Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Oh yeah! Trent (løping og i tillegg stepmaskin, ren kondisøkt i dag, til alle klær var gjennomvåte og det silte av meg), dusjet og spist (siste rest av hjemmebakt brød, burde absolutt gjenta bragden). Kjæresten powernapper, får se om han våkner og er blid etter de 20 :hoho: minuttene han sa han trengte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lese noe som overhodet ikke har noe med faget ditt å gjøre? ;)

Muligens....først skal vi stikke og stå i kø :evil: for å få tak i de hersens adgangsarmbåndene til filmfestivalen. Så kanskje se film *håper*? og noe aerobicaktig senere. Etter at saueklipperen har kjørt over meg (neida, L, du er så flink så!) med saksa si. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens....først skal vi stikke og stå i kø :evil: for å få tak i de hersens adgangsarmbåndene til filmfestivalen. Så kanskje se film *håper*?

Jeg tror muligens de selger armbånd på festivalkontoret på Bytorget (altså oppe i rådhuset), og der er køa mindre siden de ikke selger billetter. Så om det bare er armbånd du skal ha tak i så kan det være lurt å gå dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens....først skal vi stikke og stå i kø :evil: for å få tak i de hersens adgangsarmbåndene til filmfestivalen. Så kanskje se film *håper*?

Jeg tror muligens de selger armbånd på festivalkontoret på Bytorget (altså oppe i rådhuset), og der er køa mindre siden de ikke selger billetter. Så om det bare er armbånd du skal ha tak i så kan det være lurt å gå dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig tak i armbånd. Nå skal det velges filmer. Ellers har jeg vært i byen LENGE, og endte opp med en rosa topp og et sølvfarget belte på BikBok.

Og helt ny klipp, denne gangen ganske harde linjer, og alt håret flatt. Forandring fryder, men mulig jeg overdriver, jeg betaler for ny frisyre hver gang... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå klør det overalt...småhår :evil:

Har lyst til å dusje, men skal se om jeg skal på trening, man skal jo ikke overdrive dusjingen heller (rett person som snakker, dusjer minst to ganger pr. dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Samme her, jeg må alltid dusje på morgenen før jobb og så igjen etter trening. Og vannet her er det litt for mye klor i til tider, så da blir det fort tørr hud... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde man trent, dusjet og spist superduperfantastisk pasta med kyllingfilet, plommetomater, kapers og spinat. :wow: Jeg elsker hjemmelagede pastaretter som tar basis i friske grønnsaker. Det blir så fargerikt og en skikkelig smakseksplosjon.

Nå skal jeg inn til verdens mest fantastiske kjæresten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Lilith! :vinke:

Trøøøøøtt i dag.... var ikke måkene i Finding Nemo utrolig bra forresten!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måkene var slik måker er---ekle :-x Men akk, så dumme. Jeg synes de oppførte seg akkurat slik de pleier å gjøre, stuper alle mot samme mål, og klar til å kjempe med nebb og klør om en brødbit. En gang på vei til trening, hadde jeg vært innom en matbutikk, og hadde kjøpt en rosinbolle. På vei ut ble jeg overfalt fra lufta. Av en måke.... Jeg sprang for harde livet :oops:

Og Sniglå: takk for gratulasjonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var poenget: De var så virkelige! :ler:

Faen! Jeg hadde tenkt å være først, men så var jeg så sløv at jeg GLEMTE å gratulere... :tunge1:

Men nå: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tok ikke feil altså, i så tilfelle skal du få en skikkelig gratulasjon ala KG:

:bursdag:

Håper du får en fin dag og mange pakker! :sjarmor:

Den True Star som du ønsker deg er kjempegod, for den har jeg også! Nemmlii :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks! :) I dag skal vi se to festivalfilmer, og så får vi litt vaffelbesøk senere (sløve Lilith har ikke bakt kake, og har ikke tenkt å gjøre det). I kveld skal vi kanskje ut på byen i kveld; electronica-guru Rune Lindbæk spiller i kveld, right up my vein :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...