Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Natteravnen skal nok drikke litt mer hvitvin før hun legger seg:) Burde kanskje ikke, men har nesten resignert litt fram til veileder er tilbake og kan sette skrekk i meg over helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Herregud, for et vær! Jeg blir skikkelig sur når det øser ned på denne måten. Skulle ønske arbeidslysten kom snikende, men det gjør den dessverre ikke, heller, så jeg får vel krangle med maskinen i noen timer i dag også, og håpe at jeg kommer noen sider videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det går framover med museskritt, i det minste. Men jeg har veileder sittende på skulderen og han sier at "dette er altfor ustrukturert, du kan bedre enn dette, du bruker altfor mange ord", osv. Jeg blir frustrert! Hvordan skal han i det hele tatt kunne bedømme det når jeg ikke engang tør å skrive noe, i redsel for at det skal være dårlig?

Kritikken er vel mest inni hodet mitt, men den er allikevel reell nok for meg, og det er frustrerende å bli stoppet av teite tanker når jeg egentlig burde flydd stormskritt framover med sjulmilsstøvler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Herregud, nå savner jeg nesten sambo og syngingen hans. Etter en halvtime? Hva er det som skjer med meg? :sjenert:

:hjerter_rundt:

Utrolig, ikke sant? Men de skal ikke være lenge borte før vi savner gladlåter som Ut mot havet og Bamses fødselsedag (som er de det går mest i her om dagen). Kanskje det rett og slett betyr at du er.... glad i han? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Herregud, navlebeskuelse av dimensjoner. "Bono ville snakke politikk med Bondevik". Jaha, jeg har hørt en annen versjon. Bondevik sendte forespørsel, Bono takket nei, men ble overtalt. Herregud, jeg blir nesten kvalm.

Ikke sant? Det var eneste gangen stemningen sank på konserten i går. En fantastisk konsert med et utrolig driv en glimrende kommunikasjon mellom Bono og publikum i den politiske delen, men da han sa vi kunne være stolte av Bondevik, sank stemningen mange hakk og det var tilløp til buing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
:hjerter_rundt:

Utrolig, ikke sant? Men de skal ikke være lenge borte før vi savner gladlåter som Ut mot havet og Bamses fødselsedag (som er de det går mest i her om dagen). Kanskje det rett og slett betyr at du er.... glad i han? ;)

Der tok du det på kornet :hjerter:

Men jeg skal innrømme at av og til går slik synging meg på hjernen. Nå har min kjære fått en ny hobby, og det er friluftsliv. Derfor refereres det stadig vekk til Lars Monsen. Men det er mer tilgivelig, synes jeg. I hvertfall mindre irriterende.

Hvis han begynner å synge Ravi/DJ Løv-sanger, må jeg gå drastisk til verks med klor og grønnsåpe for å vaske bort faenskapen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Den blandingen av redaksjonelt stoff og reklame (infomercials) som de såkalte "artiklene" på KG viser, er ganske smakløst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I dag ser det heldigvis litt lysere ut på værfronten, men jeg tør nesten ikke håpe at det skal fortsette. I ettermiddag har vi nemlig tenkt å stikke til fjells med teltet, og det hadde ikke forundret meg hvis det hadde begynt å regne :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss i fellesskap krysse fingrene for regnfri helg. Jeg har også telt-planer for helga, så regnet kan bare prøve seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Den blandingen av redaksjonelt stoff og reklame (infomercials) som de såkalte "artiklene" på KG viser, er ganske smakløst....

Enig, og i tillegg dekker linkene og ingressene til disse "artiklene" hele øverste del av vinduet, slik at jeg faktisk må scrolle nedover for å se forumet i det hele tatt. Irriterer meg grenseløst at en skal tvinge folk til å se totalt uinteressante artikler på den måten. Ja, KG er mer enn diskusjonsforumet, men la oss få være på forum når vi er her, og ikke i isbit-vinkorkoppslagstavle-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blandingen av redaksjonelt stoff og reklame (infomercials) som de såkalte "artiklene" på KG viser, er ganske smakløst....

Enig. Jeg har skrevet et innlegg om det, men ingen brydde seg, ei heller fra ledelsen. Så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da han sa vi kunne være stolte av Bondevik, sank stemningen mange hakk og det var tilløp til buing.

jeg merket meg også det. Men synes at folk da ser litt kortere enn sin egen nese. Man kan ikke først applaudere å støtte fattige land, for så å bue på når Bono er glad for at Bondevik er i verdenstoppen på nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, og i tillegg dekker linkene og ingressene til disse "artiklene" hele øverste del av vinduet, slik at jeg faktisk må scrolle nedover for å se forumet i det hele tatt. Irriterer meg grenseløst at en skal tvinge folk til å se totalt uinteressante artikler på den måten. Ja, KG er mer enn diskusjonsforumet, men la oss få være på forum når vi er her, og ikke i isbit-vinkorkoppslagstavle-land.

Går ut fra at du så svaret jeg fikk da jeg også klaget på dette.... Jeg er her ene og alene pga forumet, ikke fpr å lese tips om malingreklame, borddekorasjoner eller å lage min egen grytevarmer. Vil jeg lese om slikt, går jeg dit DET står. Fatter ikke hvorfor det skal ta all plass når jeg er der JEG er, på hver jævla side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...