Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Litjmæ

:trøste:

Håper du finner ut av det, jeg er helt enig med deg angående brunost! Her i Sverige har de jo ikke det, så når jeg er hjemme så hamstrer jeg :-D

Men det går jo an å klare seg uten da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dritt, jeg forsover meg hver dag og kommer for sent. "Glemte" å stemple inn, og har heldigvis et selektivt utvalg av innganger så jeg slipper å gå forbi sjefens kontor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt' date=' jeg forsover meg hver dag og kommer for sent. "Glemte" å stemple inn, og har heldigvis et selektivt utvalg av innganger så jeg slipper å gå forbi sjefens kontor...[/quote']

*bilder i hodet av Melk som sniker rundt veggene* :ler:

Irriterende det der, men det tyder på at du må legge deg tidligere om kvelden gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant riktig bok på biblioteket, men så viste det seg at den ikke var riktig allikevel... :roll: Nå gidder jeg IKKE gå tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snurt*

Lagt meg 01 fredag og lørdag, sovet til jeg har våknet i 11-tiden, la meg 23 i går, pratet til 23.30, lå våkne til nærmere 3. Dritt assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den med å ligge våken natt til mandag... I tillegg til å ha sovet for mye i helga, var jeg skikkelig høy på kaffe, så jeg lå og bortimot hyperventilerte. Så var det for varmt på soverommet, selv med vinduet åpent, så jeg snudde meg slik at jeg hadde beina i åpningen. Da ble det for kaldt... :-x

Jeg tror jeg har en negativ dag i dag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke lage vafler med laktoseredusert melk da? Det er det eneste den melka funker til, trenger ikke sukker i røra engang! eller holder du deg totalt unna melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lage vafler med laktoseredusert melk da? Det er det eneste den melka funker til, trenger ikke sukker i røra engang! eller holder du deg totalt unna melk?

(jeg begynte i dag, så jeg vet ikke så mye mer) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en periode med mye mageproblemer for noen år siden, og da skulle jeg prøve å unngå melkeprodukter i en - to uker. Var ganske vanskelig, spesielt siden pappa bruker veldig mye posemat/halvfabrikat, og der inneholder jo omtrent alt melk. Vet ikke om så små doser har noen innvirkning, men vet jo aldri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Lilith!

Åssen går det med det melkeløse livet? Vet ikke om jeg hadde klart det. Jeg drikker ikke melk, men bruker det i grøt, i middagen og på frokostblandingen - hadde nok slitt med å holde meg unna ja...

:kose: Sovet litt bedre i natt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet LENGE, og relativt bra, men ett eller annet har skjedd; jeg har ikke lyst til å trene i det hele tatt....Vet ikke hva som er lurest når slikt skjer; å holde seg unna til lysten kommer, eller å presse seg bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ditt tilfelle ville jeg holdt meg unna til lysten kom tilbake - du klarer deg fint en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har skjedd før, og det kan egentlig gå lenge (har før gått i ukesvis) før lysten er tilbake. Kanskje den kommer fortere tilbake hvis jeg ikke presser meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Tenkte akkurat å si at det er vel ikke så ofte du føler det sånn, du som har makk i ræva, så like bra å utnytte det og hvile en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hvilte jo i går :roll: Og på søndag hadde jeg ikke lyst til å gå på SATS, så tok en joggetur i stedet. Kanskje det er løsningen i dag også... (hvis jeg ikke blir mørkredd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje den kommer fortere tilbake hvis jeg ikke presser meg?

Ja det tror jeg faktisk - og dessuten har kroppen av og til behov for å slappe av og restituere. Musklene trenger litt fred og ro for å bygge seg opp vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Jeg hvilte jo i går :roll:

:ler: Kjenner meg igjen... Men noen ganger trenger man bare to dagers hvile og da sier kroppen fra. Uansett hvor dårlig samvittighet man føler at man burde få ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se utpå dagen om lysten tar seg opp' date=' hvis ikke går jeg kanskje en tur eller *grøss* slapper av.[/quote']

Tullehøne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...