Gjest Litjmæ Skrevet 22. januar 2005 #141 Del Skrevet 22. januar 2005 :trøste: God bedring Lilith, håper dagen din tar seg opp etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2005 #142 Del Skrevet 22. januar 2005 Takk, Litjmæ! Håper i hvertfall at tiltakslysten kommer tilbake igjen, jeg er utrolig giddalaus til meg å være :-? Aerobictimen var medium minus; instruktøren er litt stor, og det er vel og bra i og for seg. Men hvis hun skal ha en grønn time, må man vel forvente at hun holder tempoet oppe gjennom hele timen? Men som sambo sier, jeg må vel jobbe med holdningene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #143 Del Skrevet 23. januar 2005 Formen litt bedre i dag, i hvertfall kjennes det slik ut akkurat nå. Får håpe det holder seg slik. Har et tett program i ettermiddag, men fram til da er timeplanen blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #144 Del Skrevet 23. januar 2005 Etter tre dager fri (planlagt skulking, uten dårlig samvittighet for en gangs skyld) gleder jeg meg faktisk til å komme tilbake på jobb og fortsette maratonprosjektet mitt. Jeg SKAL bli ferdig til den datoen jeg har satt meg, og håper også på å få tid til å reise til det store utland et par ganger i løpet av våren. I morgen skal jeg først dra og få byttet pulsklokken jeg fikk (til en mer avansert modell), deretter blir det flikking på manuset som skal sendes videre senest kl 16 (egen frist), tilslutt kanskje trening, selv om jeg unngår sats på mandager, pga alle helgesynderne som begynner på nytt og bedre liv da. I går var det INGEN der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. januar 2005 #145 Del Skrevet 23. januar 2005 Heia vennen litt sliten ulv på jobb i dag. takk for at du er her for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #146 Del Skrevet 23. januar 2005 Pass på deg selv, vennen! Jeg var rimelig bekymret i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 23. januar 2005 #147 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei Ville bare identifisera meg som sniklesar. Det høyrtest herleg ut å verta ferdig med artikkelen. Eg held på med ei oppgåve som absolutt bør avsluttast snart (eg set og min eigen frist, i alle fall innanfor visse grenser), men det er jo såå tiltak å skriva... Veldig bra at fridagane gav deg god motivasjon til å arbeida vidare. Slikt kan ofte hjelpa! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #148 Del Skrevet 23. januar 2005 Takk for den, Apple fridager har gjort godt, ja. Nå er jeg nesten klar til å ta all pirk og kommentarer som må komme. Fint nick, btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #149 Del Skrevet 23. januar 2005 Nå BURDE jeg vel strengt tatt legge meg....Jeg var trøtt for ti minutter siden, men plutselig er jeg våken igjen :evil: Så utrolig typisk. Kanskje jeg skal teste Aftenstemnings-teen jeg fikk i gave til bursdagen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #150 Del Skrevet 24. januar 2005 Flink i dag; dro til byen, fikk byttet bursdagsgave, og dro rett til jobb. Ikke engang en aldri så liten tur innom H&M. *fornøyd* :-) Leste i Suzy si bok at det her er årets verste dag...Hittil har jeg ikke nok info for å dømme, men iPoden var tom for batt i morges, så det er kanskje en indikasjon (hadde tenkt å trene litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #151 Del Skrevet 24. januar 2005 Radioen her insisterte på at vi må prøve å vende på dette med årets verste dag - og derfor er dette altså: GLADMANDAG Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror på det - leverte bilen på verksted, det er mandag og jeg har akkurat vært hos tannlegen... Det som mangler er at bilen ikke bli feridg i ettermiddag og Mannen jobber sent slik at jeg ikke kommer meg på trening... jadda... Ellers HEI :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #153 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror på det - leverte bilen på verksted, det er mandag og jeg har akkurat vært hos tannlegen... Det som mangler er at bilen ikke bli feridg i ettermiddag og Mannen jobber sent slik at jeg ikke kommer meg på trening... jadda... Huffa... håper det tar seg opp :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #154 Del Skrevet 24. januar 2005 ER bilen ferdig så jeg kommer meg på trening, så har det alt tatt seg opp - vi satser på det vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #155 Del Skrevet 24. januar 2005 Og hvis jeg får skrevet ut, og levert veileder, og det ikke er altfor fullt på SATS og hvis hvis.... Dagen blir sikkert slik som en normal dag ville blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #156 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er håpløs....Digger stilen til Bertine Zetlitz, og tror den vil stå meg perfekt (har lite ansikt), men HATER musikken dypt og intenst. Jaja, hva annet skal man si, enn at damen har bra stylister ? Jeg har forresten fått ny frisyre. Tøff, synes jeg selv, men sambo synes jeg ser ut som en lego-figur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #157 Del Skrevet 24. januar 2005 Kaos!!! Frustrert!!! Jeg tror jeg må ta en pustepause, kjenner plutselig spenningshodepinen komme løpende :-? Hvordan avinstallerer jeg et program på denne MACen, jeg tror det er lurere enn å måtte lete etter feilen som tydeligvis er der...Nåla i høystakken-problematikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 24. januar 2005 #158 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har forresten fått ny frisyre. Tøff' date=' synes jeg selv, men sambo synes jeg ser ut som en lego-figur... [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #159 Del Skrevet 24. januar 2005 Jadu, datamaskiner kan leve sine egne liv innimellom! Vi har fått en ny skriver her på jobben og den nekter konsekvent å oppføre seg ordentlig! I dag ga den illsint beskjed om at det var tomt for A4, mens skuffene med hundrevis av papirark sa noe annet... Jeg får bare ut papirene mine når det passer for madammen (ja skriveren altså) og en kollega av meg hevder at den skriver ut kursiv og fet og alle mulige andre skrifttyper som ikke skal være der... PS: Legofigurer ER jo tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #160 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er dårlig til å takle stress, hodepinen kommer snikende ultraraskt...Men en real treningsøkt dreper det aller meste. I dag har jeg løpt ca 45 minutter, og testet ut pulsklokka (som antatt holdt jeg for høy intensitet, men det er jo mest moro! ) Deretter ca 30min styrke, og så dusj og det der. Jeg fikk faktisk et kompliment i garderoben, fra en vilt fremmed dame: "Den frisyren der var skikkelig stilig, og kledde deg godt!" Legofigur, du liksom Nå er jeg dødssulten, og kunne spist en hest, men jobber med saken (riktignok ikke hest, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg