Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Det er nok hos Fretex de kommer til å havne, etter at den verste perioden med savn har gitt seg. Jeg er så skrekkelig kresen på klær, så burde lære meg selv å ikke kjøpe ting jeg ikke er 100% sikker på. Og i tillegg: begynne å faktisk prøve ting i butikkene.

Hater prøverom... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så skrekkelig kresen på klær, så burde lære meg selv å ikke kjøpe ting jeg ikke er 100% sikker på. Og i tillegg: begynne å faktisk prøve ting i butikkene.

Hater prøverom... :roll:

Kjenner meg igjen i dette. Problemet er at jeg finner så lite som jeg liker 100% at alt det andre og blir liggende i skapet. Så skapet er fullt av 75%-fornøyd-med-klær.

Var flink når jeg var på salg nå i januar, kjøpte ingenting. Vurdere alt jeg hadde litt lyst på om jeg virkelig likte det og kommer til å bruke det mer enn en gang. Svaret var nei på alle plaggene jeg hadde funnet fram...

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det jeg har kjøpt på salg, har vært treningsklær. T-skjorte på halv pris hos SATS, piratbukse maken til en jeg har (og digger) fra Röhnisch.

Nå har jeg ladet opp mye musikk her :digge::danse: så nå kan jeg begynne å lage pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilith! :vinke:

Fint å ha deg her!! :)

Som deg og andre her i dagboken så sier fornuften at jeg bør hive meg på rydde-i-klesskap-bølgen,...men, åå...så kjedelig! Sambo er så irritert at han har begynt å stappe de nyvaskede klærne mine inn i hyllen hvor bomkjøpene og de klærne jeg egentlig burde kastet befinner seg. Han ødelegger "systemet" mitt uten å selv vite det...aiaiai.....

Bør vel snart stå opp, så jeg får legge meg snart,... ha en fin søndag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på mot, eller eventuelt panikk, whatever comes first. SKAL sortere noen data, slik at jeg i det minste blir klar for å skrive i morgen (kunsten å ha en streng deadline består i å skyve streken foran seg). Hvis ikke så skjer, blir det ingen filmfestival på denne jenta, og det er straff som svir.

Atter en alene-dag, men egentlig trives jeg godt alene. Nå er været så fint at jeg egentlig burde gått ut en tur (hadde jeg bare hatt hund!). Vi får se. Uansett skal jeg i hvertfall trene i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NØTHING DØNE SØU FAR :oops: (vel, litt, en hel side er produsert, men utover det har jeg bare sittet her og surret). Skal trene om to timer, yogaen giddet jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! :)

I ettermiddag var jeg fast bestemt på at jeg skulle på step puls. Vel, møtte opp, stod i kø, tok lapp....

Og endte opp med å løpe 40minutter på mølle, i tillegg til å trene mage og push ups. Jeg er uhelbredelig, men har jo ny musikk på iPoden... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere stå i kø? :o

Vi må visst det :-? Derfor sluttet jeg å gå på timer; siden ca september har jeg kun trent på egenhånd. Men nå vil jeg prøve å få inn litt mer variasjon (og noen timer er jo morsomme, da), og da må jeg bite tennene sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:vinke:

Du mener altså kø som i stå i fysisk kø? Så unødvendig! Vi har faktisk internettbestilling på mitt senter som åpner dagen før, så bare man husker å bestille da, så er det aldri noe problem. Deilig :-D

Jeg får forresten alltid sånn inspirasjon til å trene enda mer når jeg leser det du skriver, angrer på at jeg ikke tok med klær til lunsjtrening i dag, huff, nå må jeg jo vente helt til i kveld jo :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings Lilith!

Jeg sitter her og knasker kålrot - må fylel magen med noe så jeg holder ut til jeg får spise (12)... Skal ut i lunsjen i dag, meeen må lide meg gjennom et møte først.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings, Suzy:)

I dag kan man si at morgenstund har grus i munn for min del...satte tvilsom personlig rekord i å sovne sent, la meg ca 2330, men var fortsatt våken 0500 :o

Problemet er energien....Jeg stod opp til ok tid i går, drakk en kopp espresso ganske tidlig (før kl 12), trente hardt på ettermiddagen, sov ingenting, men kunne allikevel ominnredet et helt hus, eller gjort noe annet fysisk hardt. Folk sier de misunner meg Duracell-egenskapene, men det er bare fordi de ikke har opplevd det på kroppen selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Kanskje det er her jeg skal stikke innom for inspirasjon til å trene. Prøver å trene 3-4 ganger i uka selv, men etter jula har jeg ikke rukket å komme skikkelig i gang enda. Frykter at jeg kanskje ikke kommer til å komme skikkelig i gang før neste jul hvis jeg fortsetter på samme måte noe særlig mye lenger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningslyst går i perioder, og for min del er dette en god periode...Helt siden en stund før jul har jeg trent annenhver dag (med veldig få unntak, slik som forrige uke, da jeg fikk en stygg strekk i en lårmuskel, og knapt klarte å sitte), og jeg har funnet ut at det funker utmerket.Andre ganger er det slik at jeg må slepe meg avsted...

Stort sett er jeg ikke så fancy; jeg løper på tredemølle i 30-40 minutter, prøver å holde rundt 10km/t i snitt, men liker best intervaller. Av og til litt stepmaskin, og så trener jeg styrke for de store muskelgruppene, med vekt på rygg/skuldre for å bygge masse på en noget spinkel overkropp (ribbeina vises altfor godt). En aerobictime i ny og ne, men kun morsomme ting. Om sommeren sykler jeg på stier og i lysløypene omkring her, eller jeg løper.

Mandag er stort sett en IKKE-treningsdag, for da kommer alle wannabe-ene som har spist for mye dritt i helga, og som har dårlig samvittighet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er vel "skikkelig i gang" da Imp?

Jeg har hatt div møter på kveldstid og vært på reise og skal på reise, så jeg har ikke fått trent så mye som jeg hadde planer om - men jeg har trent når det har vært mulighet og føler at jeg gjør så mye jeg kan og det er heller ikke dårlig.

Det viktigste er å røre seg så mye man kan, vet du!

Jeg hadde ikke likt å være duracell hele døgnet jeg Lilith... Virkelig ikke. Skjønner at du blir frustrert og lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt å være duracell hele døgnet jeg Lilith... Virkelig ikke. Skjønner at du blir frustrert og lei.

Endelig noen som skjønner, og ikke bare påstår jeg har et luksusproblem. Selv om kroppen er våken, vil jo hjernen gjerne hvile innimellom (derfor er jeg ganske ukonsentrert i dag, pga manglende nattesøvn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som skjønner, og ikke bare påstår jeg har et luksusproblem. Selv om kroppen er våken, vil jo hjernen gjerne hvile innimellom (derfor er jeg ganske ukonsentrert i dag, pga manglende nattesøvn).

Jeg er velsignet med verdens beste sovehjerte og en stor medfødt posjon ro og syns det er utrolig behagelig å være meg.

Bare den bittelille murringen i kroppen når jeg ikke får trent som vanlig er nok til at jeg skjønner at det må være ille - gange det opp med ti og ha det støtt... Uff.. *riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...