Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Det er herlig å jobbe hjemme, og jeg er ofte mer produktiv da enn på univ. Men det forutsetter at jeg er alene eller at de andre som er hjemme forholder seg rolig og ikke gjør noe som kan distrahere eller forstyrre meg. Kravstor nei? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålenge vi sitter i hvert vårt rom, går det greit. Det er mer min egen disiplin det skorter på :oops: . Nå har jeg snart lest ferdig den artikkelen jeg skulle lese, og så skal jeg pusle litt videre med latex, før jeg skal trene om ikke så lenge. Cluet er å komme seg dit før rushet setter inn sånn ca i tretida. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho:

Slikt kunne jeg også funnet på å gjøre...

Jeg var så utålmodig på onsdag, at jeg møtte en time for tidlig på trening :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tvang jeg kjæresten med på gåtur i det fine været; kunne ikke la sjansen gå fra meg, og vi hadde begge godt av det.

Nå har jeg sovet litt på sofaen, og så står vel middagen snart for døra; i dag blir det hjemmelaget carbonara med masse parmesan, noe kjæresten liker bedre enn jeg gjør. Men hva gjør man ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bittelitt småpussa... :oops: Dunavar er godt :), dessuten er jeg jobbenke, og må kose meg som best jeg kan. Lurer litt på å ta ST, etter fiaskoen sist har jeg skrubbet for harde livet for å få bort fargen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov kose seg på fredags kveld! og når man attpåtil er "enke" og har huset for seg selv er det deilig kunne " legge bena på bordet" . Jeg vet ikke helt hva dunavar er, men regner med det er vin kanskje?

Jeg kunne godt tenkt meg en god rødvin idag jeg da.. Men desverre tenkte man ikke på det istad da...

ha en fin kveld fortsatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunavar er en god hvitvin ja - utrolig mye vin for pengene...!!!! :wink::) Jeg koser meg med en god rødvin her sånn for meg selv....

Ha en fortsatt fin fredagskveld L.! :kul:(Think I know you, E???!!!)

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på dere, og takk for hilsener! :) I dag har jeg gjort minimalt, men tida har allikevel flydd. Jeg har tenkt hardt på å jobbe, men kom aldri så langt...Så har jeg trent aerobic (murr; dårlig instruktør :-x ), og deretter dusjet, og nå føler jeg meg som en ny og bedre person.

Nå skal det fikses gratinerte nachos her, med rømme, salsa og guacamole :wow:

Og kanskje et vinglass eller to i kveld også? Man må jo kose seg alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det koseklær, et glass rødvin, og Hawaii, Oslo på DVD (og litt KG...)! :) Eldstemann var ikke i seng før klokka var nesten 23:30, så det tok litt tid før jeg kunne krype ned i sofaen med en film og litt "voksentid"...! :wink: Men nå var det godt!

Ha en fortsatt fin lørdagskveld! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jeg sikkert også finne på...Men det jeg mente, var at jeg har sittet og eksperimentert mer med LaTeX (et slags typesettingsprogram der du jobber mer som i programmering, blir veldig proft hvis du har endel grafikk i teksten din), og sett hvordan ulike koder og kommandoer kan endre outputen jeg får når jeg kompilerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh!, så nå skal jeg liksom på diett; det har aldri vært min sterke side, men må jeg, så må jeg. I to uker framover skal jeg holde meg unna melkeprodukter, noe jeg mistenker for ikke å bli helt enkelt. :-? Jeg er glad i melk, og ikke minst i brunost...

Dessuten har jeg sovet dårlig i natt, pga for mye kaffe i går, været er ganske elendig, og jeg skal på kurs fra 16-18, så jeg får sannsynligvis ikke trent, heller. Hvis været hadde vært normalt, kunne jeg jo tatt en joggetur, men det kan jeg avskrive først som sist.

Og så har Posten rotet bort SN-pakken min (gidder snart ikke bestille mer fra det nettstedet, bare surr og rot uansett, og så sparer jeg sikkert mer når jeg må løfte på ræva og faktisk bevege meg ut for å få tak i ting).

*klage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

*sprer litt lys og glede hos Lilith som har alle blåmandagers mor i dag*

:blomst_opp: :dagensrose: :tommelsmil::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Memo to self: forsøke å se det positive i ting, ikke krisemaksimere totalt. Hvis melken er kilden bak mageproblemet, kan jeg slippe å gå rundt småkvalm og med en mage som buler som en balong. Men å kutte vafler... :roll:

Jaja, biblioteket venter. Nå har det vel ikke den boka jeg er ute etter, heller :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...