Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Eg trudde òg at Salomon hadde gode sko, så for to år sidan kjøpte eg eit par av desse skoa fordi eg skulle ut og gå litt, men fjellsko ville vera litt overkill. Og eg fekk dei verste gnagsåra eg nokon gong har opplevd. Det verste var at det ikkje nytta å setja på gnagsårplaster av nokon sort, skoen klarte å slita plasteret nedover hælen slik at det ikkje lenger dekte det området der gnagsåret kom. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt å kjøpe ting som ikke funker...Sko som føles bra i butikken, men som ikke funker, er det verste jeg vet. Og jeg har vært der. Mine råd er rett og slett: ikke tenk på å gå inn nye sko på tur (bruk nesten utgåtte joggesko), og husk å ta med papirplaster og Compeed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan man lære kroppen sin til å bli rastløs og energisk?

Min er liksom så altfor rolig og treg... :roll:

Grattis med ny undersåttbekledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man er født slik eller slik. Jeg er uhelbredelig rastløs, og var det også som toåring (sies det). Forresten er det ikke alltid et gode; jeg klarer ikke å konsentrere meg, og er i tillegg ganske snarsint.

Mens du er sindig og behersket.

Tenkte forresten på ostepop i sted, og automatisk på deg :ler: Hva har du gjort med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert noe galt oppi hodet på meg...Jeg klarer ikke å se meg selv som andre ser det, og føler meg tjukk selv om jeg VET det er tull. Jeg bruker XS (25" i jeans) i klær, og allikevel er jeg ikke fornøyd. Kanskje det hadde hjulpet å få sett seg selv fra en annen persons synsvinkel?

I natt har jeg sovet for lite--igjen. Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig å sove mer enn 4-5 timer. Vi la oss 0030 (allerede for sent når du skal opp 0630), og så ble jeg liggende å lese i en time etter det :o Hmm, jeg er som sagt ikke normal.

I dag blir det lang dag her; vi har seminar som starter kl 19. Jeg vurderer sterkt å stikke på SATS en tur på Full Pakke kl 17, hvis jeg finner en buss som får meg tilbake i tide.

Kjæresten spør hvilke planer jeg har for helga, når han skal reise bort, men jeg har ingen bortsett fra å slappe av. Jeg er inne i en asosial periode, tror jeg.

Joda, jeg har planer, bare ikke sosiale. Jeg skal vaske og rydde :( :-x , så skal jeg trene, og i tillegg jobbe litt med faglige ting. Tror ikke akkurat det blir vanskelig å få tida til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tenkte forresten på ostepop i sted' date=' og automatisk på deg :ler: Hva har du gjort med meg?[/quote']

Stiller meg totalt uforstående til denne ytringen. :forvirra:

:sjarmor:

Det hjelper vel kanskje ikke å si at du ikke er tjukk heller, da? For du er sylslank! Hva er det du vil forandre på? Finnes det egentlig mindre klesstørrelser enn XS i de fleste butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

Hei vennen, så kjedelig at du ikke får sove på nettene... Vet ikke helt hva slags råd jeg kan gi deg annet enn å legge deg tidligere? :-?

Ellers er det jo ikke alltid man orker å være sosial da, det er da ikke noe galt med det, bare kos deg og slapp av hjemme du.

Jeg har sendt deg en PM.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger legging i minst en time før det skjer....Somler noe helt grassat, og plutselig er klokka der. Hmm...Kaffe hadde vært bra nå.

Takk for PM, forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg en fantastisk matpakke :hoppe: fikk lurt sambo til å ikke spise opp all middagen i går :ler:, så derfor har jeg pasta med tunfisk, pesto, kapers, pinjekjerner og parmesan. Og en dæsj olivenolje på toppen :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket du å lage pizza i går? :o Pastaen var resultatet av at to ulver sprang desperat inn døra på leting etter noe spiselig: "MAT!!! jeg tror jeg sulter i hjel" (mannen), og vi valgte en relativt lett utvei, og noe av det jeg faktisk digger.

Mannen har hintet sterkt om pizza på søndag (han skal på fyllemaraton i helga, også kjent under forkledningen fotballturnering)...Men ærlig talt, belønner man dårlig oppførsel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du vidunderlige kaffe, med din herlige aroma og oppkvikkende effekt :plystre: Jeg vil aldri svikte DEG, selv om du kanskje ikke er like bra for meg alltid. Jeg prøvde med te, men det ble ikke det samme...

En ting er sikkert, hadde Starbucks kommet til et sted innenfor min rekkevidde, hadde det blitt merkbart for økonomien. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Orket du å lage pizza i går?

Eeh, hehe, jeg ringte sambo på vei fra jobb til trening og bestilte jeg, den gikk akkurat inn i ovnen da jeg kom jeg og var ferdig da jeg kom ut fra dusjen... Luksus ja... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan oppdrar man menn til å lage pizza? Min er så hjelpeløs at han må følge en oppskrift til punkt og prikke. :roll: Da jeg bodde utenlands, ble han merkbart tynnere (men lærte å vaske klær).

Men han er en djevel til å rydde og vaske på kjøkkenet, og klager aldri over oppvaskmaskin eller tørketrommel som må ryddes. Så jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvordan oppdrar man menn til å lage pizza?

Du kan sende ham på kurs hos samboeren min. :sjarmor: Han lager veldig god pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager veldig gode pizzaer selv, da :ler: Digger pizza med tynn bunn, og har masse forskjellige varianter fyll. Tunfiskpizza er kanskje favoritten, men birkebeinerskinke, cherrytomater, løk, oliven og ruccola, toppet med cheddar og mozarella er hakk i hæl.

Nå blir jeg sulten her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Litjmæ

Hehe, man sender over oppskrift på mail og tidspunkt det skal være ferdig :wink:

Ellers tar det jo litt tid med oppdragelsen da, men nå har min sambo blitt kjempeflink til alt. Han kunne ingenting da vi traff hverandre, men nå noen år senere så gjør han ofte mer enn meg av husarbeid :sjarmor:

Men så er han student og jeg jobber også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fornøyd med ego nå. Fikk til det aller meste, og er klar for ny oppgave. :stolt:

Må bare ikke bli en sovepute så jeg roter bort dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...