Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Dank u wel ;)

Breial? :roll:

Man er da minimalistisk. :sjarmor:

Det var det derre ironiflagget jegh skulle viftet med igjen :ler:

Lekkert og minimalistisk ja.

NÅ går jeg - god helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der skjer det igjen....Klokka passerer 15, og energinivået beveger seg mot bunnen i samme tempo som en heis uten styring på vei mot bunnen av sjakten.

*funderer* Skal jeg gå hjem, sove og spise litt, og gjøre dette ferdig senere? *klø* Ellers er det overhengende fare for slurv, og det vil vi ikke ha noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....hvordan lager jeg spinatsuppe, tro? Eksperimentere, eller lete oppskrift, se det er spørsmålet nå? :klø:

Forresten så er humøret på topp igjen: Dimitri from Paris-CDen jeg hadde bestilt, lå og ventet på meg i postkassen, og nå surrer den i bakgrunnen :digge::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilith har vært flittig, nå står det brød til heving. Håper VIRKELIG at delene til foodprocessoren tåler oppvaskmaskin, for ellers sliter hun maks.

Være flittig en stund og lese fag nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det unna ser jeg, to sider på svært kort tid! Du - hva het den yoga-dvd'en du kjøpte? Er den overkommelig for en som aldri har prøvd yoga før, eller bør jeg finne en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna ser jeg' date=' to sider på svært kort tid! Du - hva het den yoga-dvd'en du kjøpte? Er den overkommelig for en som aldri har prøvd yoga før, eller bør jeg finne en annen?[/quote']

Hei, Chica :)

Jeg ble pålurt en dagbok....

JEG har aldri prøvd yoga før (hvis du ikke regner et par-tre ganger på sats, da jeg gikk lei), og overlevde denne. Jeg browset play.com, og kjøpte den billigste ashtanga yoga-dvden jeg kom over (vil jo gjerne få utbytte i form av smidighet).

Den kostet meg hele 4.99 GBP (mellom 50 og 60kroner), og heter "Antonia Kidman. The power and style of Ashtanga yoga".

Antonia er faktisk Nicoles søster, og det gjorde meg skeptisk, men instruktøren er erfaren danse- og yogalærer, og alt forklares på en forståelig måte. Dvden er inndelt i flere kapitler, Solhilsen, stående positurer, sittende positurer osv.

Jeg skal øve meg slik at jeg klarer å tenke på pusteteknikk etterhvert, ikke bare på å holde balansen :oops:

Jeg DIGGER play.com (men den siden er farlig!)

Jeg sitter og leser litt fagstoff, siden det ikke er noe på TV. Har lekt husmor og bakt brød og muffins (sistnevnte en ferdigblanding sambo absolutt måtte ha med fra butikken. Tipper han likte bildet på pakken :ler:) I morgen har jeg store ambisjoner om å jobbe litt videre, og så skal jeg trene aerobic utpå dagen. Jeg er jobbenke i helga, så må prøve å få mest mulig ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse planer for dagen, og jeg har jo begynt, med å stå opp :ler:

Skal rydde litt i klesskapet, ikke kaste, men legge endel av jeanssamlingen i en sekk i boden i stedet. Jeg har litt adskillelsesangst spesielt når det gjelder jeans, så selv om de ikke blir brukt, tør jeg ikke å kaste dem.

Jeg skal skrive litt videre på artikkelen min, og legge fram uavhengige bevis for at jeg faktisk har rett og ikke bare dikter, og kanskje legge til en liten bit til.

Så skal jeg støvsuge, og forhåpentligvis moppe gulvene og tørke litt støv (hvis ikke den delen blir lagt til i morgen, da)

Etter det blir det trening, i dag er det aerobic 2 (synd at aerobic 3 ikke finnes her lenger!), og kanskje en soltime.

På vei til treningen skal jeg stikke innom posten med pakken til Lilleulv, så hun blir fornøyd.

Vel hjemme igjen, skal jeg handle...

så lage pizza til i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det her du er ;)

Gratulerer med egen lounge da! Jeg skal også skrive i formiddag. Huset er stille, for mennene har tatt med ski og dratt i bakken. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør alt for å slippe å skrive, men har lovet meg selv at to sider videre er helt fint. Egentlig trodde jeg du hadde levert nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør alt for å slippe å skrive, men har lovet meg selv at to sider videre er helt fint. Egentlig trodde jeg du hadde levert nå....

Ja, jeg trodde jeg skulle ha levert nå :-?

Har vært syk siden siste uka før jul, feber og gode greier som ikke slipper taket. Legen har tappet fem glass blod, men svaret har ikke kommet enda. Er jeg heldig får jeg diagnosen kyssesyke eller noe sånn festlig uten enda å ha en fast jobb å være sykemeldt fra. *Optimistisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Hei vennen! Så flink du har vært å rydde i skapet ditt! Rydde i mitt også? :sjarmor: Det burde stått "rasfare" på skapdøra mi for å si det sånn... :oops: Nå har brillene mine kommet!! Jippiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til er det greit med litt reality check, og så lenge tingene "bare" skal i boden, gjør det jo ikke noe å kaste dem ut...Slik som den genseren til 1500 som jeg ikke synes er noe fin, eller en hel haug med jeans og bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen av klærne kan farges?

Vi skulle liksom gå lang tur i dag, opp til Sognsvann, rundt og hjem igjen, men mannen har ikke våknet enda og vi skal på fest kl 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje noen av klærne kan farges?

Vi skulle liksom gå lang tur i dag, opp til Sognsvann, rundt og hjem igjen, men mannen har ikke våknet enda og vi skal på fest kl 19...

Problemet med klærne er ikke farge, men passform. Husker du Lotta i Bråkmakergata? Hun som klippet i stykker en genser som klødde? Sånn er jeg også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Åh, jeg skulle ha rydda i skapet mitt og kasta gamle ting jeg og... Nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet her... Kanskje jeg skulle sette i gang med en gang. I februar skal jeg nemlig til London og handle nytt!! Gleder meg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh' date=' jeg skulle ha rydda i skapet mitt og kasta gamle ting jeg og... Nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet her... Kanskje jeg skulle sette i gang med en gang. I februar skal jeg nemlig til London og handle nytt!! Gleder meg!!! :hoppe:[/quote']

Det gjorde godt... :) Men jeg kastet ikke, bare satte en sekk i boden. Da er det ikke så skummelt. Hvis det gjaldt kasting, hadde jeg kanskje kommet opp med en t-skjorte og to par sokker, og ikke over en halv sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med klærne er ikke farge, men passform. Husker du Lotta i Bråkmakergata? Hun som klippet i stykker en genser som klødde? Sånn er jeg også... :roll:

Da ville jeg ha gitt dem til Frelsesarmeen/venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...