyllingbitene der fra i går eller?". Jeg smiler litt "stramt", og tenker "de kyllingene kom ut fra frityrgryta for 20 minutter siden din forbannede drittmann!!!", mens jeg har tenkt å svare at "nei, de laget jeg for en halvtime siden, så de er gode de!" med sol-stemmen min. Men før jeg rekker det, så flirer han og sier:

"Hah, du ble forlegen nå, ja? Vet ikke hva du skal svare på et sånnt spørsmål, eh hehe, ikke sant? Arh, ta å gi meg en av de som ser ferskest ut"

:o :o :kjempesinna:

Og tro meg, han sa det på en sånn måte at det levnet ingen tvil om at han mente at jeg er ei dum lita tulle som står der og ikke vet hvem statsministeren er og blir satt til veggs når en kunde ser at kyllingen jeg selger er fra forrige årtusen. Jesus christ, jeg kjente at det kokte imeg!

Så strekker jeg hånda ut for å finne en serviett, jeg kjenner jo igjen kødden. Så mens jeg åpner luka på skapet og skal til å fiske ut en kyllingbit vifter han med hånda og sier "nei nei, ikke ta.." og da ser han at jeg faktisk har funnet en serviett og ikke en pose. Så smiler jeg stramt og sier "Ja, du vet, det holder å være spydig en gang, jeg husker at du vil ha en serviett da vet du."

Neste gang han kommer inn skal jeg fortelle en ting og to om hva normal folkeskikk er, og at butikken min ikke går konkurs fordi vi mister en kunde som legger igjen 11 kroner i kassa 1 gang i uka. :frustrert:

Åh hå hå som jeg gleder meg til neste gang han kommer inn... Jeg har en lang liste med finurlige spydigheter som jeg skal lire av meg hvis han har den samme holdningen :sjarmor:

Menmen, drit i ham :) I dag hadde jeg en herlig tur i skogen/"fjellet", og føler meg forfriskende nytrent!! Har kjempegod samvittighet, føler at jeg er back in the gaaaaaame... :wink: Tror ikke de ekstra kiloene mine har en kjangs nå fremover, de kommer til å gi opp en etter en. Mr. Lår-kilo er nok litt seig, gleder meg til han gir opp. Og Mr. Fettpåarmene gleder jeg meg også til at stempler ut for kvelden, og "glemmer" å komme tilbake... Moahahaa!!! :Hehe:

Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag.. Ånei, forresten, jeg vet hva jeg skal ha. Typen som skal lage tagliatelle med ostesaus og skinkeeeeee... ikke akkurat slankemat. Jaja, får spise meg mett på litt gulrøtter i forkant da heller :) Det var lurt!

Jeg er smartest i hele verden :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, åj, åj....jeg kan varmt anbefale "det store utblåsningsrommet" til Aline på Snikk-Snakk forumet. Der er vi andre jentene med temperament. (Og så ville det kanskje ikke skade med en diskret jalapeno midt inne i kyllingbiten neste gang mr. drittsekk kommer inn i kiosken. Kanskje den påtenkte kyllingbit også kan marineres i Tabasco eller noe sånt????) Neimen oooops, hvordan kunne det skje??

:hoho: :evil: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hehe, jeg sa faktisk det til en skikkelig drit kunde som var usedvanlig rasistisk og jævlig:

"Vet du, du er så motbydelig at jeg får lyst å spytte i kyllingen din!!!!".

Hehe, han fikk sjokk, trodde jeg hadde gjort det.. Men nestegang gjør jeg det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Moahahaaaaa!!! Fikk en annen drit kunde å være streng med i dag :sjarmor:

Han slang drit til kundene, så jeg lente meg over pølsedisken der han sto, så strengt på ham og sa i en myndig stemme:

"Klarer du å oppføre deg fint, eller må jeg følge deg ut?" Han ble jo sur, men roet seg nok til at jeg lot ham gå ut på egenhånd. Så litt senere kom han tilbake, og da begynnte han å være frekk med kollegaen min. Så gikk jeg bort til ham (var ute i butikken for å smårydde), stillte meg rett bak, og sa "Vet du hva? Nå er det nok. Nå har du vært inne her og vært ekkel flere ganger, og nå gidder jeg ikke mer. Vær så vennlig å gå."

Han ble kjempesur, haha, hev armene opp i lufta og sa "greit greit, da vil jeg ha pengene igjen!" og slang baguetten hans på disken så den føk avgårde.

"Ja værsågod, ta pengene dine og gå. Jeg gidder ikke å ha deg her når du slenger rundt deg med motbydelige kommentarer, og helt åpenbart har problemer med å fatte selv enkle beskjeder. Finner du veien ut denne gangen også?"

Hihiiiii!! Det var gøy :) Hører med til historien at han var litt alkoholisert, da, men... Never the less, det var gøy å være sinna og streng!!

Nå skal jeg spise litt kyllingsuppelapskaus (laget meg en rar middag i dag..fant bare på noe...), og så hoppe i seng. Tror at i morgen blir en fin dag!!

Og til dere som pleier å stikke innom dagboken min... Jeg skal ut i morgen, på samme sted som jeg ble så sørpe dritings på sist gang!!!

Og i morgen er det bransjefest med LAVE priser!!! Wæææ, haha, jeg føler på meg det blir en morsom kveld!!

:ler:

Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg traff Francis og Francis og Francis igjen!!! :hoho:

Åååååh fytti for en kveld... Jeg hoppet og danset uten stopp, jeg var helt vill! Folk kom faktisk bort og sa at jeg danset bra, hadde rytme i kroppen.. Haha, det har aldri skjedd før! jeg var bare heeeelt i form altså! Haha, og jeg er jo totalt blakk, men var utrolig gavmild allikevel. Tipsen fløy, hehe, hun i garderoben fikk 50 kroner foreksempel... Var ikke helt god i hodet nei ;)

Og min kjære bartender var på jobb og var kjempeglad for å se meg, så da jeg kom og bestilte 2 nina'er (jaaaa jeg har egen drink ;) ) bare flirte han :) Nei fy søren for en kveld.. Var innom jobben i dag før jeg skulle på skolen, og da sto sjefen og lo, spurte meg om jeg husket noe fra kvelden før. Jeg så forundret på ham og sa at jaaaa, jeg gjorde nå det... Nei, for Kathrine (ei av de jeg gikk ut med, kollega), hun husket INGENTING!! Haha, det kan jeg jammenmeg tro, for hun var sørpedritings..

Huff folk i studiegruppa mi må tro jeg er helt rar. Var første gangen, så vi hadde en sånn presentasjonsrunde. Så sa jeg at det var rart jeg ikke kom på å si mer, for normalt sett snakker jeg hele tiden, men at det sannsynligvis var fordi jeg hadde fylleangst fordi jeg hadde stått opp for en time siden!! :ler:

Fy søren for en flørt jeg blir når jeg drikker..

Fy meg :fy:

Vel, har kjøpt litt nye akvariefisker i dag, så jeg må ordne litt i akvariet nå :) Koseliiiiiig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Åh for en morsom kveld.. Meg og typen var hos søskenbarnet hans og typen hennes (som er en studiekompis av typen), og vi koste oss med Idol og taco. Vel, når vi var ferdige å spise og Idol var over, fant vi ut at vi skulle se en film. Vi kom ganske fort frem til at vi skulle se The Grudge... :o Jeg er jo SÅÅÅ redd for sånne filmer, og kjente at jesus, nå kommer jeg ikke til å sove på et år..

Der tok jeg jammenmeg feil gitt! Vi var i totaaaalt feil humør for å se grøsser, så det ble jo til den rene humorparaden istedenfor!! Teite kommentarer og erke-tørr humor florerte jo til de grader..

Sånn som i en scene da hovedpersonen gikk inn i et rom hvor ugly ting foregikk, og jeg utbryter "oj, hun er jammenmeg føkkt!!" (Fornorsking av det engelske fucked..om noen lurte)

Så kommer det tørt fra kompisen "Ah, but-fucked da kanskje?" :ler: Sånn fortsatte det hele filmen.. Som da hun ene gjemmer seg i hjemme senga si, og der ligger harelabben hun nettopp hadde mistet på jobben (når skumlingen fulgte etter henne). Så spør hun ene vi ser filmen med "oj, hva var det?".

"Nei det var den harelabben hun mistet", svarer jeg. Så kommer det fra han kompisen igjen:

"Hun skulle heller hatt en rottefot, det hadde jo hun der Grudge'a (hun ble hetende det, hun som gikk igjen) bare gitt faen i å ta ifra henne!"

:hoho:

Rottefot!??!?!!! Herregud.. Så den ene kommentaren var værre enn den andre, så til slutt ble det jo til at de som ble drept i filmen ble but-fucked av rottefoten... :ler: Herregud for en humor..

Vel, så jeg syntes ikke The Grudge var særlig skummel, fordi vi lo oss gjennom hele greia!!

Haha jeg har så mange morsomme situasjoner og kommentarer i hodet mitt nå, jeg sitter bare og ler.. Sånn som da meg og typen gikk hjem, og jeg siterte noe jeg hadde sagt til ham om en avtale. Men han husket ikke at jeg hadde sagt det, så sier han:

"Nei, jeg honker ikke det"

:hoho::hoho: Honker...

Ååååååh kan noen hjelpe meg, jeg klarer ikke å slutte å leeeee... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det er jo ingen hilsener i dagboka mi lengre jo.. Ingen som stikker innom lengre eller..? Sukk..

Jaja jeg overlever nok! :wink:

Nå skal jeg hive i meg noe mat for så å ta turen til løvens hule.. Skal lese i dag, på NHH!!! Iiiiik, fienden! Haha, universitets-studenter har alltid ment at dem som går på Norges Handelshøyskole er teite. Og de er gjerne det også.. Men på grunn av at sambo er student der, så kan man jo si at jeg er i seng med fienden? :sjarmor: Ouuuuh :ler:

Vel, jeg skal lese, OG trene, så det blir nok en bra dag :)

Selv om alle her inne har totaaalt glemt meg!! I tilogmed slanketråden har folk falt ifra... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kaninen, tror du at vi har glemt deg??? Neida, vi er inne og leser i boka di, skjønner du - så vi er her selv om du ikke ser oss. Det har bare sett ut som om du har hatt det så travelt i det siste.

Ha en flott lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei! :vinke: Har "nettopp" (i går) fått vite at jeg bestod alle eksamener dette semesteret. Er så glad, fordi jeg har strevd veldig med motivasjonen og ikke akkurat fått gjort mitt beste. Men nå er jeg på 2. avd, og det er jo 1000 ganger mer spennende enn 1. avd, så jeg håper det gjør underverker for motivasjonen.

God helg til deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninakanin!! :vinke:

Har ikke glemt deg nei ;)

I mitt neste liv ønsker jeg å være en flue på veggen der du jobber! Du virker så utrolig morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jippi, hilsener!!! Er godt å "se" dere når jeg egentlig ikke kan "se" dere når dere stikker innom min kjære dagbok :)

Nå skal jeg løpe ned i butikken, skal kjøpe noe salat og drit til middagen, sånn at jeg ikke dytter i meg for mye saus og driiiit og jaaa jeg er helt hyper og sulten og overtrøtt og rar for jeg har treeeeent og jeg er helt giraaaa!!! :hoppe: :hoppe:

Hehe og sånn ellers har jeg det bare bra :)

Vil dere se noe nusselig?

http://www.zettertjarn.se/news.htm

Jeg vil haaaaaaa... Liiiiiten tasseladd :)

Og du, hvis du skal være flue på veggen så pass deg for den der elektriske stolen for insekter som vi har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...