Gå til innhold

LILITH's Lovely Lounge


Suzy

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke forrige sesong sine klær på salg - VENT! *strengt*

Hjalp det?

Nesten....ikke liker jeg salg, heller... :roll: Det stresser meg, rett og slett. Jeg har ikke kjøpt NOEN normale klær på salg i år, bare treningsbukse på Intersport på halv pris, og ditto t-skjorte på SATS.

Og alt jeg kan finne på å ønske meg på bursdagen, er GAVEKORT på G-sport :roll:

Andre ønsker:

*Pulsklokke (G-sport)

*Spinnesko (ditto)

*Hilfiger True Star parfyme

*Bøker (alltid!)

Hva annet kan jeg ønske meg?(ikke for dyre ting) jeg er rar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke bruk det!! Er jo bare gammelt nytt i butikkene nå om dagen.. og dessuten kommer du bare til å kjøpe litt her og litt der uten og prøve det.. kommer til å angre til våren :) ( eller etterpå for den saks skyld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsk deg gavekort på Lookfantastic :sjarmor:

DET hadde vært noe (selv om jeg egentlig er avvent i forhold til tidligere....det er VIRKELIG bra at de ikke har Sebastian der, og sminken til TRUCCO) :roll:

Forresten, jeg kom på et ønske: jeg har ønsket meg Ulvangsokker hos svigermor. Min snille, men akk så misforståtte far påstod at han hadde sendt meg noe kjøkkenutstyr :evil: som VI trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper heller klær på salg, da får man jo mye mer for pengene... Dessuten finner jeg ikke så ofte ting jeg liker, og moten bryr jeg meg null om... Så... Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så h...vanskelig å sitte stille? Nesten like vanskelig som å sove. Hvis det hadde vært mulig å ta doktorgrad løpende rundt, ville jeg meldt meg på på flekken (selv om jeg er i ferd med å finne opp den ordningen selv:roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastløøøs?Positivt med mye energi da..

Men det får være grenser , når man føler seg så rastløs at man tror man har mark :ler:

Jeg leter etter utdannelse om dagen, prøver finne en utdannelse som gir meg en jobb så jeg får bevegd MASSE på meg og få bra betalt.. Lett! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en treningsøkt hjelper?

Det gjør det nok, men da er det vanskelig å jobbe igjen :roll: Tror jeg skal trene step i ettermiddag.

Nå har jeg bare ett avsnitt igjen (maks to sider), pluss oppsummering, før jeg har skrevet en hel artikkel. På litt over to uker! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg FINNER ikke veilederen min :cry: (blame it on the festival :-x )

Det var milevis/timesvis med kø på kinoen for å få tak i adgangspass til filmfestivalen, og selv om billettene kan kjøpes på nett, kan ikke disse armbåndsdingsene det... :evil:

Men en positiv ting:

Jeg har snart nådd målet og har bare oppsummeringen igjen. Flink :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:ler:

Det er bra med noen utbrudd innimellom, det hjalp visst meg litt også, fikk meg hvertfall til å trekke på smilebåndene (hal-i-og-dra)

Ellers bra jobbet Lilith!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FÆÆRDI!!! Ikke så lite stolt nå, babyen ble 43 sider og noen linjer :kul:

Høyt oppe helt til jeg får tilbakemelding fra veilederen. :oops:

Nå skal jeg trene så svetten siler av meg; løpe fort og løfte tungt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som kan trene idag... Har trent tre dager på rad, og innsett at jeg kanske bør ta pause idag. Men nå har jeg selvfølgelig kjempelyst å trene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...