Gjest Plannergirl Skrevet 20. februar 2020 #441 Del Skrevet 20. februar 2020 10 minutter siden, Castor Troy skrev: Ja enig i det. Stina er ung jente med et ganske ungt publikum også. Hun er seg selv og prøver ikke å være noen hun ikke er. Godt ikke alle influencere skal late som de skal redde verden og være politisk korrekte for en hver pris. Tror mange nye seere som ikke visste hvem hun var, fikk et godt inntrykk av Stina etter farmen ☺️ Ja, hun kjenner målgruppen sin godt og utnytter de ikke på samme kyniske måten som mange andre. Og selvfølgelig må realityprogram som farmen ha med folk som ikke passer inn og lager litt diskusjon. Tøft av henne å stille opp siden hun tidligere har sagt at det er det siste programmet hun ville vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 20. februar 2020 #442 Del Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Plannergirl skrev: Ja, hun kjenner målgruppen sin godt og utnytter de ikke på samme kyniske måten som mange andre. Og selvfølgelig må realityprogram som farmen ha med folk som ikke passer inn og lager litt diskusjon. Tøft av henne å stille opp siden hun tidligere har sagt at det er det siste programmet hun ville vært med på. Jepp, hun scorer ikke billige poeng for å øke sin egen popularitet. Veldig kult at hun gikk ut av sin komfortsone og ble med på farmen, ikke mange hadde trodd hun ville bli med der. Forfriskende å se henne uten sminke 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 20. februar 2020 #443 Del Skrevet 20. februar 2020 5 minutter siden, Castor Troy skrev: Jepp, hun scorer ikke billige poeng for å øke sin egen popularitet. Veldig kult at hun gikk ut av sin komfortsone og ble med på farmen, ikke mange hadde trodd hun ville bli med der. Forfriskende å se henne uten sminke 😊 Ja, jeg hadde ikke turt å være med på noe sånt 🙈 og hun er helt nydelig uten sminke og alt det andre, synd hun ikke viser seg oftere sånn. Skjønner jo at hun bruker sminke når det er litt hobby for henne, men hun kler virkelig den naturlige looken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 20. februar 2020 #444 Del Skrevet 20. februar 2020 3 minutter siden, Plannergirl skrev: Ja, jeg hadde ikke turt å være med på noe sånt 🙈 og hun er helt nydelig uten sminke og alt det andre, synd hun ikke viser seg oftere sånn. Skjønner jo at hun bruker sminke når det er litt hobby for henne, men hun kler virkelig den naturlige looken. ja hun er en naturlig skjønnhet, men hun elsker virkelig den babe looken med vipper, hår sminke og hele pakka 😁 Er som en maske eller uniform nærmest for henne. Likte det siste bildet på bloggen der hun var med i farmen uten sminke eller noe som helst annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 25. februar 2020 #445 Del Skrevet 25. februar 2020 Vil ikke påstå at hun har gjort en super figur gjennom farmen 😬 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellem Skrevet 1. mars 2020 #446 Del Skrevet 1. mars 2020 På 20.2.2020 den 16.09, Castor Troy skrev: Ja enig i det. Stina er ung jente med et ganske ungt publikum også. Hun er seg selv og prøver ikke å være noen hun ikke er. Godt ikke alle influencere skal late som de skal redde verden og være politisk korrekte for en hver pris. Tror mange nye seere som ikke visste hvem hun var, fikk et godt inntrykk av Stina etter farmen ☺️ Ung jente? Er ikke hun 27 i år? Sist jeg sjekket er det voksen for mange år siden i min verden. Hvordan hun fremstår er noe helt annet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 11. april 2020 #447 Del Skrevet 11. april 2020 Når du har lag på lag med sminke og ikke ser ut som deg selv lenger og likevel må bruke filter på snap🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 12. april 2020 #448 Del Skrevet 12. april 2020 18 timer siden, Pollen skrev: Når du har lag på lag med sminke og ikke ser ut som deg selv lenger og likevel må bruke filter på snap🙄 Harm og Hegseth du sikter til? Veldig spesielt å ha på filter når man skal sende en hilsen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 12. april 2020 #449 Del Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, tingi85 skrev: Harm og Hegseth du sikter til? Veldig spesielt å ha på filter når man skal sende en hilsen 🙈 Stina på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 22. april 2020 #450 Del Skrevet 22. april 2020 Unnskyld meg, men er det ikke litt tacky å stå i morgenkåpen sin - med synlig bh og puppene halvveis ute - mens man står med fjernkontrollen til utløserknappen på kameraet og skriver om familiære ting.. Lurer på når man mister den følelsen av at det du legger ut ikke er helt normalt. Hun har også lagt ut anbefaling til sminke for å få kragebenene til å "poppe" som hun selv kaller det.. Stakkars ungdom nå til dags med slike idealer😳 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 23. april 2020 #451 Del Skrevet 23. april 2020 On 4/22/2020 at 7:59 PM, however said: Unnskyld meg, men er det ikke litt tacky å stå i morgenkåpen sin - med synlig bh og puppene halvveis ute - mens man står med fjernkontrollen til utløserknappen på kameraet og skriver om familiære ting.. Lurer på når man mister den følelsen av at det du legger ut ikke er helt normalt. Hun har også lagt ut anbefaling til sminke for å få kragebenene til å "poppe" som hun selv kaller det.. Stakkars ungdom nå til dags med slike idealer😳 Jeg synes hele puppefokuset hennes er utrolig tacky. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 23. april 2020 #452 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) På 23.4.2020 den 19.15, Rosmarin(ert) skrev: Jeg synes hele puppefokuset hennes er utrolig tacky. Jeg er helt enig, det har blitt litt ekstremt nesten.. Skjønner liksom ikke hvorfor? Tenk på at hele familien sitter og ser på de bildene der, alle venner og alt. Tror min samboer hadde blitt flau om ikke sur for at jeg likesågodt viser "godsakene" til alle andre også 🙈 Endret 26. april 2020 av however 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 24. april 2020 #453 Del Skrevet 24. april 2020 20 hours ago, however said: Jeg er helt enig, det har blitt litt ekstremt nesten.. Skjønner liksom ikke hvorfor? Tenk på at hele familien sitter og ser på de bildene der, alle venner og alt. Tror min samboer hadde blitt flau om ikke sur for at jeg likesågodt viser godsakene til alle andre også 🙈 Tror min samboer hadde blitt flau om jeg refererte til "godsakene" også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swaggie90210 Skrevet 30. april 2020 #454 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg får helt vondt av henne på bildene i dette innlegget. Det ser ut som hun har det virkelig vondt. Se på øynene. Ser veldig trist ut. Håper hun har det greit. https://stina.blogg.no/new-in-from-nelly-25-rabatt.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 30. april 2020 #455 Del Skrevet 30. april 2020 20 minutter siden, swaggie90210 skrev: Jeg får helt vondt av henne på bildene i dette innlegget. Det ser ut som hun har det virkelig vondt. Se på øynene. Ser veldig trist ut. Håper hun har det greit. https://stina.blogg.no/new-in-from-nelly-25-rabatt.html Syns ikke det ser ut som hun har det vondt. Vet hun har slitt med sitt da hun har vært åpen om det, men disse bildene ser ikke sånn ut. Noen smiler hun på, andre ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. april 2020 #456 Del Skrevet 30. april 2020 21 minutter siden, swaggie90210 skrev: Jeg får helt vondt av henne på bildene i dette innlegget. Det ser ut som hun har det virkelig vondt. Se på øynene. Ser veldig trist ut. Håper hun har det greit. https://stina.blogg.no/new-in-from-nelly-25-rabatt.html Syns egentlig bare det ser ut som om hun ikke tør å smile.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. april 2020 #457 Del Skrevet 30. april 2020 Da tror jeg du legger litt vel mye i noen få bilder altså 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 4. mai 2020 #458 Del Skrevet 4. mai 2020 På 30.4.2020 den 19.35, BethD skrev: Syns egentlig bare det ser ut som om hun ikke tør å smile.. She's going for the Kim K look. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horrorfreak Skrevet 2. juli 2020 #459 Del Skrevet 2. juli 2020 Noen som skjønte noe av hennes nyeste blogginnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 2. juli 2020 #460 Del Skrevet 2. juli 2020 2 timer siden, Horrorfreak skrev: Noen som skjønte noe av hennes nyeste blogginnlegg? Hm, ikke godt å si. Husker hun skrev noe om at hun fikk stalkerbrev for lenge siden, kanskje det har blusset opp igjen. Også ble hun vel slått til av en fyr i fjor en gang fordi hunden hennes bjeffet eller noe i den duren, veit ikke om de noen gang fant ut hvem han var, kanskje det ble en sak ut av det? Don't know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå