Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Det høres veldig psykisk slitsomt ut' date=' Lilith.[/quote']

Jeg får bli flinkere til å roe ned på kvelden, i stedet for (normalt sett, men ikke i helgene) å sove middagshvil på ettermiddagen, for så å våkne til på kvelden.

I kveld har jeg rett og slett lyst til å se film, vi har fått lånt Riket 1 og 2 (sett før, men sambo har ikke sett dem), og jeg klør etter å sette i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil-hjem-NÅ! Ikke jobbe mer for i dag :-x Vil sløve på sofaen, selv om vi egentlig burde stikke å få tak i programhefte til filmfestivalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil-hjem-NÅ! Ikke jobbe mer for i dag :-x Vil sløve på sofaen' date=' selv om vi egentlig burde stikke å få tak i programhefte til filmfestivalen.[/quote']

Programheftet ligger da på web! *peke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duracell-kaninen har ladet batterier i hele 20 minutter, før den h...lokalavisen (den useriøse av de to) ringte og ville selge meg avisabonnement. Jeg har sagt fra før om at jeg ikke er interessert, men nå sa jeg det FØR han begynte å plapre *stolt*, og på en fin måte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

En dagbok med Lilith`s navn på! :o

At jeg ikke har oppdaget den før?? Ser jo nå at du har link i signaturen din og allting. Nei, så flaut. :oops:

Ha en fin mandagskveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det slet vi også med, er ikke helt god den fila. Men om du får skrevet ut mesteparten kan du jo kikke på de filmene du mangler på web? Beskrivelsen kommer opp om du trykker på de forskjellige filmene på undermenyen "Program". Her ligger bunkene med billetter klare, jeg gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars von Triers Riket er :o , selv om jeg har sett det før, skremmer det vettet av meg. Jaja, enda en søvnløs natt får jeg vel neppe :ler:

I morgen skal jeg være flink så det blir tid til litt avslapning og sosiale aktiviteter i den kommende uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings Lilith!  

*hvisker* Er det i morra du har bursdag?

God morgen, Suzy :-)

*hvisker tilbake*Nei, det er på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa skal registrere seg som student mest for å få billige månedskort på bussen, men så er det frivillig for slike som henne, så hun har ikke giddet det siste året. Men hun FANT studentbeviset!! Hurra!!!

Ellers lider hun av dagen-før-frisør-syndromet; plutselig oppfører håret seg helt eksemplarisk, har aldri sett så bra ut :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Suzy :-)

*hvisker tilbake*Nei, det er på torsdag

Takk :wink:

Kjenner det hårsyndromet jeg og gitt... Klassisk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

*misunnelig*

Håret mitt oppfører seg aldri eksemplarisk, samme hvilken anledning det er.... :P

Husk (1) og (2):

(1) Jeg har KORT, punkete hårstil som skal stå til alle kanter (men bad hair day= enten flatt eller løvemanke)

(2) det skjer stort sett EN GANG i hver periode, jeg klipper hver 4.-5.uke.

Velvel, det finnes verre ting enn å ha uregjerlig hår, det er ikke slik at hele mitt image avhenger av håret (bra med bedhead :wink:)

Nå har jeg vært flink:

(1) Betalt semesteravgift til samskipnaden

(2) Bestilt øyenkrem og spraybalsam hos LF. Jeg er så tørr under øynene for tida at jeg knapt kan bruke sminke uten at det ser ut som om jeg har papir der :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen snakke meg til fornuft så jeg ikke går og bruker klesgavekortet jeg fikk til jul nå (2000kroner, det får jeg kanskje et helt antrekk for). Det brenner i lommen, men fornuften sier at jeg skal vente til det er mer vårklær i butikken.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...